Reklama

Pozycjonowanie stron w UK - wskazówki


Czy warto pozycjonować stronę w Anglii? Czy można to robić z Polski? Na co zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu na UK? Na te wszystkie pytania znajdziesz odpowiedzi w tym wpisie.


Chcesz wyjść na angielski rynek ze swoim sklepem internetowym? Pozycjonowanie to niezbędny element strategii wyjścia na nowy rynek w świecie online. Pierwsze pytanie, jakie musisz sobie zadać, jeśli chodzi o strategię SEO, dotyczy tego, czy chcesz zajmować się tym sam czy zatrudnić agencję SEO, która ma w tym doświadczenie. 


Jeśli zdecydujesz się współpracować z agencją możesz wybrać agencję z Polski lub z Wysp. Wybierając agencję z Wielkiej Brytanii musisz liczyć się z wyższym kosztem - konkurencyjność na rynku UK jest dużo wyższa, do tego dochodzi jeszcze kwestia pobierania opłaty w funtach. Ale czy agencja z Polski poradzi sobie z pozycjonowaniem witryny na rynek UK? Tak, jeśli ma w tym doświadczenie i może je wykazać (jedną z Polskich agencji, działających prężnie na rynkach zagranicznych, w tym UK, jest Delante z Krakowa). 


Pozycjonowanie w UK - od czego zacząć? 


Zdecydowałeś się na pozycjonowanie w Anglii? Oto kilka elementów, o których musisz pamiętać: 


 



Lokalna domena i hosting

Dla rynku UK najlepszym wyborem domeny będzie domena co.uk. To informacja nie tylko dla Google, ale również dla użytkowników, którzy często bardziej ufają domenom z własnego kraju. Dla pozycji w Google znaczenie będzie też miał hosting Twojej strony. Najlepiej jeśli będzie to lokalny hosting w Wielkiej Brytanii. 


 



Słowa kluczowe

Pierwszym krokiem w procesie SEO powinna być analiza słów kluczowych. Pomocne do tego będą narzędzia zewnętrzne, które podpowiedzą jak użytkownicy mogą wyszukiwać Twoich produktów lub usług. Zobacz, na jakie słowa kluczowe wyświetla się już Twoja strona, na jakie słowa wyświetla się Twoja konkurencja. 


 



Treści na stronie

Dostosuj treści do swoich odbiorców. Pamiętaj, że brytyjski angielski i amerykański angielski różnią się od siebie. Możesz skorzystać z tłumacza lub copywritera, idealnie gdyby był to native lub gdyby mógł on sprawdzić poprawność tekstów po ich napisaniu. Dodaj treści na stronę główną, podstrony kategorii i produkty. Treści muszą być unikalne (nie powinny powtarzać się w obrębie strony lub być kopiowane z innych stron). 


Przy tworzeniu treści pamiętaj o słowach kluczowych. 


 



Optymalizacje techniczne

Same treści to nie wszystko. Twoja strona musi lubić się z Google, a do tego potrzebne są optymalizacje techniczne. Do najważniejszych z nich należą: ustawienie title i meta description, nagłówki (H1-H4). Przy optymalizacjach technicznych pamiętaj o słowach kluczowych. 


 



Linkowanie zewnętrzne

Nie możesz zapomnieć o dolinkowaniu swojej strony internetowej w innych źródłach. Linkowanie z mocnych stron zwiększa autorytet Twojej domeny, która dzięki temu będzie lepiej reagować na zmiany wprowadzane na stronie. Dodawaj linki na stronach lokalnych, social media, w ogłoszeniach czy publikacjach sponsorowanych. Możliwości jest wiele, najważniejsze jednak, żeby profil linków do Twojej strony wyglądał jak najbardziej naturalnie. 


To tylko kilka elementów, o których musisz pamiętać chcąc pozycjonować swoją stronę w UK. Pamiętaj, że proces SEO jest bardzo złożony a efekty pojawiają się zazwyczaj po kilku miesiącach pracy. Ale zdecydowanie są tej pracy warte. Odpowiednio poprowadzona strategia SEO zwiększy nie tylko ruch na stronie ale też współczynnik konwersji, przy dobraniu dobrych słów kluczowych. 



Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do