Nie da się ukryć, że współcześnie Internet jest najważniejszym źródłem informacji o markach i ich produktach, a także miejscem, w którym rzesze ludzi podejmują swoje decyzje zakupowe. Nie inaczej wygląda ta kwestia w związku z perfumami – niestety wiele osób wciąż daje się skusić atrakcyjnymi cenami zapachów znanych marek, przez co padają ofiarą oszustów. Z drugiej strony można przyjąć założenie, że mamy do czynienia z konsumentami coraz bardziej świadomymi, dla których ważne będzie sprawdzenie oryginalności produktu. Jak więc mogą to zrobić?
Nazwiska z pierwszych stron gazet przyciągają uwagę i wpływają na chęć posiadania produktu, na których widnieją. Sławni na całym świecie piosenkarze, aktorzy i sportowcy, to marka sama w sobie, która przyciąga jak magnes fanów. Koneserzy zapachów raczej będą unikać takich perfum, ponieważ większość z nich jest produkowana czysto komercyjne.
Polacy coraz większą uwagę przykładają do jakości i sposobu wykonania zakupionych produktów. Dzieje się tak dlatego, że polski rynek luksusowych produktów powoli, ale systematycznie się rozwija. Dlatego też firmy perfumeryjne powinny kłaść większy nacisk na estetykę wykonania – bardziej zamożni klienci będą zwracać uwagę na wizualny aspekt wykonania produktu oraz będą celować w topowe marki.
Konsumenci są coraz bardziej świadomi w kwestii oryginalności produktów. Profesjonalne maszyny foliujące (np. od Memprint.pl) do zabezpieczenia produktu, oznaczenia na flakoniku zgodnie z obowiązującymi standardami, przejrzystość i estetyczny design, to niezbędne elementy, które producent powinien wziąć pod uwagę, jeśli chce, by jego produkt został dostrzeżony.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie