Reklama

MZDiM w Jaworznie poszukuje pracownika na stanowisko urzędnicze Specjalista w Sekcji Księgowej

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
18/07/2024 10:14

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW W JAWORZNIE OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE Specjalista w Sekcji Księgowej NR REFERENCYJNY SK/110/2/2024

Wymagania niezbędne:

✔ wykształcenie minimum średnie ( preferowane kierunki administracja lub ekonomia ),
✔ co najmniej 3 letni staż pracy,
✔ co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z naliczeniem wynagrodzeń osobowych,
✔ biegła obsługa komputera, znajomość pakietu OpenOffice,
✔ znajomość Ustawy o finansach publicznych,
✔ znajomości Ustawy o rachunkowości,
✔ znajomość rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz rozporządzenia  o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
✔ znajomość praktyczna przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz zagadnień z zakresu kadr i płac,
✔ doświadczenie w obsłudze systemów kadrowo-płacowych oraz programu Płatnik,
✔ obywatelstwo polskie lub obywatelstwo kraju Unii Europejskiej albo obywatelstwo innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentami określonymi w przepisach o służbie cywilnej,
✔ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
✔ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
✔ nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

✔ znajomość Ustawy o podatku od towarów i usług VAT,
✔ znajomość praktyczna przepisów księgowych i podatkowych w zakresie VAT,
✔ udokumentowane szkolenia obejmujące tematykę z zakresu rachunkowości.
Zakres zadań:
✔ kompleksowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oraz osób współpracujących na podstawie umowy cywilnoprawnej,
✔ rozliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego,
✔ sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik,
✔ obsługa PPK,
✔ sporządzanie deklaracji PIT, GUS, VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami,
✔ obsługa pracowników w zakresie bieżących spraw płacowych oraz wystawianie zaświadczeń płacowych,
✔ prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej,
✔ prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczanie inwentaryzacji,
✔ rozliczanie delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych.

Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2024 w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi mniej niż 6%.

Oferuję:

✔ pracę w wymiarze pełnego etatu,
✔ odpowiedzialne stanowisko,
✔ możliwość realizacji ambicji zawodowych, stabilizacji zawodowej.

Oferty z Nr Referencyjnym SK/110/2/2024 zawierające:

✔ CV z klauzulą: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1781 ) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. ”,
✔ list motywacyjny,
✔ kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
✔ kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,
✔ kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
✔ kopie zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursów, szkoleń,
✔ oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie.
✔ oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego oraz oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
✔ ewentualne referencje,
✔ oryginał kwestionariusza osobowego dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

proszę złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem Rekrutacja – Sekcja Księgowa do godziny 15.00 dnia 26 lipca 2024 r. lub przesłać na adres: Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie, 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska 9/ decyduje data wpływu/.

Kwestionariusz do zgłoszenia można pobrać na: https://mzdim.bip.jaworzno.pl/strony/166.dhtml

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Źródło: Strona MZDiM Aktualizacja: 18/07/2024 13:19
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    imigrant z Kamiennej Góry - niezalogowany 2024-07-19 07:59:23

    Znajomości z pracownikami magistratu są ważniejsze niż kwalifikacje...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jonek - niezalogowany 2024-07-20 07:39:56

    Poważnie ech a za ile?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do