Zendesk zbudował solidną reputację dzięki pakietowi narzędzi, które opierają się na chmurze, przeznaczonych dla firm z wielu sektorów, np. opieki zdrowotnej, usług finansowych, produkcji, mediów, rządu i handlu detalicznego. Jednym z najpopularniejszych produktów Zendesk jest Support. To narzędzie do obsługi klienta online jest jednym z najczęściej używanych i najpopularniejszych rozwiązań.
Zendesk Support – do czego służy
Zadaniem Zendesk Support jest wsparciem opierające się na systemie zgłoszeń (ticketing system). Oznacza to, że dzięki oprogramowaniu zapewniamy szybką oraz skuteczną obsługę klienta. System ticketowy pozwala na zbieranie zgłoszeń klientów z wielu kanałów komunikacji w jednym miejscu, dzięki czemu ułatwia się i co ważne- przyspiesza się komunikację z klientem. W efekcie zwiększa się profesjonalizm firmy, obniża koszty oraz wpływa pozytywnie na odbiór firmy przez klientów.
Helpdesk dla firm, nie taki oczywisty
Podstawą działania wielu firm jest obsługa klienta na poziomie helpdesku, czy rozwiązywanie bieżących problemów. Wymaga to wdrożenie systemu helpdesk, który ułatwi pracę, a jednocześnie będzie wydajny i pomoże w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta niezależnie od kanału komunikacji z firmą. Jednakże system tego typu dla wielu firm to niestety nadal ziemia nieodkryta. Dzięki Zendesk Support możliwe jest pomaganie w rozwiązywaniu problemów klientów już na pierwszych etapach kontaktu. System wsparcia technicznego pozwala na ułatwienie kontaktu z klientem, obsłużenie go na odpowiednim poziomie, oraz bieżące monitorowanie satysfakcji z obsługi oraz tworzenie analiz opartych na pozyskanych danych.
Podobnie jak w przypadku większości rozwiązań do generowania zgłoszeń, Zendesk Support umożliwia tworzenie SLA, reguł biznesowych, automatyzację i stratyfikację klientów, znajdująca się na końcu procesu sprzedaży biletów. Zawarty w Zendesk Support model analityczny służy do pomiaru i poprawy obsługi klienta oraz zapewnia możliwość tworzenia raportów zawierających kompletny podział na wydajność agenta i ogólne wskaźniki wsparcia dla klientów.
Co w środku?
W zależności od wybranej wersji możliwe jest uzyskanie dodatkowych opcji. Do podstawowych funkcji należą:
– zbieranie ticketów z różnych kanałów kontaktu
– automatyczne odpowiedzi do klientów
– Badanie wskaźników satysfakcji klienta (CSAT)
– zarządzanie zgłoszeniami przez managera
Dodatkami mogą być rozwiązania dla menadżerów oraz pracowników, oparte na routingu i współpracy, ułatwiające zarządzanie zespołem oraz delegowanie zadań. Niektóre ważne funkcje są również dostępne tylko poprzez plany najwyższej klasy. I tylko klienci Elite mają dostęp do wszystkich funkcji Zendesk Support, takie jak zaawansowane zabezpieczenia i szyfrowanie. Cennik zawiera wiele opcji, które można dostosować do zapotrzebowania firmy. Poza działaniami online, Zendesk Support oferuje również dodatkowe możliwości, takie jak aplikacja na telefon. Dzięki niej firma może działać z każdego miejsca na świecie, 24/7.
Zendesk Support to program do obsługi klienta, który ułatwia wsparcie techniczne firm. Jest popularny w przedsiębiorstwach, które kładą szczególny nacisk na obsługę klienta online, z wielu kanałów komunikacji. Jest to program do obsługi klienta, który jest innowacyjnym rozwiązaniem nie tylko ułatwiającym pracę osobom związanym bezpośrednio z systemem helpdesk, jak również bezpośrednio ułatwia komunikację na linii klient – firma.
Jeśli Twoja firma obsługuje klientów przez telefon, mail, chat lub Facebooka warto rozważyć zintegrowanie wszystkich kanałów w jednym miejscu. Dlatego jeśli chcesz przetestować usługę za darmo przez 30 dni oraz uzyskać polskojęzyczną pomoc wystarczy wypełnić formularz tutaj.