Korzystając z usług biura podróży musimy dokładnie czytać umowę jaką z nim zawieramy.
Krystyna Banasik, Miejski Rzecznik Konsumentów mówi, że w tym roku nie miała jeszcze żadnych reklamacji czy skarg na biura podróży, ale spodziewa się ich jesienią. Cieszy ją fakt, że osoby chcące skorzystać z usług biura podróży, przychodzą do niej z jeszcze nie podpisaną umową, aby sprawdziła, czy wszystko jest w porządku. Warto skorzystać z rad Miejskiego Rzecznika Konsumentów, aby mieć udane wakacje z biurem podróży. Niebawem na portalu umieścimy tekst dotyczący tego tematu przygotowany przez panią Rzecznik.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/05/41.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/05/41.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!