
Firmy, które w drugim półroczu 2024 roku korzystały z maksymalnych cen energii elektrycznej, mają czas do 28 lutego 2025 roku, aby złożyć Informację o pomocy publicznej u swojego sprzedawcy energii. Jest to konieczne, aby utrzymać dotychczasowe stawki za prąd.
Dlaczego to ważne? Zgodnie z przepisami, maksymalne ceny energii stosowane od 1 lipca do 31 grudnia 2024 roku są traktowane jako pomoc publiczna lub tzw. pomoc de minimis. Jeśli firma nie dostarczy wymaganej informacji w terminie, sprzedawca energii będzie zobowiązany do korekty rachunków. Oznacza to doliczenie różnicy pomiędzy ceną maksymalną a ceną wynikającą z umowy biznesowej – wraz z odsetkami.
Jak złożyć informację? Przekazanie dokumentu jest proste i możliwe na kilka sposobów:
Online – za pomocą formularza elektronicznego,
Pocztą – wysyłając dokument na adres: TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o., ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice (liczy się data nadania),
Osobiście – w wybranym punkcie obsługi klienta.
Nie czekaj do ostatniej chwili! TAURON przypomina o obowiązku ustawowym i zachęca do jak najszybszego składania dokumentów. Informacje dla klientów biznesowych są wysyłane również drogą mailową i pocztową.
Nieprzekraczalny termin to 28 lutego 2025 roku – zadbaj o swoje rozliczenia już teraz!
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie