Wzrost kosztów ciepła był sygnalizowany już w poprzednim roku po komunikatach spółek ciepłowniczych oraz Urzędu Regulacji Energetyki. Konsekwencję tych podwyżek odczuwamy teraz.
Ze względu na zmiany sposobu rozliczeń oraz uwarunkowania prawne spółka Techem tym roku przygotowała rozliczenie kosztów dopiero na koniec marca, dlatego wszystkie rozliczenia w tym roku spółdzielcy otrzymali około tydzień później niż w roku poprzednim.
Na spotkaniach konsultacyjnych będą obecni prawnicy, którzy wyjaśnią wszelkie kwestie związane z rozliczeniami i działalnością spółdzielni.
Termin na składanie reklamacji dla spółdzielców został wydłużony do 6 maja. O wszystkich możliwościach będzie można dowiedzieć się na spotkaniach.
Spółdzielnia apeluje do swoich członków o zwrócenie uwag na bezpieczeństwo w internecie. W przestrzeni cyfrowej zaczynają się pojawiać różne komunikaty oraz informacje publikowane przez osoby które podszywają się pod spółdzielnie. Należy zwrócić szczególną ostrożność aby nie dawać się oszukać. W wszystkie komunikaty spółdzielni publikowane są na stronie https://smgornik-j.pl/
Sezon ogrodniczy już się rozpoczął, a co za tym idzie – wzmożone prace na ogródkach.…
Rada Nadzorcza ElectroMobility Poland S.A. ogłosiła powołanie Piotra Regulskiego na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki. Regulski…
W Jaworznie powstało nowoczesne centrum stomatologiczne, jakiego w mieście jeszcze nie było. Uśmiechnij Mi Się!…
Policjanci z jaworznickiej drogówki prowadzili czynności w zakresie działań krajowych „Prędkość”. Kontrole prowadzone były przez…
W muzealnym cyklu pt. „Z Historią na Ty” 7 spotkanie, które odbyło się 8 maja,…
Jaworznicka poetka Renata Batko w ramach swojego cyklu Jaworowe Artystyczne Spotkania organizuje w maju I…
View Comments
Jak zwykle - "rozejdzie się po kościach". Takie spotkania to WENTYL dla lokatorów. Muszą się wygadać, dać upust złości, pokrzyczeć itd. Wspomnicie moje słowa. To stary chwyt, już wielokrotnie stosowany w SM Górnik w podobnych sytuacjach. Przyjdziecie do domu, nerwy opadną, zapłacicie (tak jak ja), a po miesiącu emocje opadną i lokatorzy zapomną. Jedyne wyjście, to natychmiastowe zerwanie umowy z Techemem i przejście na rozliczanie c.o. zależne od metrażu mieszkania. Od m2.