Dofinansowanie na usunięcie azbestu, to jedno z zadań, z jakimi gmina wychodzi naprzeciw potrzebom mieszkańców.
Od 4 lutego rusza nabór wniosków na usuwanie wyrobów zawierających azbest. Z dofinansowania mogą skorzystać właściciele domów pokrytych azbestem lub ci, na których posesjach znajdują się odpady zawierające te szkodliwe dla zdrowia włókna.
Do dofinansowania kwalifikują się koszty związane z demontażem, transportem i unieszkodliwieniem wyrobów zawierających azbest.
Natomiast koszty zakupu i montażu nowych pokryć dachów właściciele posesji pokrywają we własnym zakresie.
Wnioski o dofinansowanie zadania można składać Biurze Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w pokoju 110 od 4 do 28 lutego. Wnioski złożone po tym terminie nie będą uwzględnione do realizacji w 2019 r. Na stronie urzędu dostępny jest wniosek do POBRANIA, a także regulamin udzielania dofinansowania.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 61 81 675