piątek, 3 maja, 2024

Upominki reklamowe – co zrobić, by nie były tylko gadżetami?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneUpominki reklamowe – co zrobić, by nie były tylko gadżetami?

Upominki reklamowe – co zrobić, by nie były tylko gadżetami?

- Advertisement -

Gadżety reklamowe kojarzą się różnie. Jedni uważają, że to świetny nośnik reklamy, inni kojarzą je tylko z długopisami dodawanymi do materiałów firmowych. W rzeczywistości wszystko zależy od tego, jaką formę przybierze taki upominek. Jeśli będzie pomysłowy – z pewnością odbiorca zachowa go na dłużej, a funkcja marketingowa będzie spełniona w stu procentach.

Wyróżnij się

To pierwsze i najważniejsze, co musisz zrobić, jeżeli chcesz, aby Twoje upominki reklamowe wywarły wrażenie na odbiorcy i zapadły w jego pamięć. Kubki reklamowe oprócz logotypu mogą zawierać zabawny cytat lub designerską grafikę, tym samym budząc emocje i zainteresowanie otoczenia, a jednocześnie zmniejszać ryzyko, że wylądują „gdzieś na półce”.

Personalizuj prezenty

Przedmiotów z tym samym logiem może być więcej niż jeden. Co jednak, jeżeli na upominku reklamowym wręczanym ważnemu klientowi lub partnerowi biznesowemu umieścisz jakiś spersonalizowany element, który pozwoli mu potraktować upominek reklamowy bardziej osobiście? Pomyśl o tym, ale zrealizuj to w sposób nienachalny. To powinien być miły akcent, nie zaś dominujący element.

Postaw na coś unikalnego

Czasami upominkiem może być jakaś mała, ale elegancka figurka, czy przedmiot codziennego użytku, ale wykonany z dużą starannością i dbałością o szczegóły. Wyobraź sobie na przykład elegancki i stylizowany na jakiś kształt nóż do otwierania kopert,designerskie etui na okulary, czy artystycznie wykonany organizer na dokumenty.

Zauważ, ze wymienione przedmioty są zarazem świetnym przykładem prezentu (przy czym mogą służyć także jako upominki reklamowe, jeżeli zostanie na nie naniesione logo firmy) i… przedmiotu w pełni użytecznego.

To ostatnie jest o tyle istotne, że właśnie przedmioty użytkowe, jeśli tylko służą czemuś, co jest wykonywane często, mają największą szansę na pozostanie w użyciu (i to w miejscach, w których może być dostrzegany przez inne osoby), a nie na odłożenie w kąt. A właśnie od tego przecież zależy to, czy prezent reklamowy będzie czymś więcej, niż tylko kolejnym niepotrzebnym gadżetem.

- Advertisment -

Obchody 233. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja

Uroczyste obchody 233. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja odbyły się na Rynku w Jaworznie. Przedstawiciele miasta oraz mieszkańcy zgromadzili się pod Pomnikiem Niepodległości, aby...

Obchody 233. rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja w Jaworznie

W Jaworznie odbędą się uroczystości związane z 233. rocznicą uchwalenia Konstytucji 3 Maja. Wydarzenia rozpoczną się w kolegiacie św. Wojciecha i św. Katarzyny, gdzie...

Pożar przy ul. Mysłowickiej

Pożar w okolicy ul. Mysłowickiej w Jaworznie. Paliły się tamtejsze nieużytki. Informację o pożarze dyżurny jaworznickiej straży pożarnej otrzymał około godziny 15.30. Paliły się nieużytki...