#1 Transmisje z prezentacji i szkoleń
Organizujesz prezentacje nowych produktów? Prowadzisz szkolenia dla swoich klientów? Jesteś prelegentem na targach i spotkaniach branżowych? Transmituj te wydarzenia na żywo w sieci. Obecnie dostępne rozwiązania umożliwiają prowadzenie zarówno otwartych jak i zamkniętych live streamów. Daj dostęp do prowadzonych przez Ciebie transmisji każdemu, kto śledzi Twoją firmę lub też przeprowadź kameralną transmisję online tylko dla wybranych, np. osób zapisanych na newsletter. Zaangażuj ich w życie Twojej firmy.
#2 Wywiady z gośćmi
Wywiady z ciekawymi gośćmi związanymi z branżą to treści, które śledzi każdy, kto chce być na bieżąco. Zaproś interesujące postacie, a jeśli nie masz takiej możliwości, to zawsze zacząć możesz od wywiadów ze swoimi pracownikami – szefami działów, którzy zdradzą kulisy działania twojej firmy, kusząc tym samym słuchaczy zainteresowanych danym tematem. Wywiady realizowane i dystrybuowane na żywo zawsze dają nadzieję na dużo ciekawszy rozwój dyskusji, aniżeli rozmowy sklejone przez montażystę. Widzowie znają tą zależność, stąd wywiady na żywo cieszą się tak dużą popularnością.
#3 Pokaż jak tworzysz produkt
Jeśli cenisz sobie swoją innowacyjność w procesie produkcji, wiesz, że odróżnia Cię to od konkurencji, akcentujesz ją zarówno sprzedając produkt, jak i w swojej komunikacji marketingowej. Pozwól swoim widzom uczestniczyć w procesie produkcji. Transmituj na żywo to jak tworzony jest Twój produkt. Opatrz ten proces komentarzem wskazującym najciekawsze elementy każdego etapu. Im Twoi klienci będą bliżej produktu, tym większe może być zaangażowanie i zainteresowanie Twoją firmą.
#4 Dziel się wiedzą Q and A
Jeśli w toku prowadzenia swojej działalności zdobyłeś wiedzę i doświadczenie, którym możesz się poszczycić, a dodatkowo lubisz dzielić się nim ze swoimi klientami, to doskonałym pomysłem może być transmitowany na żywo Q&A. Podczas transmisji odpowiadać będziesz na pytania widzów, możesz także sam sugerować tematy, które w Twoim przekonaniu powinni zgłębiać rządni wiedzy klienci. Transmisje Q&A mogą dotyczyć rzeczy spoza rdzenia Twojej działalności. Mogą to być np. odpowiedzi na pytania o budowę firmy w Twojej branży lub wizje jej rozwoju.
To tylko kilka najpopularniejszych możliwości wykorzystania transmisji na żywo w promocji swojej działalności. Każdy z nas odkryć może zupełnie nową drogę na komunikację poprzez wideo marketing. Warto przyglądać się technologii, śledzić przykłady zarówno z naszego rodzimego rynku, jak i innych rynków Europy i Świata. Taka analiza z całą pewnością pomoże w wyklarowaniu własnej wizji prowadzonych transmisji online.
Autor: https://streamonline.pl/
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie