Reklama

Gadżety reklamowe z nadrukiem

AWAP
13/08/2019 22:34

Kiedy korzystać z gadżetów reklamowych?


Reklama dźwignią handlu – to stare i dobrze znane wszystkim hasło. Sposobów na promocję i reklamę firmy jest mnóstwo. Reklamy telewizyjne, radiowe, ulotki, reklama internetowa i oczywiście gadżety reklamowe.


My zachęcamy Państwa do skorzystania właśnie z tej ostatniej formy. Upominki promocyjne wręczane klientom to w naszej ocenie gwarancja uzyskania najlepszego efektu w odniesieniu do zaangażowanych środków finansowych.


A okazji do korzystania z gadżetów reklamowych jest wiele.  Oto kilka przykładów i pomysłów na ich wykorzystanie:


·          nagrody w programach lojalnościowych


·          dodatek do produktu głównego ( np kawa + kubek do kawy z logo )


·          upominki wręczane podczas targów branżowych


·          dodatki do materiałów edukacyjnych wręczane podczas konferencji i szkoleń


·          gadżety promocyjne wręczane podczas kampanii wyborczych


·          upominki dla pracowników firm wręczane podczas spotkań i zabaw integracyjnych


·          nagrody w konkursach


·          produkty rozdawane podczas imprez masowych ( np. koncerty )


·          produkty wykorzystywane podczas akcji społecznych ( np. gadżety odblaskowe zwiększające bezpieczeństwo )


Gadżetem reklamowym może stać się praktycznie każda rzecz na której zostanie umieszczone logo. Firmy oferujące sprzedaż i znakowanie na materiałach promocyjnych dysponują jednak gotowymi rozwiązaniami. Szeroka gama produktów dostępna w katalogach artykułów reklamowych daje możliwość wybierania spośród dziesiątek tysięcy przedmiotów. Przykładem jednej z bogatszych kolekcji może być oferta zawarta na stronie www.reklamowe-upominki.pl ( znajdziecie tam Państwo około 30 000 propozycji artykułów reklamowych )   Mając tak szeroki wybór, każda osoba, bez względu na to jaką branżę reprezentuje, wybierze produkt idealnie dopasowany do jej profilu działalności i do profilu jej statystycznego klienta.


Jak wykazują badania przeprowadzane zarówno na klientach jak i na osobach odpowiedzialnych za planowanie kampanii marketingowych – popularność gadżetów reklamowych nie słabnie od lat. Marketingowcy uważają je za jedne ze skuteczniejszych narzędzi w swoich rękach, a klienci postrzegają tę formę działań reklamowych za jedną z mniej nachalnych i odbierają ją w bardzo pozytywny sposób.


Planując kolejny biznesowy ruch – nie zapomnijcie o gadżetach reklamowych z Waszym logo.


undefined

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do