Najmłodszy brand polskiej spółki LPP nie zwalnia tempa, pojawiając się zarówno w dużych, jak i małych miastach europejskich. Zadebiutował na rynku 1 marca 2013 roku, otwierając swoje pierwsze sklepy w Polsce, natomiast dziś jest obecny w 20 krajach z siecią salonów stacjonarnych i prężnie działającym sklepem online. Niemal dokładnie po 11 latach od debiutu na rynku, w marcu tego roku swój tysięczny salon Sinsay otworzył w Gdańsku, gdzie swoje korzenie ma spółka LPP.
Marka nie zapomina również o wielbicielach zakupów online, którzy mają możliwość pobrania aplikacji umożliwiającej szybkie i praktyczne składanie zamówień, a od niedawna także dołączenia do pierwszego w rodzinie LPP programu lojalnościowego – Sinsay Club. Jego członkowie za każde dokonane zakupy otrzymują punkty, które następnie mogą wymienić na kupony rabatowe.
Dzik zaatakował i poturbował kobietę spacerującą z psem w rejonie Podwala. Ofiara ataku z obrażeniami…
Trzeciego dnia egzaminów, maturzyści zmierzyli się z językami w formie pisemnej. Zapytaliśmy ich o opinie…
Zawodnicy UKS Fair Play Jaworzno wystąpili w Mistrzostwach Polski Juniorów w Kielcach, zdobywając 11 medali.…
W IX kadencji Rady Miejskiej w Jaworznie jest siedmiu nowych radnych. Pomimo ich pierwszej kadencji,…
Plexi, znane również jako akryl czy pleksi, to wszechstronny materiał, który rewolucjonizuje świat aranżacji wnętrz.…
Tuby plastikowe w branży kosmetycznej — gdzie zamówić własne opakowania? W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się…