Reklama

Grunwaldzka jednak będzie zamknięta

AWAP
15/10/2015 11:03
W przyszłym roku odcinek ul. Grunwaldzkiej od ul. Mickiewicza do ronda Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zostanie zamknięty dla samochodów osobowych. Taką decyzję we wtorek podjęła Komisja Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Propozycja urzędników wywołała gorącą dyskusję w internecie. Zdecydowana większość mieszkańców była przeciwna takiemu pomysłowi.

Jak informuje strona miejska takie rozwiązanie ma zostać wprowadzone wiosną przyszłego roku, a o tym czy stanie się to docelowe rozwiązanie ma zadecydować opinia mieszkańców i użytkowników śródmieścia.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Pławecka na Facebook - niezalogowany 2015-10-18 19:53:47

    Na wyżej wymienionych parkingach miejsca do parkowania można szukać i szukać i szukać... Aż może po 40 minutach ktoś wyjedzie, ale wtedy bij się człowieku razem z ok. 15 innymi chętnymi na ten kawałek przestrzeni. Także powodzenia. Parkingi, owszem, są, ale wiecznie przepełnione. Ludzie jakby dali radę to piętrowo się ustawiali.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Pławecka na Facebook - niezalogowany 2015-10-18 19:47:27

    Ale po co komu tramwaje? Podobno miałyby obsługiwać trasę Łubowiec-Byczyna, jednak czy jest to tak niezbędne? Położono nowe drogi, a po wprowadzeniu linii 350 połączenia w Jaworznie nie stanowią problemu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    user1 - niezalogowany 2015-10-18 19:15:46

    Cóż, wielopasmowe arterie rozcinające centra miast takich jak Warszawa to też "postęp" w stylu PRLu. Czasem rzeczywiście ciężko zlikwidować same przejścia podziemne bez likwidacji takiej arterii. Metro to inna bajka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kaaty Jas na Facebooku - niezalogowany 2015-10-18 18:31:23

    Ja jestem za zamknięciem ....względy bezpieczeństwa przechodniów..natężenia ich ruchu....super rozwiązanie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł Moroń - niezalogowany 2015-10-17 19:02:28

    Skoro moje wpisy potencjalnym wyborcom nie są potrzebne niech Pan ich nie czyta. Na szczęście mamy demokrację dzięki ludziom których komuna traktowała nie tyle DDT co pałami zomowców i wilczymi biletami w jedną stronę. Rozumiem tęsknotę za jednością moralno-polityczną społeczeństwa ,w końcu to wygodne jak matka-partia (lub organizacja młodzieżowa) wskazała jedynie słuszny kierunek. Pocieszę Pana że jest jeszcze parę krajów w których " po linii i na bazie" nie jest passe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysztof Gałecki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-17 12:48:02

    Grzegorz Nomad Ciolczyk porównywanie miast z labiryntem uliczek też jest bezzasadne z Twojej strony. Zapytaj mieszkańców Chrzanowa czy wolą swoje rozwiązanie czy nasze, jaworznickie. Prosta, drożna ulica, którą wszędzie się dostaniesz. O zakorkowanym Centrum należało myśleć wydając pozwolenie na budowę Galeny. Największym błędem była zgoda na główny wjazd z ronda Wośp, bez dodatkowych pasów na których może oczekiwać kilka pojazdów nie będzie mądrego rozwiązania. Zamknięcie Grunwaldzkiej tylko zmniejszy alternatywę opuszczenia i wjechania do Centrum miasta. W obecnym układzie jesteśmy skazani na korki.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomasz Gębka na Facebooku - niezalogowany 2015-10-17 09:30:23

    Hahahhahahaha. ten pomysł jest tak pojebany jak gość, który to wymyślił. Jak to mówiła moja babcia "chłop ze wsi wyjdzie ale wieś z chłopa nigdy". Nigdy nie ogarniałem tego jak mieszkańcy Jaworzna zaufali kolesiowi, który nawet się tutaj nie urodził...nie ważne. Jak widzę te komentarze z portalu to zastanawiam, się kto to pisze?? Dzieci, przejezdni jacyś, trolle?? Światowcy, ja pierdziele!!! W Hanowerze najbliższy market tego typu jest oddalony o 40km i jakoś ludzie żyją. Ktos tam napisał: "..chcecie żeby Jaworzno było dalej takim zapyziałym miastem....???" No właśnie może właśnie tak, wszyscy są równi i to że ty nie chcesz nie znaczy, że Twój pomysł jest lepszy i że powinien być wprowadzony w życie, a jak je znam to drogę zamkną, potem stwierdzą, że to nie gra i otworzą ją z powrotem. Oczywiście wszystko za nasze pieniądze :) :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Robert Świdrak na Facebooku - niezalogowany 2015-10-17 08:18:07

    Fachowcy byliby zwolnieni a szef spaliłby się ze wstydu i podał do dymisji

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-17 07:54:15

    Brak wygranej w wyborach nie oznacza przegranej. Duże uznanie należy się tym którzy próbowali. Następnym razem będzie lepiej i o to w tym chodzi. Chodzi o to by za każdym razem było lepiej, czego u obecnej władzy trudno się doszukać. Na pytanie kiedy będzie lepiej odpowiedz jest jedna: Juz było. Pan Moroń wyraża własne zdanie, tak jak setki innych osób. Proszę mu tego nie odbierać tylko dlatego ze zna pan lepiej prezydenta i jego przyjaciół. Prezydent jest teraz nasz wspólny i powinien mieć świadomość, że ludzie go oceniają niezawsze pozytywnie. To nic złego. To nie służy źle żadnej sprawie. W demokracji to bardzo potrzebny proces. Chyba, ze ktoś woli dyktaturę i chce wprowadzić kontrolę wypowiedzi. Mam nadzieje, ze nie o to tu chodzi. Proszę przeprosić pana Moronia za swoje nietaktowną wypowiedź i próbę odebrania mu głosu. Proszę przeprosić za swoje niedemokratyczne zapędy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz Nomad Ciolczyk na Fac - niezalogowany 2015-10-17 00:38:02

