1 września do PKM-u dołączyła Agnieszka Kaźmierczyk, która będzie zajmować się w Spółce marketingiem oraz kontaktem z mediami. Pojawiła się więc nowa twarz i nowe pomysły na to, aby PKM odświeżył swój wizerunek i usprawnił swoje działania.
Wczoraj rozpoczęła się akcja PKM-u „Nie przepłacaj - przesiądź się”, której głównym celem jest uświadomienie osobom, które jeszcze nie posiadają elektronicznej portmonetki o jej walorach.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/06/f0.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/06/f0.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!