Gadżety reklamowe są skutecznym i chętnie wybieranym sposobem reklamy. Produkty z logo naszej firmy, jeśli będą używane, zapadną w pamięć klientowi oraz przyciągną nowych odbiorców. Coraz większa świadomość ekologiczna społeczeństwa sprawia, że najskuteczniejsze i najlepiej odbierane są ekologiczne gadżety.
Gadżety reklamowe bez plastiku
Plastiku używamy raptem od 100 lat, a tymczasem na oceanach zdążyły wykształcić się całe wyspy z plastikowych śmieci. Zalewa nas fala z tworzyw sztucznych, dlatego, aby nie przyczyniać się do pogłębiania problemu, zrezygnuj z tworzyw sztucznych na rzecz naturalnych produktów. Skład ma znaczenie. Wybieraj artykuły ze 100% bawełny, z lnu, bambusa, drewna czy łupin kokosa, a natura będzie ci wdzięczna. Ciekawym produktem, który warto wykorzystać jako reklamę oraz wizytówkę firmy, są woreczki z nadrukiem, które można wykorzystać na przykład na owoce i warzywa. W taki sposób, nie tylko nie przyczynisz się do pogłębiania problemu, ale także pomożesz z nim walczyć. Zabieranie ze sobą woreczków do sklepu, by nie używać jednorazowych foliówek, jest podstawą ruchu zero waste. Dzięki bawełnianym woreczkom twoje logo przewinie się przez wiele marketów i gadżet ma szansę być wykorzystywanym na co dzień. Bawełniane woreczki z nadrukiem nadadzą się także na orzechy, makaron na wagę czy pieczywo. Zwróć uwagę czy produkt, który wybrałeś, posiada certyfikat pozwalający na kontakt z żywnością (jednym z producentów mogących pochwalić się takimi atestami jest marka ze Słupska – Natura). Równie przydatne i wspomagające nurt dobrych zmian są bawełniane torby na zakupy albo torby na butelki.
Duże logo w widocznym miejscu
Fartuszki i zapaski z logo to praktyczny element stroju pracownika, który pomoże wyeksponować znak rozpoznawczy twojej firmy. Przyda się na targach, eventach lub festiwalach – w zależności od rodzaju twojej działalności. Strój to dobry sposób, by twoi pracownicy wyróżniali się spośród innych. Oprócz zapasek i fartuszków, logo można umieścić na koszulkach i nakryciach głowy. Jednolity ubiór sprawi, że podświadomie twoja firma będzie odbierana jako profesjonalna i godną zaufania.
Ciekawą propozycją jest także umieszczenie znaku firmowego na workoplecaku. To doskonałe miejsce, na którym logo będzie wyraźnie wyeksponowane budując świadomość obecności twojej marki na runku.
Eko gadżety reklamowe – zalety
Ekologiczne gadżety często są nieco droższe od tych wyprodukowanych w Chinach na masową skalę. Jakie są ich zalety, które sprawiają, że warto w nie zainwestować?
- Użyteczność – jak choćby w przypadku bawełnianych toreb na zakupy. Nasz klient wymieni jednorazówki na nasz prezent i będzie z nich z przyjemnością korzystać. Popularne gadżety takie jak smycze czy plakietki często walają się tylko w szufladzie, by ostatecznie wylądować w koszu.
- Stawiając na ekologię wpisujesz się w najnowsze trendy pokazując, że jesteś nowoczesną i innowacyjną marką.
- Eko gadżety są wykonane z trwałych materiałów – przez lata nie ulegną zniszczeniu i będą tak samo godnie reprezentować naszą firmę jak na początku.
- Budują dobry wizerunek marki pokazując, że dobro środowiska nie jest ci obojętne.
Eko gadżety – podsumowanie
Eko gadżety to doskonały sposób by trafić do szerszej publiczności z własną reklamą oraz zadowolić klientów, których już mamy. To wspieranie środowiska naturalnego i budowanie wizerunku marki. Postaw na to co ekologiczne i na to co polskie.