    Od momentu stworzenia obwodnicy śródmiejskiej - przestała być drogą będącą kręgosłupem (tą przejęła JPII), co do samej Grunwaldzkiej i jej zamknięcia - ja jestem mocno sceptyczny. Nie wiem, czy nie lepiej jeśli już coś robić, to stworzyć ją jako odcinek jednokierunkowy zamiast zamknięcia. Natomiast obawiam się paraliżu tego odcinka po otwarciu Galeny - zwłaszcza w pierwszych tygodniach. I jej zamknięciu tak czy inaczej, ale poprzez kierujących. Z paraliżem komunikacji miejskiej. Zauważ też, że mieszkam praktycznie przy skrzyżowaniu Matejki i Rzemieślniczej, więc wzrost ruchu na tych ulicach odczuję dosłownie. Ale tak czy inaczej - Grunwaldzka jako "kręgosłup" całego ruchu MIEJSKIEGO (nie Śródmiejskiego) przestała pełnić kilka lat temu. Porównanie do Floriańskiej - trochę nie na miejscu, ale jest sporo innych miast i ulic, gdzie ruch na pewnym odcinku jest wyłączony dla ruchu, a poruszanie się w rejonie śródmieścia to labirynt zakazów i uliczek jednokierunkowych. Ot Chrzanów daleko nie szukając. Czy Katowice, które ostatnio też wprowadzają sporo zakazów i ograniczeń dla ruchu samochodami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysztof Gałecki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-17 00:15:43

    Grzegorz Nomad Ciolczyk dorabiasz dziwne teorie. U nas Grunwaldzka była głównym kręgosłupem tylko komuś się uwidziało zrobić z niej Floriańską. Niestety obwodnica nie zastąpi Grunwaldzkiej w poruszaniu się po Śródmieściu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz Nomad Ciolczyk na Fac - niezalogowany 2015-10-16 21:47:44

    Chwila chwila chwila, bo User też trochę pojechał ;) Jest spora różnica między przejściem podziemnym w Warszawie pod kilkupasmową arterią łączącą części miasta i będącą głównym kręgosłupem kilkumilionowego miasta z drogą, która ma spełniać funkcję transportowe wewnątrz ścisłego centrum. W Warszawie odpowiednikiem naszej Grunwaldzkiej w centrum byłby Nowy Świat, czy Krakowskie Przedmieście. I tam przejść podziemnych nie ma. Ba w centrum na Jerozolimskich poza fragmentem przy Dworcu Centralnym i odcinkiem do skrzyżowania z Marszałkowską - również nie ma przejść podziemnych. Natomiast nie bardzo widzę w Warszawie całkowitą likwidację przejścia podziemnego w rejonie powyższego skrzyżowania - ponieważ stanowi to również bezpośrednie wejście do metra oraz przejście z metra pod skrzyżowaniem w kierunku rotundy i na przystanki autobusowe. Natomiast pewną możliwość (ale niewielką) widzę w stworzeniu DODATKOWYCH przejść naziemnych w tym rejonie - podobnie jak to 2 lata temu uczyniono w rejonie głównego dworca we Frankfurcie n.M - tam również pozostawiono gigantyczne przejście podziemne z rozbudowanymi funkcjami handlowymi, ale i stworzono naziemne szerokie przejście dla pieszych,. Wracając do Jaworzna - przejścia na Leopoldzie i na OST są na drodze, która jest kręgosłupem miasta po której idzie główny ruch wewnątrzmiejski oraz tranzytowy. W dodatku ma w sporej części zwiększoną prędkość, liczbę pasów i ograniczoną widoczność (OST). Grunwaldzka w centrum nie spełnia żadnego z tych warunków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-16 21:38:31

    Dwa razy eee niektóre skrzyżowania były trzy razy modyfikowane ehhhh.... Ręką, rękę myje... Że też takiem do dupy nie potrafią się dokopac... Przykre ale po tylu latach sprawowania władzy ma się układy... Szkoda, że nie myśli się o mirszkancach. To jest ich miasto i chyba mają tutaj decydujący glos

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wojtek - niezalogowany 2015-10-16 21:27:33

    Drużyna ekspertów od budowy skrzyżowań i ich przebudowy. No w końcu ktoś zarobi dwa razy na jednym temacie. Skrzyżowanie na ul.Matejki (obok marketów), przebudowane na rondo, skrzyżowania na ul.Kolejowej(obok sklepu meblowego Bo..o) przebudowane na rondo, rondo na os.Stałym przebudowane na skrzyżowani- dzisiaj czytamy...do korekty. Niebawem skrzyżowanie ul.Krakowska z ul.Gutmanów(obok Victorii) będzie przebudowane na rondo, skrzyżowanie ul.Olszewskiego z obwodnicą będzie przebudowane na rondo. Panowie przestańcie wciskać ludziom kit! Po otworzeniu galerii zabrać do łap łopaty i odkopać przejście podziemne. Panie prezydencie, tacy fachowcy u mnie w firmie byliby zwolnieni z art.52!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Wójtowicz na Facebooku - niezalogowany 2015-10-16 18:42:18

    Panie Moroń, tak Pan się udzielał na Jaw.pl, tak Pan ochoczo pisał, tak atakował, ale wyniki uzyskał Pan nader mizerne. Wraz z towarzyszami ze wspólnego stowarzyszenia "Patria", gdzie podzieliliście się wspólnie na trzy okręgi u Pani Siostrzonek nie uzyskaliście wspólnie tyle głosów, ile liczą mieszkańcy całego mojego bloku mieszkalnego. Psim swędem dostał się do rady Pan Kozik otrzymawszy raptem tylko 180 głosów (to u mnie dwie klatki schodowe), Pana kolega Opitek tylko 72 głosy, to u mnie jedna klatka w bloku, a Pan dostał 36 głosów, to raptem być może cała rodzina....Dostał Pan łupnia od wyborców z Jaworzna, i stąd jak mniemam te Pańskie komentarze, które ni jak mają się do rzeczywistości. Stawia się Pan w rzędzie szkodników dla miasta, a takich należy potraktować środkiem owadobójczym DDT. Ja rozumiem gorycz przegranej, ale Pańskie nowe wpisy nic potencjalnym wyborcom nie pomogą. Nie słucha się głosu przegranych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Balinski na Facebooku - niezalogowany 2015-10-16 16:14:17

    Gdyby był jeden wjazd to byłoby larmo o za małą ilość wjazdów, są dwa to nie pasuje ich rozmieszczenie. W taki sposób możemy się licytować bez końca ;) obserwacja z dnia dzisiejszego, ogrom aut jadących z kopalni, w kierunku podłęża i ost kierowało się grunwaldzką. Tak jak pisałem, ludzie są przyzwyczajeni. Szybciej, łatwiej i mniej nerwowo można przejechać trasą śródmiejską ale trzeba skręcić w Olszewskiego lub Matejki a to już wymaga chęci...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Pędzikiewicz na Facebook - niezalogowany 2015-10-16 14:22:20

    jeszcze mam ostatnie pytanie do władz miasta. Skoro tak bardzo zależy im na bezpieczeństwie pieszych mieszkańców miasta to dlaczego zmiany te będą wprowadzone dopiero na wiosnę, a nie od 20 listopada kiedy zostanie otwarta Galena. W zimie po pierwsze szybciej mamy ciemno i drogi są śliskie to droga będzie bardziej niebezpieczna. Te przewidywane tłumy ludzi będą podobnie jak na wiosnę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Pędzikiewicz na Facebook - niezalogowany 2015-10-16 13:29:49

    Jaworznickie drogi rzecz w tym, że przy rondzie jest także, gdyby był tylko jeden wjazd od Rzemieślniczej to klientów Galeny najprościej byłoby trzymać z dala od ronda, po prostu by zostali na odcinku Kolejowa - Rzemieślnicza i jechali obwodnicą bo najłatwiej bez władowania się do Centrum. Także osoby mające coś do załatwienia w Centrum mogłyby dzięki temu spokojnie zaparkować bez szukania miejsca. Jestem ciekaw jak do kina zaczną zjeżdżać ludzie z okolicznych miast, gdzie na początku będą korki...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaworznickie drogi na Facebook - niezalogowany 2015-10-16 09:57:30

    Agnieszka Tosza porównanie przejścia pod miejską, dwupasmową arterią do drogi w samym centrum? Poważnie? :v

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jaworznickie drogi na Facebook - niezalogowany 2015-10-16 09:51:18

    Artur Pędzikiewicz Przecież jest też wjazd od Rzemieślniczej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzejl - niezalogowany 2015-10-16 05:53:10

    Przykład, link, scren ? Pani niedoszła radno .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzejl - niezalogowany 2015-10-16 05:50:17

    No tak, bo jakby nie zagłosowali na Silberta to 20 lat ciężkich robót i wysyłka na Syberię. Gorszej bzdury nie słyszałem, głosowali bo kierunek, który obrał im odpowiada, a malkontenci tutaj to margines.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotrek Szemla na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 22:49:01

    Niech lepiej zrobia rondo albo swiatla na skrzyzowaniu ulic Kolejowej i Grunwaldzkiej bo teraz juz się nie da z Grunwaldzkiej na Kolejowa wjechac (czekac trzeba czasem po 5-10minut) zeby jechac na rondo w centrum a nie mowie juz jak faktycznie Galena bedzie otwarta...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 22:20:25

    Chcę wierzyć, że wybrano najlepsze rozwiązanie, choć po raz kolejny rozwiązywany jest problem, który władza nam sama stworzyła. Po co było budować centrum handlowe w centrum miasta. No ale tak mamy i teraz mamy kolejne rozwiązanie o nazwie kameralizacja. Trzeba mieć wiele wiary, gdy się widzi takie podejście.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin Klimowski na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 22:14:15

    No i dobrze .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł Moroń - niezalogowany 2015-10-15 21:31:17

    To nie jest śmieszne. Oni są gotowi utopić setki milionów byle wygrać wybory.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 21:08:35

    Nawet w GPS na mapach jest już naniesiona trasa tramwajowa... Buhahaha na co yo komu jakoby busy i autobusy jeździły co Godzinę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina Chrobok na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 20:57:35

    Niestety ludzie boją się głosować na kogoś innego dlatego ponownie głosowali na Silberta pomimo że był wybór w innych kandydatach. Nie popieram żadnego z nich w gwoli wyjaśnienia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 20:52:10

    Buhahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mikul - niezalogowany 2015-10-15 20:57:29

    Według mnie to specjalnie próbuje się zakorkować centrum i śródmieście żeby przeforsować chory pomysł z tramwajami w tym mieście.Stary chwyt władzy.Najpierw trzeba stworzyć problem a następnie go rozwiązać i chwalić się swoją genialnością i do następnych wyborów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł Moroń - niezalogowany 2015-10-15 20:50:15

    Nasza władza na czele z kandydatem-prezydentem wie lepiej i pytać mieszkańców nie będzie bo i po co ? W najgorszym wypadku tak jak na Osiedlu Stałym po kilku latach ogłoszą że rozwiązali problem który wcześniej stworzyli. A że to wszystko za nasze pieniądze ? Taką władzę sobie wybraliśmy i już. Przynajmniej nie dostali się do rady i urzędu "psim swędem".

