Reklama o dużym zasięgu
Na pewno warto wiedzieć o tym, że jest to taka forma reklamy, która ma duży zasięg, szczególnie jeśli kampania jest szeroko zakrojona, a reklamy mają wyświetlać się w bardzo popularnych portalach. Jeśli chcielibyśmy w jakiś sposób zawęzić i skonkretyzować to, do kogo taka reklama dociera, możemy wybrać portale branżowe, a więc zorientowane tematycznie, a nie te ogólnopolskie. Jednakże, ze względu na tak duży zasięg, taka forma reklamy w sieci do najtańszych nie należy. Zazwyczaj koszty takiej reklamy są rozliczane od ilości wyświetleń banera reklamowego danemu użytkownikowi. To, co dodatkowo warto wiedzieć to fakt, że nie jest to efektywnościowy model reklamy, gdzie płacimy za konkretną akcję wykonaną przez użytkownika. W przypadku takiej reklamy jak banery Warszawa raczej uderzamy do szerokiego grona osób potencjalnie zainteresowanych, ale takich, które mogą przypadkiem kliknąć w reklamę, takich, które akurat niczego nie potrzebują, a zainteresowanie tematyką reklamy jest całkowicie przypadkowe.
Aby naprawdę dać się zauważyć
Dodatkowo warto wiedzieć też o tym, że istnieje coś takiego jak ślepota banerowa. Polega ona na tym, że użytkownicy tak wiele napotykają różnego rodzaju reklam w sieci, że skutecznie uodporniają się na reklamy i nawet bez zapoznania się z ich treścią albo je zamykają, albo patrzą na nie, ale przekaz do nich nie dociera. Dlatego też siłą reklamy banerowej powinna być jej oryginalność, zaskakująca forma, a także taki sposób jej prezentacji, który nie irytuje użytkownika, a raczej zachęca, podsyca ciekawość.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie