Reklama

Relacje z klientem zmieniają wiele. Razem z systemem CRM zadbaj o swój interes!

AWAP
26/06/2019 09:07
W czasach bezwzględnej konkurencji cenowej i produktowej, warto mieć coś, co będzie wyróżniało firmę na tle innych przedsiębiorstw z branży. Zachęcamy, by postawić na kontakt z klientem jako bazę do stabilizacji pozycji na rynku.

W czasach bezwzględnej konkurencji cenowej i produktowej, warto mieć coś, co będzie wyróżniało firmę na tle innych przedsiębiorstw z branży. Zachęcamy, by postawić na kontakt z klientem jako bazę do stabilizacji pozycji na rynku.


System CRM - i klient będzie zadowolony


Czy relacja z klientami może działać na firmę stabilizująco? Zdecydowanie tak! W końcu popyt napędza produkcję. A najczęściej wynika z faktu, że klienci:


- pozostają z firmą na długo, 


- wystawiają pozytywną opinię,


- zapowiadają ponowne zakupy, 


- przysyłają swoich znajomych, by również skorzystali z danej oferty.


Syneo.pl, czyli doświadczony zespół tworzący informatyczne rozwiązania dla firm produkcyjnych, zadbał o to, by w jego flagowym systemie OptiMES pojawiła się również baza do kreowania wartościowych i trwałych relacji z klientami. To system CRM, czyli dosłownie Customer Relationship Management. Warto wesprzeć nim swoich pracowników, bo nie dość, że będą pracować wydajniej i skuteczniej to wywrą imponujące wrażenie na Twoich klientach.


Co imponuje klientom?



szybkość reakcji - i to nie na zapytania ofertowe, ale przede wszystkim na potrzeby, które pojawiają się w trakcie współpracy, a nawet na reklamacje. System CRM w narzędziu OptiMES zawiera kompleksowe dane, które pozwalają błyskawicznie zapoznać się z historią ustaleń z klientem i jego problemami. A od rzetelnej wiedzy już tylko krok do rozwiązania trudnych kwestii, nawet takich jak reklamacje.
terminowość - dotrzymywanie zadeklarowanych terminów wykonania zlecenia to bardzo pożądana cecha  i szczególnie doceniana przez klientów. Optimesowski CRM posiada funkcjonalność, która ostrzega o ewentualnych zagrożeniach dla dotrzymania warunków umowy. 
jakość - zarówno wytwarzanych produktów, jak i obsługi klienta. 

Dopracowanie powyższych elementów budowania relacji z klientem to również część działań mających znaczenie dla złożonego procesu jakim jest optymalizacja produkcji. Pozytywną wiadomością jest to, że trud włożony w dobry kontakt z klientem zawsze się opłaca, dlatego polecamy go z pełnym przekonaniem.


Gorąco zapraszamy do przetestowanie możliwości dostarczanych przez OptiMES, by zacząć wystarczy rejestracja w systemie na firmowej stronie internetowej. I już można rozpocząć okres testowy, trwający dwa tygodnie. kontakt możliwy jest pod numerem telefonu 517 827 436 i pod mailem [email protected]. Służymy doradztwem, rozwiązaniem doraźnych problemów, ale również długofalowym zapleczem serwisowym. 


Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    olaaaa - niezalogowany 2019-06-27 13:58:57

    Bardzo ciekawy artykuł. U nas w firmie używamy systemu Firmao CRM, który świetnie się sprawdza. Tutaj jest więcej info o nim: firmao.pl/register

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do