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 20:37:05

    A idąc wglab droga przy przychodni górniczej... Ul. Krasickiego? Fajnie ma całą reazta nie ma co. Żeby dopchac się do bloku będą moec przechlapane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Angelika Nowak na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 20:28:21

    Tak więc gdzie będą parkować osoby pracujące w centrum? Może w galerie w której parking ma być płatny?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Mroczkowska na Faceb - niezalogowany 2015-10-15 20:27:26

    Jasne osoby chore czy ograniczone ruchowo maja zamawiac taxi bo sraja pieniedzmi jak ci "inteligenyni" urzednicy...a takie piekne centrum niby to gdzie bedzie deptak ktory dopiero zostal zrobiony na mickiewicza jak ma byc tam wyjazd z pod hali??zalosne to wszystko sprzedajmy wszyscy samochody przejdzmy na taxi i pkm

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Pędzikiewicz na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 20:13:14

    gdyby wjazd do Galeny był od strony Rzemieślniczej być może nie byłoby tyle problemów, ale o tym trzeba było myśleć na etapie projektowania galerii.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Pędzikiewicz na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 20:06:08

    teraz czeka nas asfaltowanie Plant, firmy muszą zarobić...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Młyniec na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:52:31

    Bardzo fajnie, Grunwaldzka zostanie skameralizowna, więc gdzie pojadą samochody? Na Rzemieślniczą...Wydaje mi się, że lepiej żeby samochody jeździły przez centrum niż pod oknami mieszkańców...No ale może to My, mieszkańcy się nie znamy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Pędzikiewicz na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 19:51:49

    czyżby wg user1 w mieście panowała PRL-owska mentalność?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:50:17

    Rzemieślnicza była kiedyś oazą spokoju a teraz wychodzi na to, że stanie się jedną z najruchliwszych ulic. Życzę tego samego tym mądrusim.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-10-15 19:48:55

    mieszkańcy budynków przy ul. Grunwaldzkiej 33, Pl. Górników 5, ul. Grunwaldzkiej 52 oraz część ul. Krakowskiej 9 są za wyłączeniem tego odcinka drogi!!!! Na zawsze!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:33:47

    Ci co to wymyślili z pewnością nie mieszkają w centrum

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mariusz Sez na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:23:44

    Parking przy Kostkach jest prywatnym parkingiem przeznaczonym dla klientów Kostek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:20:19

    O przejścia na Ost i leop nie otwierasz buzi?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:19:34

    Liczy się przydatność a nie za jakich czasów coś powstało

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:17:28

    Będzie remont hali więc i to pewnie zamkną na trzy spusty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:14:35

    Zaczynam heftować tym miastem....najpierw wszystko betonują wycinając w pień drzewa by zaraz potem zamykać ten beton

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 19:06:39

    Ciekawa tylko jestem jak będa badać tę opinie ludzi? Czy teraz nie jest już dość widoczne, że zdecydowana większość komentarzy jest na NIE?!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 18:57:47

    sam masz leniwy tyłek! Sprzedaj te dwa samochody i wszędzie łaź pieszo!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 18:50:06

    Owszem, stanie się krzywda ludziom z zakorkowanej Rzemieślniczej. Ale tego już Twój rozumek nie obejmuje. I radziłabym nie obrażać ludzi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Baran na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 18:46:37

    no i na zakupy do Galeny. Może o to chodzi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzejl - niezalogowany 2015-10-15 18:53:14

    Zdecydowana większość mieszkańców jest przeciw. Skoro tak piszecie proszę o publikację BADAŃ !!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Brutalna Prawda o Jaworznie na - niezalogowany 2015-10-15 18:40:20

    Od dnia dzisiejszego zapraszamy do zabawy - "AKCJA KAMERALIZACJA" - oczywiście tylko na próbę. Zrób zdjęcie urzędnika, w samochodzie, w Centrum miasta - przecież chcą miasto dla pieszych to pokażą przykład. Spośród nadesłanych fotek rozlosujemy nagrody - pamiątkowe kubki z logo "AKCJA KAMERALIZACJA". Specjalne nagrody natomiast otrzymają osoby, które uwiecznią urzędnika na odcinku pomiędzy Rondem Baniek a Mickiewicza. Zapraszamy do zabawy!!!!!!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Tosza na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 18:39:19

    Myślę, że na Rzemieślniczej również można zbierać podpisy. Niech sobie smród spalin wdycha ten kto to wymyślił!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jonas - niezalogowany 2015-10-15 17:33:52

    Przez to nikt nie będzie zawracał gitary klientom Galeny !!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Nowak na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 17:09:39

    Niech Oni idą sie leczyć!!!! Ja proponują zamknąć parking dla urzędasów przed UM!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz Przenzak na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 17:04:08

    jestescie jebnieci ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Tekielak na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 17:00:06

    dziwi mnie że się jeszcze nie przyzwyczailiście że w tym mieście buduje się skrzyżowania a za chwilę, za pewnie niemałe pieniądze, się je przebudowuje. MARNOWANIE PIENIĘDZY I TYLE! W magistracie niestety siedzą wizjonerzy za nasze pieniądze. Podobno cyt. :" Gmina posiada cyfrowy model ruchu, dzięki któremu może sprawdzić jak zmiany organizacji wpływają na ruch." Jak przy pomocy tego modelu projektowano m.in. skrzyżowanie w Osiedlu Stałym, to może czas zmienić ten model. BAREJA wiecznie żywy - przykre ale prawdziwe.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    user1 - niezalogowany 2015-10-15 16:55:31

