Wydział Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Ludności Urzędu Miejskiego informuje, że do 5 lipca będą jeszcze przyjmowane zgłoszenia dotyczące poniesionych strat w wyniku opadów gradu.
Warto pamiętać, że zgłoszenia mogą dotyczyć tylko i wyłącznie uszkodzeń budynków i lokali mieszkalnych. Nie są bowiem rozpatrywane wnioski dot. budynków w budowie, domów rekreacyjnych i letniskowych, zabudowań gospodarczych, garaży, szklarni, samochodów i obiektów o charakterze innym niż mieszkalne.
Zgłoszenia przyjmuje całodobowo Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego pod nr tel.: (32) 61 81 890.
/iw/um/
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!