Trwają zgłoszenia do konkursu „Policjant, który mi pomógł”. Celem konkursu jest promocja postaw policjantów osobiście zaangażowanych w pomoc osobom krzywdzonym.
Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji organizuje ogólnopolski konkurs „Policjant, który mi pomógł”, aby promować postawę i umiejętności policjantów, którzy osobiście angażują się w pomoc osobom krzywdzonym.
Cel konkursu:
Głównym zamierzeniem konkursu jest promowanie postaw oraz umiejętności funkcjonariuszy policji, którzy osobiście angażują się w niesienie pomocy osobom poszkodowanym. Innym istotnym celem inicjatywy jest wyróżnienie tych policjantów, którzy odznaczają się wyjątkowym profesjonalizmem, empatią i kompetencjami w zakresie indywidualnego wsparcia ofiar, w tym ofiar przemocy domowej.
Nominacja funkcjonariusza do konkursu jest wyjątkowym wyróżnieniem, które świadczy o poparciu dla działań na rzecz bezpieczeństwa obywateli. Funkcjonariusze, którzy zdaniem społeczności przyczynili się do budowy lokalnego systemu wsparcia w tym obszarze, zasługują na uhonorowanie – podkreśla Komenda Główna.
Jak zgłaszać policjantów i do kiedy:
Zgodnie z regulaminem konkursu, zgłoszenia funkcjonariuszy mogą dokonywać osoby prywatne, instytucje lub organizacje.
Termin nadsyłania zgłoszeń mija 31 maja 2023 r. Formularze zgłoszeniowe można przesyłać na adres e-mail: wspierajacypolicjant@policja.gov.pl.
Wyborem laureatów konkursu zajmie się Komisja, w której skład wchodzi przedstawiciel Biura Prewencji Komendy Głównej Policji oraz laureaci 3 ostatnich edycji konkursu „Policjant, który mi pomógł”.
Formularz zgłoszeniowy można pobrać TUTAJ: Formularz do pobrania
[vc_facebook]