Reklama

Odzież reklamowa z nadrukiem - jak wybrać ubrania na lata?

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
28/01/2022 23:42
Chcąc zamówić stroje dla pracowników na pewno kierujesz się nie tylko ekonomią, ale i tym, by była to długotrwała inwestycja. Sprawdź, na co zwrócić uwagę, by mieć pewność, że kupione ubrania służyć będą długo. Dzięki naszym poradom nie będziesz musiał poświęcać w krótkim czasie kolejnego popołudnia na zorganizowanie nowej dostawy ubrań dla swojej ekipy.

Odzież reklamowa z nadrukiem - czy nazwa producenta ma znaczenie?


Jakość ubrań często bywa wątpliwa, nawet tych uznawanych za markowe. Wielkie koncerny potrafią znacznie obniżyć loty, a ich odzież staje się jednosezonowa. Wielu producentów ubrań, niegdyś uznawanych za najlepszych, dziś nie zasługuje już na to miano. Warto zatem śledzić opinie i sprawdzać, kto nadal trzyma poziom, szanując swoich klientów. W Firmowych Ciuchach od lat jesteśmy wierni m. in. takim firmom jak Promostars, Gildan i Henley. Testujemy wytrzymałość ich t-shirtów i pozostałych produktów na sobie i polecamy innym. Zapewniamy także promocyjne ceny przy większych zamówieniach, a najniższy rabat oferujemy już od 5 sztuk.

Odzież reklamowa z nadrukiem - jak wybrać materiał, który zapewni długotrwałe użytkowanie?


Przede wszystkim przyjrzyj się gramaturze. Im wyższa tym lepiej. Mocny materiał i gęsty splot pozwalają zachować kształt na długo. Podwójne szwy w newralgicznych miejscach chronią z kolei przed przetarciami. Cechy te ważne są w przypadku zwłaszcza ubrań roboczych, narażonych na rozciąganie i uszkodzenia mechaniczne. Dotyczy to nie tylko koszulek, ale i bluz czy polarów. Szczególną kategorię stanowi odzież ochronna, zabezpieczająca pracownika przed szkodliwymi substancjami - tutaj ważne jest, by wykonana była ze szczelnych materiałów i odpowiednio dopasowana, by w całości zasłonić noszącą ją osobę. Odporna tkanina nie poddaje się działaniu niebezpiecznych czynników ani rozdarciom. Dzięki temu można z niej korzystać przez długi czas bez potrzeby wymiany.

Odzież reklamowa - jaki nadruk będzie najtrwalszy?


To częste pytanie, które zadają nasi klienci. A odpowiedź wcale nie jest taka jednoznaczna. Najbardziej wytrzymałym jest haft komputerowy, jednak nie wykonuje się go na każdej tkaninie, co też trzeba wziąć pod uwagę. Tak naprawdę przy dobrym traktowaniu każda z metod nadruku jest trwała. Wystarczy przestrzegać zaleceń, dotyczących prania i prasowania. Zarówno sitodruk, sublimacja, jak i flex czy DTG nie zejdą, jeśli nie potraktujesz ich nadmierną temperaturą. Dlatego przy wyborze znakowania najlepiej kierować się wyglądem logo i pod tym kątem sprawdzić, która z metod najlepiej nada się do jego wykonania.

Odzież reklamowa - które ubrania są ponadczasowe?


Wybierając zawsze modne fasony, zapewniasz swoim pracownikom nowoczesny look i nie musisz zmieniać ich garderoby co sezon. Do najpopularniejszych klasyków należą koszule i koszulki polo. Nie dość, że łączą wygodny sportowy styl z elegancją, to w dodatku pasują zarówno do spodni jak i spódnic. W roli odzieży roboczej zakładają je nie tylko pracownicy sklepów, ale i biur czy recepcji. Wszystko zależy od tego, z czym się je zestawi i jaki kolor wybierze. Również standardowe koszulki bawełniane mają ogromne grono sympatyków, co warto wykorzystać. Wszystkie wymienione elementy odzieży dają się dowolnie znakować większością dostępnych metod.

Inwestując w odzież na lata pamiętaj o najważniejszych zasadach: dobrej jakości materiale, klasycznych krojach i odpowiednim dbaniu o tekstylia. Dzięki temu nie myśli o wydawaniu kolejnych pieniędzy na ubrania robocze przez długi czas nie zagoszczą w Twojej głowie.

undefined

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do