Reklama

Podsumowanie działalności rzecznika konsumentów

AWAP
03/04/2009 14:40
10 lat temu powołano do życia instytucję rzecznika konsumentów, który z roku na rok zajmuje się coraz większą ilością spraw konsumenckich. W minionym roku Krystyna Banasik, która w Jaworznie sprawuje tą funkcję przyjęła ponad 1800 spraw i wszczęła ponad 300 postępowań o czym mówiła podczas konferencji prasowej prezydenta miasta.





UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0d/41.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0d/41.jpg" /]

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do