W dniach 16-17 kwietnia trzyosobowa grupa uczennic z klasy 1d III LO pod opieką pani mgr Doroty Szczyrzycy pojechała do Warszawy na warsztat kreatywny prowadzony przez specjalistów reklamy. Zespół ten dostał się do drugiego etapu ogólnopolskiego konkursu „Mam haka na raka”.
Warsztat był częścią przygotowania do drugiego etapu konkursu. Uczennice będą musiały stworzyć kampanię reklamową dla społeczeństwa polskiego dotyczącą raka szyjki macicy. Jest to zadanie niełatwe, dlatego organizatorzy przygotowali dla uczestników warsztat kreatywny z zakresu tworzenia kampanii społecznych. Wykłady odbywały się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Prowadzili je specjaliści do spraw reklamy, marketingu oraz psychologii reklamy. Jacek Pawlak opowiadał o tym „Jak zachwycić tych, których już nic nie zachwyca.” Jest on pomysłodawcą kampanii reklamowej telewizji N (Włącz ciekawość) oraz znanych nam wszystkim Crunchipsów (O! Chipsy przyszły). Oprócz pana Jacka wykłady prowadziły również Dominika Maison (psycholog reklamy) i Katarzyna Majewicz (niezależny strateg, konsultant).
Uczennice z klasy pedagogiczno-psychologicznej oprócz wiedzy technicznej potrzebnej im do stworzenia kampanii mogą pochwalić się nowymi zagadnieniami z zakresu psychologii reklamy. Konkurs „Mam haka na raka” jest organizowany po raz drugi. W tym roku uczestnicy mają za zadanie jak najlepiej wypromować profilaktykę raka szyjki macicy. Jest to temat bardzo trudny, ponieważ jest wstydliwy dla wielu kobiet i nie chcą o nim mówić. Zadaniem uczestników jest też pokazanie nowotworu jako coś w 100% wyleczalnego, jako coś, co może się przytrafić każdej kobiecie. To czy zachorujemy zależy tylko od nas.
K.Słowakiewicz M.Grabowska III LO
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!