Reklama

PKM z Sienkiewicza na Krakowską

AWAP
27/08/2008 16:36
Zbyt wysokie koszty najmu lokalu przy ulicy Sienkiewicza są powodem zmiany lokalizacji Centrum Obsługi Klienta PKM-u. Od najbliższego poniedziałku placówka będzie działała w budynku PKM przy ulicy Krakowskiej 9. Zmieniają się także godziny przyjmowania klientów.


Dodajmy, że w budynku PKM-u w mniejszym pomieszczeniu będzie pracować tylko jedna pani. Jak przyznaje wiceprezes PKM, Zenon Torba, największe zainteresowanie klientów wyrobieniem karty miejskiej mamy już za sobą, stąd nie powinno być natłoku przy drzwiach wejściowych. Jednak już pojawiają się głosy oburzenia mieszkańców, bo aby złożyć wniosek np. o reklamacje będziemy musieli udać się na ulicę Krakowską.

COK, jak dotychczas, prowadzić będzie sprzedaż biletów okresowych, doładowań EP, a także obsługę reklamacji i wydawanie Jaworznickich Kart Miejskich. Przypominamy również, że obecnie bilety można doładowywać w punktach e – portmonetki usytuowanych praktycznie w każdej dzielnicy.

Centrum Obsługi Klienta przy ulicy Krakowskiej 9 będzie czynne:
W poniedziałki i środy: 9:00-14:00.
Wtorki i czwartki: 13:00-18:00.
Piątki: 07:00-12:00.



UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/06/86.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/06/86.jpg" /]

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do