W okresie wyprzedaży nasza oferta promocyjna jest jedną z wielu. Oferując niższą cenę wciąż konkurujemy z markami, które również biorą udział w akcji zniżkowej. Istotne jest z pewnością, o ile obniżymy cenę wyjściową produktu. Cały czas zależy nam jednak, żeby sprzedać z zyskiem. Musimy zatem pokazać produkt w taki sposób, aby przyciągał wzrok.
Aż 90% bodźców docierających do mózgu to sygnały wizualne. Najpierw kupujemy oczami. Widząc odpowiednio zaprezentowane produkty, zainteresujemy się nimi. Jest cały szereg zasad związanych z marketingiem produktowym, których celem jest pokazanie towaru w sposób perswazyjny, skłaniający do zakupu. Jednym z nich jest wyraźne komunikowanie promocji.
Nasz wzrok przyciągają ostre, wyróżniające się kolory. Dlatego ta często widzimy, że produkty promocyjne oznaczone są czerwonymi, żółtymi czy pomarańczowymi nalepkami. Niekiedy stosuje się też kontrast kolorystyczny, by jeszcze wyraźniej podkreślić to, co mamy do pokazania. Może być to np. biała czcionka na czarnym tle lub połącznie kolorów żółtego i czarnego.
Niedrogim i sprawdzonym sposobem sygnalizowania klientom, które produkty kupią w promocyjnej cenie są okrągłe naklejki. Możemy zawrzeć na nich informację o wielkości obniżki, np. - 10%, - 20% czy - 30%. Zakomunikujemy w ten sposób, czego dotyczy okazja drukując naklejki z odpowiednim komunikatem: Black Friday, Cyber Monday, Wyprzedaż sezonowa itp. Możemy też oznaczyć produkt prostym hasłem: Super Cena, Okazja, Promocja – możliwości jest wiele.
Naklejki są łatwym i szybkim sposobem na wyróżnienie produktu. Po skończonej promocji bez trudu pozbędziemy się ich z produktów. Nalepkę zaprojektujemy stosownie do naszych potrzeb, tworząc naklejki personalizowane graficznie wyróżnimy zarówno samą promocję, jak i markę.
Doskonałym i prostym w realizacji sposobem przyciągnięcia uwagi w okresie promocji jest stworzenie indywidualnego projektu naklejek z chwytliwymi, nieoczywistymi hasłami. Wielkość nakładu zawsze jest zależna od naszych potrzeb, dlatego hasła mogą być dopasowane do rodzaju wyprzedaży i inne latem, zimą, a jeszcze inne np. na dni związane ze świętem marki.
Promocja brandu to nie tylko obniżki cenowe. Zaprojektowanie naklejek z chwytliwymi hasłami, utożsamianymi z marką pozwoli klientom dłużej o niej pamiętać. Ten rodzaj marketingu wizerunkowego powinien być działaniem zaplanowanym, spójnym ze strategią komunikacyjną marki. Pamiętajmy, że naklejka jest gadżetem, którego wyprodukowanie nie wymaga wysokich kosztów. Wysokie mogą być za to wyniki takiej promocji.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie