Reklama

Naprawa iPhone"a i najczęstsze usterki według poszczególnych modeli

AWAP
24/04/2019 21:35
Urządzenia mobilne, do których zalicza się iPhone"y mają szerokie grono zwolenników. Smartfony oparte na systemie IOS zapewniają bardzo wysoką funkcjonalność zarówno pod względem biznesowym, jak i rozrywkowym, co sprawia, że chętnie sięgają po nie osoby w różnym wieku. Wiele osób wskazuje, że pewną wadę stanowić może cena tego typu urządzeń. iPhone"y zaliczane są bowiem do produktów luksusowych i bez wątpienia są znacznie droższe niż popularne flagowce wielu, innych marek. Niemniej, wydaje się, ze rekompensuje to ich wysoka jakość. Zdarza się jednak, że pojawiają się w nich usterki. Co się do nich zalicza?

iPhone 5s


To jeden z najpopularniejszych modeli marki Apple. Mimo że jego premiera miała miejsce już dość dawno, to nadal nie brakuje osób, które decydują się na jego zakup. iPhone 5s zapewnia dobrą korelację funkcjonalności ceny, nie oznacza to jednak, że nie posiada żadnych wad. Za największy minus tego modelu uchodzi mało pojemna bateria, która przy wyższych temperaturach może się wyłączać, co skutkuje koniecznością jej wymiany. Co więcej, użytkownicy narzekają również na problem z kalibracją czujników i szybkie nagrzewanie się urządzenia. Niekiedy występują także problemy z mikrofonem. Jak się okazuje, większość tego typu problemów wynikała z wadliwego oprogramowania, które zostało zaktualizowane.

iPhone 6s


Model smartfona, jakim jest iPhone 6s znacząco poprawił kwestię pojemności baterii. Nieco więcej problemów dotyczy nagrzewającego się przycisku Touch ID, co doprowadza nawet do samoistnego wyłączania się urządzenia, po mimo jego naładowania. W niektórych egzemplarzach występować mogą zniekształcenia dźwięków w głośniku. Po aktualizacji oprogramowania większość tego typu usterek została naprawiona, jeśli jednak nadal zauważymy je w naszym smartfonie, to koniecznie należy udać się z telefonem do serwisu. Jedno z takich miejsc znajdziemy na https://www.maclife.pl/.

iPhone"a 8


Modele iPhone 8, które zostały wyprodukowane w okresie od września 2017 do marca 2018 posiadały kłopotliwą wadę fabryczną, która sprawiła, że smartfon mógł resetować się, a nawet zawieszać bez wyraźnej przyczyny. Zdarzało się także, że nie chciał się uruchomić. Marka Apple uznała tego typu usterki za wadę fabryczną urządzenia i zadeklarowała, że naprawi je na własny koszt. To, czy nasze urządzenie pochodzi z uszkodzonej partii, możemy sprawdzić na stronie producenta. Jeżeli się to potwierdzi, producent naprawi nasz smartfon za darmo.

Popularne usterki w smartfonach


Powyżej opisane usterki są wynikiem wad fabrycznych telefonów. W praktyce okazuje się jednak, że najczęstsze usterki to rezultat niewłaściwego użytkowania. Wystarczy nawet chwila nieuwagi, aby rozbić ekran lub zalać urządzenie. Z tego też względu ważna jest jego odpowiednia ochrona. W większości przypadków wystarczający okaże się zakup etui bądź folii ochronnej, która zabezpieczy nasze uszkodzenie. Jeżeli już do niej doszło, to jak najszybciej udajmy się do serwisu.

 

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do