poniedziałek, 6 maja, 2024

Jak działa nowoczesne contact center?

Strona głównaInformator / Materiały zewnętrzneJak działa nowoczesne contact center?

Jak działa nowoczesne contact center?

- Advertisement -

W obecnej rzeczywistości rynkowej każde rozwiązanie minimalizujące koszty przedsiębiorstwa, jest godne rozważenia. Łączenie się z klientami czy potencjalnymi kontrahentami za pomocą telefonu lub innych technologii telekomunikacyjnych jest podstawą prowadzenia absolutnie każdego biznesu, dlatego dobrze przygotowana i skrojona na potrzeby danego przedsiębiorstwa lub nawet określonego stanowiska pracy infolinia – daje ogromne korzyści. Zarówno w skali makro jak i mikro – od właściciela firmy po zwykłego pracownika – da się odczuć ogromne korzyści wynikające z zaadaptowania nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych do organizacji.

Jak Cludo.pl może zmienić organizację Twojej firmy

Jedną z takich nowoczesnych propozycji wkraczających przebojem na rynki zdalne jest contact center w chmurze, czyli specjalne dedykowane oprogramowanie do prowadzenia rozmów wychodzących i przychodzących w firmie – prowadzone jednak przez dostawcę jak chociażby Cludo.pl. Dla inwestora i użytkownika takiego systemu najważniejsze jest to, że nie potrzeba inwestować w kosztowną infrastrukturę do takiego oprogramowania, albowiem aplikacja contact center jest zaprojektowana i utrzymywana przez samego dostawcę, na własnych serwerach.

Nie tylko oszczędność pieniędzy

Firma czy pojedynczy jej pracownicy nie muszą więc koniecznie znajdować się ani blisko serwera firmowego, ani nawet w przestrzeni firmowej – mogą zdalnie łączyć się z contact center w chmurze, czyli logować się z poziomu zwykłej przeglądarki internetowej lub względnie wykorzystać do tego celu innowacyjną i intuicyjną aplikację mobilną. Wystarczy więc komputer lub telefon z dostępem do Internetu, aby za pomocą witryny Cludo.pl zalogować się do swojego środowiska firmowego i realizować kolejne zadania związane z wykonywanymi obowiązkami. Warto zajrzeć na https://www.cludo.pl/ by dowiedzieć się więcej.

Takie przejście na nowoczesne contact center w chmurze to nie tylko sposób na ograniczenie własnych wydatków. Dzięki udostępnieniu własnym pracownikom takiego nowatorskiego systemu, zwiększyć można także ich produktywność i wydajność, ponieważ pracownik wyposażony w dedykowane do jego potrzeb narzędzie cyfrowe jest w stanie znacznie szybciej oraz efektywniej wykonywać te same czynności, co w skali marko zawsze przełoży się na zysk dla przedsiębiorstwa. Dlatego śmiało zachęcam do sprawdzenia rozmaitych wariantów tej aplikacji.

 

- Advertisment -

Pożar samochodu w Byczynie

Pożar w Jaworznie Byczynie. Palił się samochód osobowy. Do zdarzenia doszło około godz. 16.30. Dokładnie o 16.36 dyżurny jaworznickiej straży pożarnej przyjął zgłoszenie o pożarze...

9. Rajd Nordic Walking w Ciężkowicach – wystartowały zapisy

Ruszyły rejestracje na 9. Rajd Nordic Walking w Ciężkowicach, który odbędzie się 18 maja. Limit uczestników został ustalony na 200 osób, dlatego warto nie...

Korty przy ul. Krakowskiej otwarte

MCKiS Jaworzno otwarło na ten sezon korty do tenisa ziemnego przy ul. Krakowskiej 8. Korty są dostępne od godziny 8:00 do 20:00. Kort można zarezerwować...