Wyszukiwanie i badanie słów kluczowych
Proces tworzenia strategii SEO, warto zawsze rozpocząć od wyboru odpowiednich dla branży i skutecznych sprzedażowo słów kluczowych. Pozycjonowanie stron na niewłaściwe słowa kluczowe może okazać się stratą czasu i nakładów finansowych, dlatego warto wykorzystać profesjonalne narzędzia, które ułatwią ocenę i wyszukiwanie nowych fraz:
Audyt SEO
Przed wprowadzeniem działań optymalizacyjnych na stronie, należy dokładnie przyjrzeć się jej aktualnemu stanowi, dzięki czemu będziemy w stanie ukierunkować swoje działania.
Profil backlinków
Jednym z najważniejszych elementów skutecznego pozycjonowania jest zdobywania wysoko jakościowych linków przychodzących. Dzięki narzędziom takim jak Ahrefs, czy Majestic SEO przeanalizujemy aktualny stan witryny pod tym kątem, zarówno swojej, jak i konkurencji, co może być inspiracją do budowania własnej strategii.
Analityka i śledzenie pozycji
Na koniec najprzyjemniejsza część, czyli mierzenie efektów. Google analytics to rozbudowane narzędzie, które pozwala śledzić źródła ruchu i jego przepływ na stronie, natomiast narzędzia do monitorowania pozycji (np. Stat4SEO, SEO Stat) pozwalają na stały monitoring pozycji wybranych słów w wyszukiwarce.
Artykuł powstał przy współpracy z firmą Virtual Development - https://www.vd.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie