wtorek, 30 kwietnia, 2024

Relacje z klientem zmieniają wiele. Razem z systemem CRM zadbaj o swój interes!

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneRelacje z klientem zmieniają wiele. Razem z systemem CRM zadbaj o swój...

Relacje z klientem zmieniają wiele. Razem z systemem CRM zadbaj o swój interes!

- Advertisement -

W czasach bezwzględnej konkurencji cenowej i produktowej, warto mieć coś, co będzie wyróżniało firmę na tle innych przedsiębiorstw z branży. Zachęcamy, by postawić na kontakt z klientem jako bazę do stabilizacji pozycji na rynku.

W czasach bezwzględnej konkurencji cenowej i produktowej, warto mieć coś, co będzie wyróżniało firmę na tle innych przedsiębiorstw z branży. Zachęcamy, by postawić na kontakt z klientem jako bazę do stabilizacji pozycji na rynku.

System CRM – i klient będzie zadowolony

Czy relacja z klientami może działać na firmę stabilizująco? Zdecydowanie tak! W końcu popyt napędza produkcję. A najczęściej wynika z faktu, że klienci:

– pozostają z firmą na długo, 

– wystawiają pozytywną opinię,

– zapowiadają ponowne zakupy, 

– przysyłają swoich znajomych, by również skorzystali z danej oferty.

Syneo.pl, czyli doświadczony zespół tworzący informatyczne rozwiązania dla firm produkcyjnych, zadbał o to, by w jego flagowym systemie OptiMES pojawiła się również baza do kreowania wartościowych i trwałych relacji z klientami. To system CRM, czyli dosłownie Customer Relationship Management. Warto wesprzeć nim swoich pracowników, bo nie dość, że będą pracować wydajniej i skuteczniej to wywrą imponujące wrażenie na Twoich klientach.

Co imponuje klientom?

  1. szybkość reakcji – i to nie na zapytania ofertowe, ale przede wszystkim na potrzeby, które pojawiają się w trakcie współpracy, a nawet na reklamacje. System CRM w narzędziu OptiMES zawiera kompleksowe dane, które pozwalają błyskawicznie zapoznać się z historią ustaleń z klientem i jego problemami. A od rzetelnej wiedzy już tylko krok do rozwiązania trudnych kwestii, nawet takich jak reklamacje.
  2. terminowość – dotrzymywanie zadeklarowanych terminów wykonania zlecenia to bardzo pożądana cecha  i szczególnie doceniana przez klientów. Optimesowski CRM posiada funkcjonalność, która ostrzega o ewentualnych zagrożeniach dla dotrzymania warunków umowy. 
  3. jakość – zarówno wytwarzanych produktów, jak i obsługi klienta. 

Dopracowanie powyższych elementów budowania relacji z klientem to również część działań mających znaczenie dla złożonego procesu jakim jest optymalizacja produkcji. Pozytywną wiadomością jest to, że trud włożony w dobry kontakt z klientem zawsze się opłaca, dlatego polecamy go z pełnym przekonaniem.

Gorąco zapraszamy do przetestowanie możliwości dostarczanych przez OptiMES, by zacząć wystarczy rejestracja w systemie na firmowej stronie internetowej. I już można rozpocząć okres testowy, trwający dwa tygodnie. kontakt możliwy jest pod numerem telefonu 517 827 436 i pod mailem biuro@syneo.pl. Służymy doradztwem, rozwiązaniem doraźnych problemów, ale również długofalowym zapleczem serwisowym. 

1 KOMENTARZ

- Advertisment -

Majowe wydarzenia w Klubie To i Owo

Klub ,,To i Owo" zaplanował na miesiąc maj szereg wydarzeń dla członków klubu. Będą to m.in. zajęcia ruchowe, wieczory muzyczne, spotkania przy kawie i...

Kolizja na ulicy Martynikanów

Na ulicy Martyniaków doszło do kolizji dwóch aut osobowych. Interweniowało pogotowie ratunkowe. 29 kwietnia około godziny 16:00 na ulicy Martyniaków w Jaworznie doszło do kolizji...

Konkurs wiedzy o krajach niemieckojęzycznych

W Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 2 w Jaworznie odbył się konkurs wiedzy o krajach niemieckojęzycznych. Uczestnicy wykazali się swoją wiedzą o kulturze, polityce, czy...