Reklama

Miasto przypomina o konieczności zgłaszania azbestu

Jaw.pl - Jaworznicki Portal Społecznościowy
28/11/2024 13:26

Biuro Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Jaworznie przypomina, że właściciele, zarządcy i użytkownicy nieruchomości z wyrobami zawierającymi azbest (np. dachy, elewacje) mają obowiązek co roku, do 31 stycznia, składać „Informację o wyrobach zawierających azbest”.

Obowiązek trwa do momentu usunięcia azbestu. Ostatnia informacja powinna zawierać dane o masie usuniętego materiału. Dokumenty należy złożyć w dwóch egzemplarzach – osoby fizyczne w Urzędzie Miejskim w Jaworznie, a podmioty prawne u marszałka województwa.

Wzory dokumentów oraz szczegóły procedury dostępne są na stronie www.bip.jaworzno.pl (zakładka: Gospodarka komunalna -> Informacja o wyrobach zawierających azbest) oraz w siedzibie Urzędu.

Urząd miejski przypomina, że wyroby zawierające azbest należy usuwać w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami do końca 2032 roku.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do