Kierując się do placówki służby zdrowia oczekujemy pomocy. Udzielenie pierwszej pomocy jest też obowiązkiem prawnym, tym bardziej rażącym jest fakt, kiedy od udzielenia tej pomocy uchyla się pracownik przychodni zdrowia. Z taką sytuacją miała do czynienia pani Elżbieta.
Zajęcie się formalnościami, pytanie o skierowanie w takiej sytuacji, prezes ZLO, Zofia Orzechowska uważa za zachowanie naganne, jednak przed kamerą broni swojego pracownika. Tym bardziej, że nikt nie chce przyznać się do kontaktu z panią Elżbietą. Czy pani Elżbieta wyglądała za dobrze, zbyt zdrowo, aby mogła oczekiwać pomocy? Niestety taki wniosek właśnie się nasuwa. Prezes Orzechowska przyznaje jednak, że nie ma podstaw nie wierzyć pacjentowi i sprawa ta na pewno wstrząśnie zakładem, a na szkoleniach będzie podawana za przykład, jak w żadnym wypadku nie należy zachowywać się w stosunku do pacjenta.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0d/8c.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/0d/8c.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!