poniedziałek, 6 maja, 2024

Jak osiągnąć zadowalające rezultaty w pozycjonowaniu lokalnym?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneJak osiągnąć zadowalające rezultaty w pozycjonowaniu lokalnym?

Jak osiągnąć zadowalające rezultaty w pozycjonowaniu lokalnym?

- Advertisement -

Lokalne SEO to promocja strony w wyszukiwarce internetowej, skupiająca się na określonym regionie. Celem takiego pozycjonowania jest szybsze dotarcie do potencjalnych klientów, którzy częściej niż inni dokonują konwersji. Jeśli chcesz wykorzystać tę formę marketingu, dowiedz się, jak zapewnić sobie satysfakcjonujące rezultaty!

  1. Odpowiednia domena

Już sam wybór domeny dla Twojej strony internetowej ma ogromne znaczenie dla lokalnego SEO. Podejmując decyzję, zastanów się nad tym, czy w przyszłości będziesz działać tylko w jednej lokalizacji czy zamierzasz rozbudowywać działalność o kolejne miasta. Jeśli stawiasz na tę pierwszą opcję, dobrym rozwiązaniem okaże się końcówka zawierająca nazwę danej miejscowości – na przykład „mojafirma.krakow.pl”. Jeśli planujesz terytorialną ekspansję, wybierz dodawanie nazw kolejnych miast w katalogach – na przykład „mojafirma.pl/krakow”).

  1. Dane kontaktowe

Pozycjonowanie lokalne wymaga od Ciebie podania danych teleadresowych na stronie internetowej. Posłużą one jako element nawigacyjny dla robotów indeksujących witrynę w Google. Adres i informacje kontaktowe warto dodać zarówno w stopce, jak i w zakładce „Kontakt”.

  1. Google Moja Firma

Z Google Moja Firma bezpłatnie i łatwo skorzysta każdy przedsiębiorca, któremu zależy na obecności w wyszukiwarce i w Mapach Google. Posiadanie takiego konta stanowi jeden z podstawowych czynników rankingowych dla stron lokalnych, ale też dla wszystkich pozostałych serwisów. Podczas zakładania profilu swojej firmy, musisz podać takie dane jak jej nazwa, dokładny adres, lokalizacja, profil działalności, numer telefonu i adres WWW, a także utworzyć krótki wpis na temat przedsiębiorstwa.

  1. Dane strukturalne

W pozycjonowaniu lokalnym przydadzą Ci się znaczniki danych strukturalnych. To fragment kodu, który dostarcza wyszukiwarce Google dodatkowe informacje o Twojej witrynie. Nie potrzebujesz żadnych specjalnych umiejętności, aby przygotować te dane do wdrożenia. Skorzystaj ze specjalnego markera dostępnego w sieci, wybierz kategorię biznesów lokalnych, wklej swój adres URL i rozpocznij tagowanie.

  1. Optymalizacja SEO

Podobnie jak w ogólnym pozycjonowaniu, w lokalnym SEO niezbędna jest odpowiednia optymalizacja znaczników meta title i meta description. Należy nadać im reklamowy charakter i zachęcić użytkowników do odwiedzenia strony, pamiętając o podkreśleniu regionalnego wymiaru firmy.

To zaledwie parę czynników gwarantujących sukces w lokalnym pozycjonowaniu. Jeśli chcesz poznać ich więcej, powierz SEO swojej strony agencji PromoTraffic!

- Advertisment -

Maciej Sierpowski jaworznickim sprzedawcą roku

Maciej Sierpowski zwyciężył w plebiscycie dotyczącym wyboru sprzedawcy roku w Jaworznie. Maciej Sierpowski na co dzień zajmuje się sprzedażą win i poradnictwem w ich zakresie...

Wojciech Saługa marszałkiem województwa śląskiego

W trakcie inauguracji pierwszej sesji Sejmiku Województwa Śląskiego VII kadencji, Wojciech Saługa został wybrany na marszałka województwa śląskiego. Za kandydaturą Saługi zagłosowało 29 radnych. Zaraz...

Majówka pod kątem bezpieczeństwa

Służby podsumowują miniony długi weekend majowy pod kątem bezpieczeństwa. Ubiegła majówka to nie tylko uroczystości państwowe, okazja do grilla czy po prostu wolne. To także...