    Przejścia podziemne w centrum Warszawy to pozostałość PRL-owskiej mentalności. Na szczęście nowy dyrektor zarządu dróg systematycznie zamyka przejścia podziemne i zastępuje je naziemnymi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mark738@portal - niezalogowany 2015-10-15 16:46:19

    Nomad, no ja nie wiem, czy kierowcy naprawdę są takimi idiotami, żeby zamiast jechać trasą śródmiejską pchać się do centrum, "bo tak zawsze robili", i stać w korku od urzędu miasta do ronda WOŚP, tylko po to by powrócić na trasę śródmiejską koło Bodzia. Prędzej podejrzewam nieaktualne GPS-y (ostatnio pomagałem gościowi z Krakowa, który stał pod muzeum i twierdzi, że 30 minut kręci się po naszym centrum, a GPS każe mu jechać przez rynek). Znam też ludzi, którzy mieszkają na Insurekcji, pracują w Katowicach, a wożą dzieci do SP 16 (wysadzając je na Paderewskiego) i też raczej alternatywy nie mają. Zakładając jednak, że część kierowców jest "logicznych inaczej" a cześć musi jakoś pokonać akurat ten odcinek, ruch ten nie zniknie, ani nie przeniesie się na trasę śródmiejską tylko rozleje się na Rzemieślniczą i Mickiewicza, na co antidotum będzie zamykanie kolejnych odcinków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi Smoleń na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 16:12:29

    Tu nie chodziło o kawałek drogi ale doczepienie się do tego ze nie ma gdzie parkować. Powtarzam : czytamy ze zrozumieniem !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marcin Baran na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 16:10:45

    bardzo dobra decyzja, ogólnie postawić zakaz ruchu samochodów osobowych w całym mieście, i precz z parkingami tylko dla urzędników pod urzędem miasta , w ogóle niech chodzą pieszo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-10-15 16:13:35

    a wiadomo skąd jadą? Może Szczakowa, Podwale i nie opłaca im się non stop stać na światłach na obwodnicy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Janusz Nowacki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 15:54:12

    A przejazd przez parking pod halą nadal zostaje? Będzie można wyjechać na ten parking od ul.Kr.Jadwigi i wyjechać na ul.Mickiewicza?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-10-15 16:08:58

    Grzegorz Nomad Ciolczyk w Katowicach - Galeria Katowice dworze autobusowy pod galerią, a wycofano cały ruch z rynku oprócz tramwajowego, całkiem inna sytuacja. Pod Super Samem nic się nie zmieniło, dalej biegnie tamtędy normalna droga, nikt się pieszymi nie przejął i są normalne korki, bo ruch jest skierowany wokół rynku. W Krakowie - Galeria Krakowska też jest już za Plantami czyli za takim ścisłym centrum, ulice też nie zamknięto dla pieszych. We Wrocławiu na Starówce też nie widziałem żadnej galerii. Niby Centrum, ale rozwiązanie komunikacyjne całkiem inne. Skoro bierzecie tak te miasta pod uwagę to Katowice, brak samochodów rynek, Kraków, brak samochodów rynek, Wrocław brak samochodów, Poznań, brak samochodów... a jak to jest w Jaworznie? No i ta Mickiewicza...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Chwał na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 15:43:39

    iksde pierdąłnąłem o ziemie simjejonc sie jak idjota

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz Nomad Ciolczyk na Fac - niezalogowany 2015-10-15 15:43:27

    Inna sprawa - jaka jest masa kierowców, którzy tędy jadą - "bo tak zawsze jeździli", mimo - że nie mają takiej potrzeby, aby właśnie tym odcinkiem jechać? Bo "tamtędy jest 500 m dłużej". Tylko, że te 500 metrów dłużej dzięki bardziej płynnej jeździe powoduje mniejsze spalanie. A;e "Janusze logistyki" będą oczywiście udowadniać, że przez centrum lepiej/bliżej/szybciej. Patrząc na rejestrację (zwłaszcza sporo samochodów z KCH) i na niektórych kierowców - to gro z nich przelatuje ten odcinek tranzytem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz Nomad Ciolczyk na Fac - niezalogowany 2015-10-15 15:31:17

    "jakoś w innym miastach potrafiono tego typu problemy rozwiązać, ale cóż ja się nie znam" Tak, oczywiście: Katowice - Galeria Katowice, Super Sam Kraków - Galeria Krakowska Bytom - Agora Wrocław - Galeria Dominikańska Poznań - Stary Browar Łódź - Manufaktura Rzeszów - Galeria Rzeszów Rybnik - Fokus Sosnowiec - Plejada To tak z pamięci i na szybko wymieniając GH bedące bezpośrednio w ścisłym centrum miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-10-15 15:36:18

    Goda dlaczego jeździsz samochodami, a nie taxi? Przecież stać cię!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-10-15 15:28:30

    Goda skoro tak wszystko ci się podoba to dlaczego na Rynku jest przystanek autobusowy, przecież do przystanku w Centrum jest niedaleko. Przecież nie muszą ludzie podjeżdżać autobusem pod same drzwi... nagle wszyscy będą jeździć obwodnicą... kameralizacja ruchu w rozumieniu naszych władz jest strasznie wybiórcza. Dziwnym trafem polega ona jedynie na ułatwieniu poruszania się pieszych tylko w kierunku Galeny. Zaskakujące rozwiązanie bo dodatkowo obciąża stworzony specjalnie odcinek ul. Mickiewicza reklamowany jako trakt spacerowy z pierwszeństwem dla pieszych.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Kropek na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 15:13:40

    Nie ma problemów z parkowaniem.... To je stworzymy taka polityka. Po co remontujemy drogi jak później je zamykamy pewnie dlatego że nie mamy co robić z pieniędzmi... Ehhh cała Polska

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz Mikołaj Zborowski na Fa - niezalogowany 2015-10-15 15:06:39

