Reklama

Kara za zerwanie umowy. Nieuczciwy pracownik TP S.A.

AWAP
26/02/2009 13:23
Pani Rozalia za namową przedstawicieli firmy telekomunikacyjnej Dialog podpisała umowę. Pół roku później w domu odwiedziła, ją pani Anna – młoda osoba - pracownica Telekomunikacji Polskiej, przedstawiła korzystną ofertę i namówiła panią Rozalię do podpisania umowy.


Rozalia obawiała się, że będzie miała z tego powodu kłopoty z poprzednim operatorem, ale pani Anna zapewniała ją, że ona wszystkim się zajmie – firmy załatwią to między sobą. Niestety tak się nie stało i pani Rozalia musi zapłacić karę, czuje się oszukana.
Miejski Rzecznik Konsumentów mówi, że sprawa jest bardzo trudna, ale nie niemożliwa do rozwiązania. Trudno oprzeć się wrażeniu, że niektórzy zrobią wiele, by zdobyć klienta, a tym samym „nabić” sobie punkty u pracodawcy – historia pani Rozalii, starszej i schorowanej kobieta jest przykładem takiego nieuczciwego postępowania.


UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0c/3c.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0c/3c.jpg" /]

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do