
Rosnąca popularność reklam w Microsoft Advertising (zwanych inaczej Bing Ads) to m.in. wynik stale powiększającej się rodziny użytkowników wyszukiwarek MSN, których jest na całym świecie blisko 100 milionów. Pozwala to na wykorzystywanie nowych kanałów do reklamowania, docierając do kolejnych grup odbiorców. Dużą zaletą reklam w Bing jest też różnorodność formatów reklamowych. Przedstawiamy kilka z tych uznawanych za rewolucyjne! To dzięki nim można tworzyć efektywne kampanie, w czym pomagają również firmom eksperci z agencji reklamowej Scorise.
Reklamy dynamiczne to wyjątkowy format reklamowy dostępny w Bing Ads. Jak on działa? Przede wszystkim jest on silnie zautomatyzowany, co zwiększa efektywność reklam, uproszcza ich implementowanie oraz pozwala na osiągnięcie szybszych wyników w pozyskiwaniu leadów, podwyższaniu konwersji oraz wskaźników klikalności. Reklamy dynamiczne w Microsoft Advertising są o tyle proste w użyciu, iż generują reklamy tekstowe na podstawie zawartości witryny reklamodawcy! Tym samym poleca się ich wykorzystanie wśród firm oraz sklepów e-commerce, które mają dobrze zorganizowane, zaprojektowane, opisane i rozbudowane strony www. Reklamy dynamiczne w Bing to szybkie i efektywne tworzenie spersonalizowanych reklam dla różnych produktów czy usług!
Jeśli chodzi o 3 zalety reklam dynamicznych w Bing, wyróżnić trzeba:
Automatyczne generowanie reklam.
Błyskawiczna aktualizacja reklam.
Idealne dopasowanie reklam do zapytań użytkowników.
Czym jest reklama z rozszerzeniami akcji w Microsoft Advertising? Mowa o unikalnym formacie reklamowym, który dostosowany jest do nowoczesnych strategii marketingowych czy technik stosowanych w UX Designie. Reklamy z rozszerzeniami akcji przede wszystkim mają zachęcić użytkownik do konkretnych działań – bezpośrednio z poziomu reklam – a więc do zwiększenia wskaźników klikalności (CTR). Takie formaty reklamowe wpływają też na lepsze wyniki konwersji. Jak zatem wyglądają reklamy z rozszerzeniami akcji w Microsoft Advertising?
Bing Ads pozwala reklamodawcom na umieszczanie w reklamach specjalnych interaktywnych elementów. Dzięki nim w prosty sposób można przejść do konkretnej zakładki produktów lub usług na swojej witrynie, a nawet do kontaktu. Interaktywne elementy dodawane mogą być do reklam tekstowych! Dlaczego warto z nich korzystać? Oto dwa główne powody:
Po pierwsze, reklamy z rozszerzeniami akcji w Microsoft Advertising zapewniają spersonalizowane wezwania do działania (CTA). Oznacza to, że kampanie reklamowe mogą być dobrze dostosowane do potrzeb i oczekiwań konkretnych odbiorców, ułatwiając im zapoznanie się z ofertę usług i produktów na stronie www.
Po drugie, reklamy z rozszerzeniami akcji w Microsoft Advertising można stosować do przeróżnych celów marketingowych. Jedni reklamodawcy w ten sposób promują usługi i produkty, a inni szukają sposobu na szybkie wygenerowanie leadów. Ponadto jest to uniwersalne narzędzie do budowania świadomości marki!
Microsoft Advertising dynamicznie rozwija swoje formaty reklamowe, stawiając m.in. na rozwiązania pozwalające na integrację z odbiorcami. Mowa o wykorzystywaniu zdolności angażowania użytkowników do różnych działań, w tym do brania udziału w konkursach, poprzez reklamy video w Bing. Pozwalają ona w atrakcyjny sposób przedstawiać usługi i produkty, docierają do szerszego grona potencjalnych klientów. Targetowanie jest przy tym dostosowane m.in. do młodszych użytkowników oraz tych biegle posługujących się różnymi narzędziami internetowymi.
Do zalet reklam video w Bing zaliczyć można przede wszystkim:
Większe zaangażowanie odbiorców dzięki interaktywnej formie reklam.
Łatwość w budowaniu świadomości marki, uwzględniając w reklamach ważne dla brandu elementy identyfikacyjne.
Duże naładowanie contentem, co oznacza możliwość przekazania w materiale video większej ilości informacji niż w przypadku standardowych reklam w Bing.
Warto wiedzieć? Reklamy video w Microsoft Ads są możliwe do wykorzystania z pewnymi ograniczeniami – należy przygotować dla nich materiał wideo zgodny ze wszystkimi wymogami platformy. Do nich zalicza się m.in. format pliku, długość filmiku czy jakość obrazu.
Wykorzystują reklamy w Bing, pamiętaj o tym, aby były dobrze dostosowane dla urządzeń mobilnych! Bing Ads pozwala wykorzystać specjalne formaty reklam. Oznacza to, że funkcje dostosowane są do potrzeb użytkowników mobilnych, a co za tym idzie, reklamodawcy mają szansę na skuteczne dotarcie do różnych grup docelowych. Zaletą reklam Bing na urządzenia mobilne jest ich idealna skalowalność – dostosowują rozmiar do ekranu smartfonu lub tabletu. Ponadto mogą być zintegrowane z różnymi aplikacjami, co jest szczególnie przydatne przy chęci promowania aplikacji – prowadzi to do zwiększania liczny ich pobrań oraz aktywacji. Oprócz tego reklamy Bing na urządzenia mobilne wykorzystują funkcję geotargetowania!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie