Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Jaworznie w lipcu będzie obchodził 65 urodziny. W obecnej lokalizacji, przy ul. Grunwaldzkiej działa od 25 lat. Teraz klienci banku mogą korzystać z nowoczesnej, cyfrowej i odnowionej przestrzeni.
W samym centrum Jaworzna, w sąsiedztwie urzędu miejskiego i galerii handlowej Galena klienci PKO Banku Polskiego mogą korzystać z usług oddziału. Po zmodernizowaniu placówki cały oddział znajduje się na parterze, dzięki czemu osoby starsze, z niepełnosprawnościami lub opiekunowie z dziećmi załatwią swoje bankowe sprawy bez przeszkód architektonicznych. Ci ostatni będą mogli odbyć wizytę w spokoju, ponieważ na najmłodszych czeka mały kącik dla dzieci.
– Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Jaworznie to ważny i stały element miasta, który z mieszkańcami jest już od kilku dekad. I to właśnie dla naszych klientów, którym prowadzimy rachunki, wspieramy ich w decyzjach finansowych, doradzamy, czy edukujemy w korzystaniu z coraz popularniejszych kanałów zdalnych, bank modernizuje swoją sieć placówek. Klienci coraz chętniej korzystają ze stanowisk samoobsługowych, bankomatów, wpłatomatów oraz serwisu transakcyjnego i aplikacji mobilnej. To wszystko dlatego, że większość spraw mogą dzięki dostępnym u nas nowym i bezpiecznym rozwiązaniom technologicznym załatwić online. Jako bank pracujemy nad cyfryzacją większości procesów, dlatego wprowadzamy nowoczesne rozwiązania do naszych placówek. Przykładem jest obecnie zmodernizowany Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Jaworznie – do którego serdecznie zapraszamy – podkreśla Jacek Piechota, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej w Katowicach.
W zmodernizowanym oddziale PKO Banku Polskiego nie ma tradycyjnych ulotek i plakatów – najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału wyświetlane są na ogólnodostępnych ekranach. Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co ma bezpośredni wpływ na ekologię i ochronę środowiska. Placówka została wyposażona w stanowisko internetowe, przy którym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać niezbędne operacje. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystania z kanałów zdalnych. Wystrój wnętrza ocieplają liczne akcenty roślinne oraz fototapeta przedstawiająca urokliwe pobliskie tereny z charakterystycznym rowerem, nawiązujących do licznych ścieżek rowerowych w okolicy, które łącznie osiągają imponującą długość – 300 km.
– Jako mieszkanka Jaworzna znam nasz bank od zawsze, jeszcze zanim podjęłam tutaj pracę. Jesteśmy instytucją mocno zakorzenioną w historii Jaworzna. Wspieramy lokalne akcje dobroczynne, współpracujemy ze szkołami i edukujemy najmłodszych w przedszkolach. Systematycznie spotykamy się z przedsiębiorcami wsłuchując się w ich potrzeby. W naszym oddziale mieszkańcy miasta znajdą profesjonalnych doradców z każdej linii biznesowej – zarówno klienci firmowy, indywidualni, jak i osoby chcące skorzystać z naszej oferty hipotecznej zostaną obsłużeni w jednym miejscu. Cieszymy się, że teraz możemy utrzymywać dobre relacje z obecnymi klientami i pozyskiwać nowych, w nowoczesnej, zmodernizowanej przestrzeni – mówi Wioletta Kiermasz, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Jaworznie.
Przestrzeń zmodernizowanego oddziału posiada charakter uniwersalny. Znalazło się w niej miejsce na obsługę klientów przy czterech stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w pięciu kameralnych pokojach spotkań biznesowych. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępny jest bankomat z funkcją wpłatomatu czynny całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale obsługę klientów prowadzi 18 doradców ze wszystkich linii biznesowych – klienta indywidualnego, małych i średnich firm oraz z zakresu kredytów hipotecznych.
Na 3 pytania odpowiada Wioletta Kiermasz, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Jaworznie.
Wyjątkowa grupa klientów, która wg Pani wymaga szczególnej troski i zaopiekowania to…?
– Każdy klient zasługuje na specjalną opiekę i jest dla nas równie ważny. Szczególną uwagę przykładamy z moim zespołem do dyskrecji i poczucia bezpieczeństwa obsługiwanych klientów. Grupą, która potrzebuje wyjątkowego zaopiekowania są osoby starsze, które ostrzegamy przed niebezpieczeństwami, jak np.: oszustwa na policjanta, wnuczka i przede wszystkim, edukujemy jak bezpiecznie korzystać z nowych rozwiązań przygotowanych przez bank.
Jakie obszary swojej działalności chcecie udoskonalać po zmodernizowaniu oddziału? Na czym warto się skoncentrować w najbliższym czasie?
Z wielką niecierpliwością czekamy na finalizację budowy fabryki samochodów elektrycznych w naszym mieście oraz rozwój Jaworznickiego Obszaru Gospodarczego. To dla naszego biznesu MSP ogromny potencjał oraz możliwość pozyskania nowych klientów. Liczymy również na tworzenie nowych miejsc pracy, a tym samym pozyskanie klientów również w biznesie klienta indywidualnego. Modernizacja oddziału zapewni nam komfort spotkań, ułatwi prezentację produktów oraz poprawi jakość obsługi. W komfortowych warunkach z pewnością łatwiej i przyjemniej będzie finalizować umowy.
Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?
Oczywiście, że tak. Bardzo zależy mi na tym, aby bank był rozpoznawalną marką wśród mieszkańców Jaworzna. Uczestniczymy w imprezach lokalnych, podczas których organizujemy liczne zabawy i konkursy dla dzieci, a ich rodziców w tym czasie zapoznajemy ze stale rozwijającą się oferta produktową. Współpracujemy z Jaworznicka Izbą Gospodarczą, a tym samym z miejscowymi przedsiębiorcami. Poznajemy ich potrzeby i problemy. Opiekujemy się SKO i stale organizujemy lekcje przedsiębiorczości dla uczniów i przedszkolaków. Pracownicy oddziału chętnie wspierają lokalne akcje charytatywne, jak Szlachetna Paczka, Pomoc dla Ukrainy. Staramy się być blisko naszych klientów obecnych i przyszłych.
[vc_facebook]