Reklama

Nowoczesne technologie w reklamie – sprawdź, jak przyciągnąć uwagę klienta

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
11/12/2024 00:02

Nowoczesne technologie w reklamie – sprawdź, jak przyciągnąć uwagę klienta

Reklama dźwignią handlu – to powiedzenie dobrze zna każdy, kto kiedykolwiek próbował coś sprzedać. Od organizatora wyprzedaży garażowej po managera działu marketingu każdy sprzedawca powinien zadbać o odpowiednią reklamę, jeśli chce przyciągnąć potencjalnych klientów. Jak wykorzystać w tym celu nowoczesne technologie? Sprawdź!

 

Wraz z rozwojem nowoczesnych technologii tradycyjne formy reklamy, takie jak ulotki, banery czy plakaty są coraz częściej zastępowane alternatywnymi rozwiązaniami, których głównym zadaniem jest przykucie uwagi potencjalnego klienta i zainteresowanie go danym produktem lub usługą. Ten artykuł przybliża przykłady takich metod reklamy z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Zapraszamy do lektury!

Projektory holograficzne

Cyfrowe technologie już od lat pomagają specom od reklamy tworzyć ciekawe, interaktywne materiały, które potrafią przyciągnąć atencję potencjalnych konsumentów na zupełnie innym poziomie. Dla większości z nas takie nowinki techniczne wciąż są fascynującą nowością, której chętnie poświęcamy uwagę. Właśnie z tego powodu wykorzystanie ich w marketingu przynosi tak dobrze rezultaty.

 

Jedną z takich technologii są bez wątpienia projektory holograficzne w reklamie produktów czy usług. Takie holograficzne wyświetlacze 3D oferują niespotykane dotąd zaangażowanie potencjalnych klientów, ponieważ pozwalają im wejść w interakcję z prezentowaną treścią. Niektóre z takich nowoczesnych systemów pozwalają nawet sterować wyświetlanymi treściami przy pomocy gestów czy wywoływać specjalne efekty.

 

Projektory holograficzne to doskonały sposób na zaprezentowanie produktów o różnych rozmiarach i parametrach. Dzięki interakcji potencjalny klient może lepiej zapoznać się z cechami oferowanego produktu, co znacząco podnosi jego zaangażowanie, a tym samym także chęć dokonania zakupu.

Rozszerzona rzeczywistość (AR)

Kolejnym z wiodących trendów w marketingu wykorzystujących nowoczesne technologie w ostatnich latach jest rozszerzona rzeczywistość (AR). To technologia, która polega na nakładaniu wirtualnych elementów na rzeczywisty świat. Najczęściej są to kody QR umieszczone na banerach czy produktach. Po ich zeskanowaniu konsument może na swoim smartfonie obejrzeć produkt lub wizualizację danej usługi oraz dowiedzieć się więcej.

 

Technologię rozszerzonej rzeczywistości wykorzystuje między innymi popularna szwedzka marka sprzedająca meble i akcesoria do domu. Dzięki mobilnej aplikacji klienci mogą zobaczyć, jak dany mebel wyglądałby w ich pomieszczeniu, co pozwala na lepszą wizualizację jeszcze przed zakupem. Podobnie działa aplikacja znanej marki kosmetycznej, dzięki której można ocenić, jak konkretny kosmetyk będzie wyglądał po aplikacji na twarzy.

 

Zarówno AR, jak i projektory holograficzne w reklamie produktów oraz usług przynoszą firmom na całym świecie ogromne zyski dzięki swojej wysokiej skuteczności. Wdrożenie tego typu rozwiązań może być kluczem do pozyskania nowych klientów!

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do