    No nie wiem czy to bezpieczne rozwiązanie teraz wszyscy będą od strony ronda jeździli przez parking pod halą. A tam ciasno jest.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    brawojasiu@portal - niezalogowany 2015-10-15 15:13:31

    moge przejść 1km, moge przejść i 2 km od parkingu, jak ktoś jedzie do Silesii to pewnie i 3 km ma w nogach wtedy ale nie w tym rzecz wiem że tego nie zrozumiesz ale mimo wszystko to napisze - dla wielu ludzi najważniejszy jest CZAS, niestety takie czasy nastały, budujmy rozwiązania pomocne ludziom, nie przepisom i ideom zapewne większość bywalców Galeny to będą zmotoryzowani, co z tego że pod nią będzie 300 miejsc do zaparkowania skoro ani tam nie dojedziesz anie z niej nie wyjedziesz w rozsądnym czasie przez korki? a jak mam jechać do podobno nowoczesnego Carrefour"a w Galenie na zakupy autobusem, to w dupie mam takie centrum handlowe z którego się musze gramolić kilka km autobusem i na piechty

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Koszyk na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 14:49:17

    Żałosne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 15:02:09

    Zastanów się nad logiką twojego wywodu i nad tym co ma zamknięcie kawałka ulicy do schorowanej babci. Bo od zamknięcia kawałka drogi dojdziemy do problemów osób starszych. To nie wina Komisji BRD, że babcia nie ma na taxi/samochód i jest chora. Zamknięcie kawałka drogi nic do tego nie ma. Skoro wozisz osobę starszą i jej pomagasz to znajdziesz pomysł na to jak ją wysadzić blisko banku, to nie jest AŻ TAK skomplikowane. A jeśli babcia nie ma dzieci/wnuków z samochodem i musi do banku to co wtedy? Dojdziemy do absurdów idąc tą ścieżką.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 14:57:21

    Pomysł zamknięcia Grunwaldzkiej w tym miejscu pojawił się już z 7 lat temu. Ja myślę, że wprowadzenie tego teraz jest kolejnym etapem zmian w centrum (najpierw przebudowa rynku, gospodarowanie plant no i Galeria). Co do parkowania - nie zapomnijcie, że Galena zapewni ogromną dodatkową ilość miejsc parkingowych, więc argument o ich braku jest słaby. Jasiu - widocznie masz pecha, bo ja zawsze znajdę miejsce. Spod Kauflanda nie jest tak daleko. Zrozumcie, że tak to wygląda wszędzie. Mieszkałem kilka lat we Wrocławiu i tam chyba by wam żyłki popękały i zeszlibyście na zawał. W Jaworznie nie ma praktycznie ŻADNYCH problemów z parkowaniem w centrum, podobnie jak nie ma praktycznie korków. Może w okół centrum powinno być 50.000 miejsc parkingowych? Bo pewnie tyle samochodów jest zarejestrowanych w mieście. Proponuje wyburzyć wszystkie kwartały od Zielonej do Mickiewicza, łącznie z Rynkiem, zalać to asfaltem i stworzyć wielki parking. A oddziały banków, urzędów i sklepów niech zrobią stanowiska "drive thru", jak w McDonalds, żebyście nie musieli w ogóle wysiadać z samochodów. Co za czasy- ja szedłem do podstawówki 2 km codziennie i nie płakałem, dziś roszczeniowo podchodzicie do wszystkiego i wydaje się Wam, że wszystko się należy. Dla mnie to kalectwo, jak ktoś nie potrafi się we współczesnym mieście (i to tak bezproblemowym jak nasze) odnaleźć, zaparkować i załatwić spraw, jeśli Urząd nie wybuduje mu drogi pod drzwi miejsca docelowego. Wygodnictwo i szczekanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-10-15 14:50:40

    Goda@jawnet dlatego trudno mówić o wzorcach miast Europy, skoro zamknięcie drogi, to następstwo beznadziejnej lokalizacji Galeny.... brrr... ta nazwa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi Smoleń na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 14:40:15

    A kto powiedział że osoba z ograniczoną sprawnością ruchową ma samochód ?! Ludzie zacznijcie czytać ze zrozumieniem ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Balinski na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 14:39:12

    Ci którzy widzicie tylko dziurę w całym zapominacie że pod galerią będzie dość spory parking dostępny dla mieszkańców, dwa, od hali do samej hołdy mają powstać planty miejskie. Tak, jeżdżę autem, ta zmiana dotknie również mnie ale niestety, trzeba się dostosować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    brawojasiu@portal - niezalogowany 2015-10-15 14:44:05

