środa, 1 maja, 2024

Zwiększ konwersję sprzedaży online poprzez wdrożenie programu call center

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneZwiększ konwersję sprzedaży online poprzez wdrożenie programu call center

Zwiększ konwersję sprzedaży online poprzez wdrożenie programu call center

- Advertisement -

Sprzedaży online prawie zawsze towarzyszy rozmowa telefoniczna z klientem. Dlatego na konwersję takiej sprzedaży ma wpływ wiele czynników: jak szybko skontaktujesz się z klientem po złożeniu zamówienia; jak prawidłowo skonsultowałeś się z nim podczas rozmowy; co zrobiłeś, aby stał się Twoim stałym klientem. Oprogramowanie Voiptime Contact Center daje wiele możliwości obsługi zamówień online i pozwala zautomatyzować ten proces.

Oprócz pracy z zamówieniami w systemie CRM, musisz ustawić szybką i wysokiej jakości komunikację z każdym klientem. Przy dużej ilości sprzedaży i bez automatyzacji zamówień jest to niezwykle trudne do wykonania. Jakie są korzyści z profesjonalnych rozwiązań dla call center:

  1. Priorytet realizacji nowych zamówień. W momencie, gdy klient składa zamówienie na Twojej stronie, jest najbardziej zainteresowany zakupem. Bardzo ważne jest, aby jak najszybciej do niego zadzwonić w celu doprecyzowania szczegółów i złożenia zamówienia.
  2. Automatyczne połączenia z klientem. Zakupów online można dokonywać podczas pracy w biurze lub w transporcie publicznym, dlatego natychmiastowe potwierdzenie zamówienia i warunków zakupu przez telefon nie zawsze jest wygodne. Ważne jest, aby oddzwaniać do klientów o wyznaczonej godzinie, o czym często zapominają menedżerowie wykonując ręczne połączenia. System call center nie straci żadnego zamówienia i automatycznie oddzwoni do klientów, nawet jeśli nie zadzwonią za pierwszym razem.
  3. Konsultacje jakościowe. Wykonując telefon do klienta, menedżer musi posiadać niezbędne informacje: o produkcie lub usłudze, historię wcześniejszej komunikacji z klientem, produkty powiązane w celu dodatkowej sprzedaży itp. Dlatego warto zintegrować call center z systemem CRM w celu szybkiego przekazywania danych o zamówieniach i klientach, a także wykorzystać skrypty konwersacyjne do szybkiej konsultacji i pracy z ewentualnymi zastrzeżeniami.
  4. Wymiana informacji. Fakturę do zapłaty, ofertę handlową lub inną informację można wysłać w trakcie rozmowy za pomocą kilku kliknięć, a kanał komunikacji wybrać na życzenie klienta. Menedżerowie będą mogli komunikować się z klientami za pomocą poczty, SMS-ów lub komunikatorów z jednego okna programu call center.
  5. Automatyczna informacja. Możesz sprzedawać powtórnie lub informować o ofertach promocyjnych bez udziału menedżerów. Aby to zrobić, wystarczy wybrać grupę klientów, pobrać plik audio z ofertą specjalną i rozpocząć rozmowę. Zainteresowani nabywcy mogą natychmiast skontaktować się z menedżerem, aby wyjaśnić szczegóły lub złożyć zamówienie.

Najbardziej efektywne jest wdrożenie programu contact center, który jest jednocześnie zintegrowany ze stroną internetową i systemem CRM. Zapewnia to natychmiastową wymianę danych, przyspiesza przetwarzanie wszelkich zapytań klientów, zwiększa konwersję sprzedaży i poprawia jakość obsługi. Menedżerowie dysponują aktualnymi informacjami o klientach i zamówieniach oraz mają możliwość lepszej i szybszej sprzedaży, a menedżerowie mogą analizować i monitorować metryki w czasie rzeczywistym lub w statystyce historycznej.

- Advertisment -

PKM Jaworzno – zmiana rozkładu jazdy 2 maja 2024

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Jaworznie informuje o zmianie rozkładu jazdy autobusów przewoźnika 2 maja. 2 maja (czwartek) autobusy kursować będą według rozkładów jazdy na dni...

Miasto sprzedaje działki przy ulicy Jesionowej

Miasto Jaworzno oferuje na sprzedaż działki budowlane, które znajdują się przy ul. Jesionowej. Na sprzedaż są następujące działki: działka nr 3323 o powierzchni 675 m²...

Majówka w GEOsferze

GEOsfera zaprosiła na Majówkę. I nie jest to byle jaka Majówka – wydarzenie przygotowano na trzy dni, od 1 do 3 maja. Wszystko zaczęło...