Wyobraź sobie sytuację, w których wybierasz się do sklepu po proszek do prania. Na półce zastajesz produkty pięciu różnych marek. Wszystkie mają podobną pojemność, skład i cenę. Jak zatem dokonasz wyboru? Odpowiedź jest prosta – wybierzesz ten proszek, którego logo jest Ci dobrze znane. A jak promować własną markę? Jednym ze skutecznych narzędzi w tym obszarze reklamy są gadżety z nadrukiem.
Choć może Ci się wydawać, że firmowe gadżety z nadrukiem są już passe, w rzeczywistości to nadal bardzo potężny instrument w świecie promocji. Oto kilka powodów, dla których warto w nie zainwestować.
Gadżety reklamowe są praktyczne – to przedmioty codziennego użytku
Świat gadżetów reklamowych jest niezwykle bogaty i różnorodny. Tym jednak, co łączy wszystkie akcesoria należące do tej kategorii, jest ich funkcjonalność. Bez względu na to, czy mowa o kubku reklamowym, długopisie z logo firmy, notesie, powerbanku czy słodyczach promocyjnych – wszystkie są przeznaczone do tego, by ich użyć. Dlatego bardzo często towarzyszą one obdarowanym osobom w ich codziennych życiach. Z jednej strony więc, przypominają swoim właścicielom i istnieniu Twojej marki, a z drugiej – stają się skutecznym nośnikiem reklamy. Efekt? Logo Twojej firmy staje się bardziej rozpoznawalne.
Wspomagają promocję marki na wiele sposobów
Możesz je wykorzystać zarówno podczas różnego rodzaju eventów promocyjnych, jak i w codziennej działalności firmy. Wręcz kontrahentowi elegancki zestaw piśmienniczy z Twoim logo przy podpisaniu nowej umowy lub okulary słoneczne z nadrukiem Twojego brandu – gdy sprzedasz mu wakacje. W ten sposób zbudujesz silniejszą, opartą na pozytywnych emocjach więź.
Działają jak „stopa w drzwiach”
Gadżety dla firm są wręczane nie tylko po to, by stały się one dodatkową reklamą marki. Równie istotne jest wspomniane już przed chwilą budowanie więzi z klientem. Ten, który otrzymał długopis, smycz czy pendrive’a z Twoim logo może się poczuć nieco bardziej „zobowiązany” lub zachęcony do współpracy z Tobą, a nie z konkurencją. Tak właśnie działa psychologia sprzedaży!
Dzięki nim zadbasz również o obsługę posprzedażową
Pozyskanie nowego klienta to tylko pierwszy krok we współpracy z nim. Najważniejsze jest bowiem, aby zatrzymać go na dłużej. Jak to zrobisz? Przede wszystkim – zapewniając mu dostęp do produktów / usług na najwyższym poziomie i robiąc wszystko, aby sprostać jego oczekiwaniom. Istotne jest jednak również zbudowanie długotrwałej relacji. Jednym ze sposobów na osiągnięcie takiego efektu będzie właśnie sięgnięcie po gadżety reklamowe. Kalendarz z Twoim logo może stanąć na biurku kontrahenta, a designerska, bawełniana torba – towarzyszyć mu dzień po dniu na zakupach. W efekcie pozytywne wrażenie będzie trwało, i to bardzo długo!
Wniosek? Nie warto pytać czy warto inwestować w gadżety reklamowe. Warto za to zastanowić się nad tym, jak wybrać te idealne. Wiele inspiracji znajdziesz np. na OpenGift.pl – tu czekają na Ciebie zarówno konwencjonalne, jaki bardzo kreatywne akcesoria, które pozwolą Ci wzmocnić wizerunek wśród docelowej grupy klientów i… stopniowo ją poszerzyć.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie