Spółdzielnia Mieszkaniowa „Górnik” w Jaworznie działa prężnie od sześćdziesięciu lat. Zadaniem spółdzielni jest dbanie o bezpieczeństwo swoich lokatorów oraz utrzymanie porządku na terenach administrowanych. Z tego powodu przeprowadzane są cyklicznie kontrole instalacji wszelakiej oraz prowadzone prace remontowo-budowlane.
A co, jeśli zdarzy się nieszczęście i dojdzie do chociażby pożaru, jak ten na OS. Podłęże?
Jakie czynności wtedy wykonują pracownicy spółdzielni?
Co zatem ma zrobić osoba w momencie zagrożenia, czy ewentualnej awarii? Kogo powiadomić?
Wiele się mówi ostatnio o prawidłowym segregowaniu śmieci, o czystości na stanowiskach kontenerowych. Niestety są sytuacje, kiedy nie tyle mówimy o bałaganie, a o realnym zagrożeniu zdrowia lub nawet życia mieszkańców. Przypomnijmy zatem wielką plamę rozlanego oleju na Podłężu.
SM „Górnik” robi wszystko, by zapobiegać ewentualnym awariom i zagrożeniom. W przypadkach skrajnych również staje na wysokości zadania.
Pamiętaj !!!
W razie zagrożenia zadzwoń na 112
W razie awarii zadzwoń na 32 616-20-25 lub 32 616-21-78
Ponadto podajemy bezpośrednie nr awaryjne do poszczególnych administracji *, a są to:
ADS1: tel. 533 384 501
ADS2: tel. 533 384 502
ADS3: tel. 533 384 503
* od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 do 22:00
[vc_facebook]
Pożar na Podłężu relacjonowaliśmy tutaj:
O krok od tragedii – pożar na Os. Podłęże w Jaworznie
Tutaj zajęliśmy się sprawą rozlanego oleju:
Rozlany olej na stanowisku kontenerowym na Os. Podłężu