Reklama

Gdzie kupić leady sprzedażowe pod fotowoltaikę?

Odkąd właściciele domów jednorodzinnych w Polsce mogą skorzystać ze wsparcia, jakie oferuje Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, znacznie wzrosło zainteresowanie energią słoneczną. Nasz rząd zamierza przeznaczyć w ciągu 10 lat 103 mld złotych na rozwój fotowoltaiki. W wersji podstawowej kwota dotacji, którą można uzyskać z programu to 25 – 30 tys. złotych. Osoby, które osiągają najniższe dochody, mogą się ubiegać o jeszcze wyższą kwotę dotacji, która wynosi 32 – 37 tys. złotych, w zależności od rodzaju instalacji. Nic więc dziwnego, że widać znaczne ożywienie firm z branży rozwijających fotowoltaikę, które chcą uzyskać jak największy udział w środkach ze wsparcia Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jak najskuteczniej dotrzeć do klientów? Leady dla fotowoltaiki są doskonałym sposobem na zdobycie większego udziału w rynku i wyprzedzenie konkurencji w wyścigu po energię ze słońca.



Gdzie pozyskać leady pod fotowoltaikę?


Instalacje do pobierania energii słonecznej są instalowane w domach jednorodzinnych, ale nie tylko. Fotowoltaika w bardziej rozwiniętych krajach jest wykorzystywana z dużym powodzeniem przez firmy z różnych branż. Choć w Polsce ekologiczne rozwiązania energetyczne dla biznesu dopiero zaczynają się pojawiać, wiele nowych budynków z przeznaczeniem na powierzchnię biurową, powstaje z myślą o zasilaniu w energię z instalacji fotowoltaicznych. Inwestorzy, którzy chcą, aby ich obiekt spełniał europejskie standardy. Dlatego planują w przyszłości skierować uwagę na korzystanie z instalacji przekształcającej energię słoneczną w prąd, do prowadzenia działalności gospodarczej. Jest to więc doskonałe środowisko do tego, aby pozyskać leady sprzedażowe dla fotowoltaiki i zwiększyć zasób klientów biznesowych. Rozwiązania fotowoltaiczne pozwalają na uzyskanie właścicielom firm nie tylko statusu EKO przedsiębiorcy, ale także obniżenie rachunków za prąd. Dlatego zainteresowanie, jakie mają leady pod fotowoltaikę ze środowiska biznesowego, przekłada się bezpośrednio na sprzedaż instalacji.



Pozyskiwanie leadów sprzedażowych w branży rolniczej


Pozyskiwanie leadów sprzedażowych od właścicieli gospodarstw rolnych może być niezwykle opłacalne. Dzięki instalacji fotowoltaicznej rolnicy mają szansę na energetyczną niezależność od cen prądu. Posiadający własne grunty operatywni rolnicy zobaczą szansę na stworzenie małej solarnej elektrowni, działającej na potrzeby całego gospodarstwa. Ewentualne nadwyżki prądu można sprzedać po atrakcyjnych cenach skupu. Fotowoltaika dla rolnictwa to inwestycja, która zwróci się w krótkim czasie. Rolnicze leady dla fotowoltaiki to szansa dla niejednego handlowca do zdobycia budżetu na instalację. W gospodarstwach rolnych, w zależności od indywidualnych potrzeb, montuje się od 3 do 10 kW . W gospodarstwach, które mają zwiększone zapotrzebowanie na energię – na przykład na fermach drobiu, proponowana jest instalacja od 10 do 40 kW . Jest więc o co powalczyć, a wszystkie leady pod fotowoltaikę z branży rolniczej są niezwykle wartościowe.



Leady sprzedażowe fotowoltaika pozyskane z kampanii


Dobrze zaplanowane i przeprowadzone kampanie, które pozyskują leady sprzedażowe pod fotowoltaikę, przynoszą wymierne korzyści. Podobne kampanie są prowadzone między innymi dla branży motoryzacyjnej, finansowej, bankowej, dla firm z sektora ubezpieczeniowego i inwestycyjnego. Klienci prowadzący działalność B2B w branży nieruchomości oraz telekomunikacji od dawna wykorzystują możliwość precyzyjnego dotarcia do odbiorców usług, pod kątem operowania na leadach. Dla dynamicznie rozwijającej się branży energetycznej leady sprzedażowe pod fotowoltaikę są szansą na zwiększenie sprzedaży i wyprzedzenie konkurencji. Do przeprowadzenia kampanii warto zatrudnić wyspecjalizowaną agencję marketingową, która posiada wiedzę i doświadczenie w osiąganiu maksymalnych korzyści z działań.



Pozyskiwanie leadów sprzedażowych przez agencję


Prowadzone przez agencję Directan kampanie są skuteczne dla klientów wstępnie zainteresowanych usługami, którzy potrzebują jakiegoś dodatkowego impulsu do podjęcia decyzji zakupowej. Agencja przeprowadza działania generujące kontakty – leady fotowoltaika, finanse, czy nieruchomości, poprzez propozycję rozmowy z konsultantem lub wypełnienie formularza kontaktowego.



Leady dla fotowoltaiki w zgodzie z rozporządzeniem RODO


W prowadzeniu kampanii pozyskującej leady pod fotowoltaikę ważne jest stałe aktualizowanie procesów, które generują zapytania. Nie bez znaczenia jest również to, jak skutecznie strategie komunikacyjne wpływają na zdobycie adresów e-mail i numerów telefonów użytkowników zainteresowanych ofertą klienta. Pod uwagę brane są kryteria behawioralne grupy docelowej. To właśnie one optymalizują kampanię za pomocą różnorodnych kanałów mediowych. Działania są prowadzone zgodnie z RODO, czyli Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do