    wytłumaczenie tego pomysłu jest dość proste: 1 wybudowanie Galeny w ścisłym centrum miasta było wielkim błędem, rządzący o początku zdawali sobie z tego sprawę, ale... pieniądz nie śmierdzi 2 trudno było sprzedać inne tereny inwestycyjne na terenie miasta pod centrum handlowe, tzn trudno było TYM URZĘDNIKOM, jakoś w innym miastach potrafiono tego typu problemy rozwiązać, ale cóż ja się nie znam 3 centrum było atrakcyjniejsze dla PA Nova, bo to tereny pokopalniane, więc zapewne tańsze, w taki sposób inwestor zadowolony bo kupił taniej i urzędasy, bo nie musieli się więcej wysilać 4 nie trzeba być wielkim strategiem komunikacyjnym, żeby przewidzieć, że wyłączenie tego krótkiego odcinka Grunwaldzkiej z ruchu kompletnie zakorkuje nieprzygotowane do zwiększonego ruchu skrzyżowanie Matejki/Rzemieślnicza, rondo przy Bodzio i rondo przy Cechu 5 urzędasy zdawali sobie z tego sprawę od dawna, ale najważniejszym było wciśnięcie komuś terenu po Kościuszce aby podreperować miejski budżet, nawet za cenę późniejszego komunikacyjnego armagedonu, który..... 6 może się okazać żyłą złota dla firm które będą przebudowywały te ronda na inne, adekwatne do zwiększonego ruchu 7 i nagle pojawia sie taki trol jak Goda, wypisuje takie pierdoły jak powyżej o kameralizacji, pieknie itd, to taka woda na młyn dla Toszy, aż trudno uwierzyć że ktoś sam z siebie bez niczyjej inspiracji potrafi takie bzdury upubliczniać, przypadek? Goda teraz do ciebie, może mysłowiczanin albo sosnowiczanin łyknie te banialuki bo rzadko tu przyjeżdża ale mieszkaniec naszego miasta? To po co było budować Galene w takim miejscu, skoro jedynym rozsądnym dojazdem do niej od wschodniej i południowej strony miasta będzie obwodnica i rondo koło Bodzia (wąska jednojezdniowa obwodnica, aspirująca do miana tętnicy komunikacyjnej miasta), te ulice istniały przez budową Galeny i przed pomysłem na wyłączenie Grunwaldzkiej, naprawdę nikt tego nie przewidział? już teraz widzę jak po otwarciu Galeny, korek na obwodnicy będzie się kończył na Borach Co do parkingów, sam staram się jak najrzadziej pojawiać w centrum, bo ZAWSZE, ZA KAŻDYM RAZEM, mam problem ze znalezieniem miejsca do zaparkowania, czasami żeby udać się do PeKaO parkuje pod Kauflandem, tak ma wyglądać miasto przyjazne obywatelom? Co do argumentu pozostawienia aut i korzystania z komunikacji, naprawdę mam rano jechać autobusem do centrum żeby załatwić np coś w banku i później wrócić do domu autobusem i dopiero pojechać do pracy własnym autem, to ma być to nowoczesne rozwiązanie? Szczerze mówiąc, w Katowicach mam dużo mniejsze problemy zaparkować w Katowicach niż w Jaworznie nie jest sztuką zamknięcie centrum miasta dla ruchu samochodowego, sztuką jest stworzenie adekwatnej płynnej alternatywnej drogi dla przejazdu przez centrum Panowie Silbert i Starzycki, jak jesteście tacy odważni i pewni swojego pomysłu zamknijcie Grunwaldzką już od przyszłego poniedziałku, na tydzień przed wyborami, wyborczy wynik będzie wymiernym wskaźnikiem co o tym myślą mieszkańcy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 14:37:42

    Ale na samochód niepełnosprawną starszą osobę ma być stać? A na taxi nie? I ma sobie podjechać pod bank? O czym ty mówisz?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mark738@portal - niezalogowany 2015-10-15 14:33:35

    Nie, nie będzie, bo galeria "przygarnie" jeżdżących na zakupy samochodami. Nie po to buduje się galerię handlową w ścisłym śródmieściu ze sporym podziemnym parkingiem, niedaleko głównego deptaka handlowego, nie po to likwiduje się parkingi w okolicy, a na pozostałych nie chce się wprowadzać parkomatów, by wymusić jakąś rotację i nie po to wreszcie mówi się o oddaniu śródmieścia pieszym, kiedy każe się samochodom tych pieszych krążyć wokół tegoż śródmieścia za sprawą nakazów i zakazów, by Jaworznianie mieli swoją przestrzeń (na planty przy galerii wciąż brakuje pieniędzy) tylko po to, by konsument przyjechał trasą śródmiejską do galerii, zaparkował w jej podziemiach, zrobił w niej zakupy, zjadł hamburgera i wrócił do domu. Śródmieście oddane pieszym... tyle, że 90% tych pieszych przyjedzie do galerii samochodem i nosa z niej nie wychyli, ot taki europejski czynnik miastotwórczy. Jak chciała komisja BRD znikną samochody z ulic, znikną też piesi i będzie mniej wypadków, czyli sukces na całej linii ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 14:27:57

    Ale tu nie chodzi o sklep tylko o drogę. To osobny temat i zgadzam się, że lokalizacja kiepska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-10-15 14:25:34

    Goda@jawnet, ludzie jeżdżą, niektórzy nawet po całym świecie latają, i rzadko widzą taki moloch sklepu w centrum miasta... rzaaaaadko.... i nie, nie jest to piękne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina Chrobok na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 14:01:42

    Wydaje mi się że można zbierać w całym mieście podpisy. Nie ulica Grunwaldzka (a właściwie jej fragment) jest wizytówką miasta tylko rynek. Rynek jest zamkniety i problemu nie ma ale taki mały fragment drogi w samym centrum... totalny debilizm. Więcej zamieszania i kombinowania żeby "w teorii" było lepiej. A jak wiadomo w Polsce co w teorii ma być lepsze w rzeczywistosci jest kompeltną porażką.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Patryk Woroniecki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:51:31

    galerie postawili i drogę zamykają ... pozdro dla tych śmiesznych urzędników ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:50:57

    Haha powiadasz parking przy straży... Teraz będziesz musiał pół miasta objęchac by tam trafic

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi Smoleń na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:31:40

    Pamiętaj że każdego z nas czeka starość i nigdy nie wiadomo jaka :-) życzę Ci aby było Cię stać na leki wtedy ... o Taxi nie wspomnę :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:26:28

    A za bankiem nie masz drogi która prowadzi do straży miejskiej apteki i bloków? Tam nie mieszkają ludzie? Oni będą moec tylko jedna drogę wjazdowa... Wiecznie korkujaca się z ruchem wahadlowym... Po prostu raj na ziemi

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Majcherczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:25:16

    Po prostu Silbert nie ma co robić z naszymi pieniędzmi, co roku modernizuje i traci kasę zamiast w co innego zainwestować!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 13:24:16

