Sprzedaży online prawie zawsze towarzyszy rozmowa telefoniczna z klientem. Dlatego na konwersję takiej sprzedaży ma wpływ wiele czynników: jak szybko skontaktujesz się z klientem po złożeniu zamówienia; jak prawidłowo skonsultowałeś się z nim podczas rozmowy; co zrobiłeś, aby stał się Twoim stałym klientem. Oprogramowanie Voiptime Contact Center daje wiele możliwości obsługi zamówień online i pozwala zautomatyzować ten proces.
Oprócz pracy z zamówieniami w systemie CRM, musisz ustawić szybką i wysokiej jakości komunikację z każdym klientem. Przy dużej ilości sprzedaży i bez automatyzacji zamówień jest to niezwykle trudne do wykonania. Jakie są korzyści z profesjonalnych rozwiązań dla call center:
Najbardziej efektywne jest wdrożenie programu contact center, który jest jednocześnie zintegrowany ze stroną internetową i systemem CRM. Zapewnia to natychmiastową wymianę danych, przyspiesza przetwarzanie wszelkich zapytań klientów, zwiększa konwersję sprzedaży i poprawia jakość obsługi. Menedżerowie dysponują aktualnymi informacjami o klientach i zamówieniach oraz mają możliwość lepszej i szybszej sprzedaży, a menedżerowie mogą analizować i monitorować metryki w czasie rzeczywistym lub w statystyce historycznej.
Jednostka Straży Pożarnej z Krakowa badała powietrze w Jaworznie. Są już nieoficjalne wyniki pomiaru jakości…
Prezydent Jaworzna wydał pozwolenie na budowę fabryki samochodów elektrycznych marki Izera w Jaworznie. Co oznacza,…
Na ulicy Wojska Polskiego doszło do awarii autobusu elektrycznego PKM Jaworzno. Pojazd zepsuł się w…
233. rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja i Święto Narodowe Trzeciego Maja były okazją dla młodego…
Rozpoczyna się budowa nowego przystanku kolejowego Sosnowiec Jęzor Południowy. Ułatwi on podróż do Katowic, Mysłowic,…
Jaworzno w województwie śląskim zyskało pierwszy oddział VeloBanku. Położona w centralnym punkcie miasta, przy ulicy…