
Miasto nie szczędzi wydatków na strategiczne działania, szczególnie jeśli to strategia marketingowa. Z końcem listopada urząd miasta podpisał umowę z Filipem Szatanikiem, aby ten doradzał strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej.
Filip Szatanik były rzecznik prasowy Jaworzna nie miał dobrej prasy. Był znany z kontrowersyjnych wypowiedzi i już prawie żegnał się z Jaworznem, aż do listopada. Kiedy to podpisał nowa umowę z UM Jaworzno.
Na profilu społecznościowym zmienił również status związany z zatrudnieniem w Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie i określa się jako były rzecznik prasowy.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Niepokorny i waleczny człowiek sukcesu - nasz bohaterek o zakatarzonym nosku