Zawsze płacili regularnie, systematycznie zapisywali też w zeszycie ile zużyli wody każdego miesiąca. Wcześniej nie było żadnych problemów, jednak ostatni rachunek, jaki otrzymali od Spółdzielni wprawił ich w zdumienie.
Kierownik administracji w Podłężu SM „Górnik”, przyznał, że zbyt wysoka cena za wodę i podana ilość jej zużycia to zwykła pomyłka. Na korektę się nie doczekali. Pani Bożena dziś rano udała się do administracji. Nie otrzymała pomocy, kazali jej czekać nawet do trzech miesięcy na korektę. Prezes ds. techniczno-eksploatacyjnych mimo urlopu zobowiązał się zając tą sprawą. Wg niego dziś, najpóźniej jutro korekta będzie dostarczona.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0b/79.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0b/79.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!