wtorek, 7 maja, 2024

Czy kupno lajków na Facebooku jest możliwe?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneCzy kupno lajków na Facebooku jest możliwe?

Czy kupno lajków na Facebooku jest możliwe?

- Advertisement -

Media społecznościowe stały się ważnym elementem życia współczesnego człowieka, ale też firmy. Na Facebooku czy Instagramie kontaktujemy się ze znajomymi i pokazujemy fragmenty swojego życia, pracy lub pasji. Tymczasem dla firm media stały się ważnym połączeniem z potencjalnym i aktualnym klientem, tworząc nowy, ważny kanał komunikacji i sprzedaży. Jak wszyscy wiemy, w mediach społecznościowych liczą się zasięgi i lajki, a ich zdobywanie bywa żmudne. Co robić, by szybciej zdobywać lajki i czy kupno lajków na Facebooku jest możliwe? Przeczytaj nasz artykuł i sprawdź sam.

Jak działa kupno lajków na Facebooku?

 

Lajki na Facebooku pojawiają się pod postami, zdjęciami oraz materiałami wideo na profilach osób prywatnych jak i firm. Jeśli wpis ma dużo lajków, to z dużo większym prawdopodobieństwem trafi do kolejnych osób i wzbudzi ich zainteresowanie.

 

Naturalne zdobywanie lajków jest czasochłonne, a algorytmy Facebooka często nie pokazują treści osobom potencjalnie zainteresowanym, nawet jeśli post ma potencjał i warto byłoby go rozpowszechnić. W takiej sytuacji na pomoc można liczyć w serwisach takich jak kuplike.pl, gdzie prosto i szybko można kupić polubienia.

 

Wystarczy wybrać odpowiednią liczbę lajków (od stu do nawet dziesięciu tysięcy!), określić, czy zależy nam na prawdziwych kontach, czy zlecenie ma być wykonane priorytetowo, czy lajki mają się pojawiać stopniowo (bardziej naturalnie) i czy chcemy mieć gwarancję (w razie niezależnych spadków liczby lajków, są one uzupełniane nieodpłatnie). Na koniec trzeba podać link do postu, który ma zyskać lajki (koniecznie publiczny!), opłacić zamówienie i gotowe!

 

Dla kogo jest kupno lajków na FB?

 

Lajki na Facebooku są potrzebne zarówno osobom prywatnym, jak i fanpage’om.

 

Dla osoby prywatnej to sposób na rozbudowę profilu i jego rozpoznawalności w sieci, dużo łatwiej jest wtedy np. nawiązywać współpracę z markami, dla których liczą się konkretne liczby lajków i powiązane z nimi zainteresowanie potencjalnych Klientów.

 

Dla firm natomiast zwiększona liczba lajków bezpośrednio przekłada się na zaufanie klienta i sprzedaż oferowanych produktów i usług, to się opłaca, szczególnie biorąc pod uwagę niewielkie koszty zakupu lajków.

 

Co jeszcze można zrobić żeby zdobyć lajki na Facebooku?

 

Kupno lajków jest pewną i szybką metodą, ale warto poświęcić czas też na inne, często bezpłatne metody zdobywania polubień. Co prawda wymagają one trochę pracy i nigdy do końca nie wiadomo jakie efekty przyniosą, ale dla dobra i rozwoju profilu warto spróbować. Co można zrobić?

 

Zapraszanie znajomych do polubienia

 

Każdy z nas ma na Facebooku grono znajomych i warto to wykorzystać. Wystarczy podesłać link do postu czy zdjęcia i wyjaśnić o co chodzi. Zostawienie lajka to kilka sekund, więc nie powinno stanowić dla nikogo problemu, ale wiadomo, że nie każdy chętnie spełni taką prośbę. Część osób jednak się zdecyduje i trochę polubień można w ten sposób zyskać.

 

Grupy na Facebooku

 

Na FB funkcjonuje wiele grup zgromadzonych wokół określonej branży czy hobby, a dodatkowo pojawiają się tam grupy typu like4like. Udostępniając wpis na tych pierwszych możemy liczyć na naturalne zainteresowanie, za którym mogą pójść lajki, a na tych drugich prowadzony jest „handel wymienny” – my lajkujemy wpisy innych, a oni nasze.

 

Organizowanie specjalnych akcji i konkursów

 

To rozwiązanie szczególnie dobrze sprawdza się w przypadku profili marek. Wystarczy zaoferować niewielką nagrodę albo stworzyć zachęcający do interakcji wpis (w stylu: pokaż nam swojego psa), by ludzie sami chcieli zostawiać lajki i jeszcze namawiali do tego znajomych.

 

Interesujący kontent

 

Ten ostatni sposób jest najtrudniejszy, ponieważ wymaga największego zaangażowania. Każdy wpis na profilu powinien być interesujący, dobrej jakości i powinien wpisywać się w zainteresowania i potrzeby grupy docelowej. Zupełnie inne treści trafią do młodych matek, a inaczej przemawia się do grupy prawników czy seniorów. Warto wpisami zachęcać do dyskusji i sporu, w którym marka będzie tylko jedną ze stron, a wpis sam będzie zbierał zasięgi i lajki, ale z pewnością nie jest to łatwe zadanie.

- Advertisment -

Maciej Sierpowski jaworznickim sprzedawcą roku

Maciej Sierpowski zwyciężył w plebiscycie dotyczącym wyboru sprzedawcy roku w Jaworznie. Maciej Sierpowski na co dzień zajmuje się sprzedażą win i poradnictwem w ich zakresie...

Wojciech Saługa marszałkiem województwa śląskiego

W trakcie inauguracji pierwszej sesji Sejmiku Województwa Śląskiego VII kadencji, Wojciech Saługa został wybrany na marszałka województwa śląskiego. Za kandydaturą Saługi zagłosowało 29 radnych. Zaraz...

Majówka pod kątem bezpieczeństwa

Służby podsumowują miniony długi weekend majowy pod kątem bezpieczeństwa. Ubiegła majówka to nie tylko uroczystości państwowe, okazja do grilla czy po prostu wolne. To także...