    Bedziecie szukac winnych w nas kierowcach!!!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 13:19:50

    Tak, mam dwa samochody, jeżdżę od 10 lat, często bywam w centrum, w bankach, urzędach. Ty pewnie myślisz, że miejsce parkingowe należy Ci się jak psu buda?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kuba Sleczka na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:15:51

    poczekajmy do remontu hali MCKiS (i co się z tym najprawdopodobniej wiąże zamknięcia parkingu :) ) Wtedy będzie wesołe miasteczko :D

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina Chrobok na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:12:46

    Nieraz czeka się po 30min na wolne miejsce...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Majcherczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:06:52

    Wszędzie miejsca są pozajmowane trzeba natrafić na wolne

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Żyła na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:05:38

    jaw.pl - was się powinno w tych podziemiach pozamykać i razem z wami tych idiotów, którzy to wymyślili. trzeba było tam nie budować centrum handlowego. po to była ta inwestycja, żeby z tego korzystać. robiąc coś takiego tworzycie zapyziałą dziurę. miasto włazi w dupę mieszkańcom, żeby potem ich wykiwać. robienie wszystkiego w polsce na wzór europy to błąd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Plewa na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:05:31

    A urzednicy chodza na nogach to dopiero jest w karzde miejsce trzeba ich zawies a na daremnie sa wydawane piniadze zreszta sam przyklad jest rondo na osiedlu stalym i tak zrobicie jak bedziecie chcieli

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemek Fudała na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:04:50

    parkowałeś kiedyś w tych miejscach? Znalazłeś miejsce od strzała w godzinach zmorzonego ruchu? Bez urazy ale masz wgl samochód? Bo tak zaciekle bronisz pomysłu jakbyś na pstryk palcami miał miejsce i wgl żadnych problemów nie miał z przejazdem przez Jaworzno

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Majcherczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:02:46

    A po co mam brać taxi jak się ma własny samochód!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina Chrobok na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 13:02:23

    No tak, podjadę, wysadzę siebie pójdę załatwić sprawę a w między czasie odholują mi samochód. Dziękuję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sławek Mazur na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:56:51

    Czekam teraz na decyzję władz o ekranach akustycznych wzdłuż ul. Matejki.... By żyło się lepiej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina Chrobok na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:56:32

    Gorszej beznadziei nie mogli wymyśleć. Ja np jestem po operacji kolana i mam ograniczoną ruchomość to muszę dyrgać przez całe centrum zeby coś załatwić zamiast podjechać możliwie jak najbliżej? Nikt nie mówi o podjeżdzaniu pod same drzwi. A po drugie z Mickiewicza zamiast nakazu w prawo muszą zrobić nakaz w lewo zeby jakoś spod hali odjechać. A kameralizacja centrum i jednocześnie budowanie tam galerii handlowej... durnota. Albo jedno albo drugie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur Plewa na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:54:15

    niema naco ladowac piniedzy miasto

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 13:01:07

    A parkingi - Paderewskiego, Grunwaldzka koło cmentarza, parking pod halą, pod budynkiem w którym mieści się Straż Miejska, parkingo-skwer przy Zielonej, cała Pocztowa, Narutowicza, parking koło Muzeum, koło Kostek, Zacisze, Matejki, Gwarków,a i to nie wszystko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 12:58:44

    Ludzie mieszkają przy dyskutowanym odcinku? Gdzie? Nie wiem jak Wy jeździcie, ale ja zawsze znajdę legalne miejsce, czasem trzeba poszukać lub odjechać kawałek od samego centrum. Problem pewnie w tym, że jak jedziecie do banku, to musicie stanąć pod samymi drzwiami. Jaworzna to mimo wszystko nie wioska, a ciekawe co zrobilibyście w większym mieście, gdzie na prawdę nie ma gdzie zaparkować (ot, choćby Katowice, Wrocław). Słoma z butów wystaje. Jęczycie jakby co najmniej Grunwaldzką kameralizowano. Co do osób z problemami z poruszaniem się - zawsze można podjechać i wysadzić, wziąć taxi lub jakoś sprawę rozwiązać, ot życie. Nikomu krzywda się nie stanie przez zamknięcie 150 m drogi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:50:48

    Ciekawe kto zaś kasę za to przytuli... Tak jak wspaniała inwestycja z drogą kolejową, która miała przebiegać nad obwodnicą o której było wiadomo, że tamtędy nie będzie przebiegać już przed budową obwodnicy!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Mroczkowska na Faceb - niezalogowany 2015-10-15 12:48:58

    Haha mamy sporo parkingow pytam gdzie?? Znalezc miejsce w godzinach dopoludniowych graniczy z cudem...a juz szczegolnie przed weekendem...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:47:13

    A zapomniałeś chyba, że tam też ludzie mieszkają i jak mają dojechać do domu? Jedna droga o ruchu wahadlowym która jest wiecznie zakorkowana? Nie trzeba myśleć wyłącznie o sobie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł Paweł na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:46:04

    Dlatego w tych wyborach glosowalem na kogos innego. Na ale coz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:45:32

    Chyba czas zacząć zbierać podpisy mieszkańców tych ulic

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:43:52

    Daniel Grześkowiak a co ich obchodzi dostawca?! Przecież najlepiej by było gdybyś samochód zaparkowal gdzieś na obrzeżu miasta i resztę pracy wykonywał z buta i ręcznie... :/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mateusz Bucki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:43:32

    Wystarczy że zmienia organizacje na skrzyżowaniu Matejki z rzemieślnicza. Od obwodnicy do rzemieślniczej pierwszeństwo, od grunwaldzkiej podporządkowana

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Robert Kargul na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:42:25

    Kolejny głupi pomysł naszych urzędasów dotyczący dróg w Jaworznie.tylko knują co by tu jeszcze sp......ć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:42:14

    Zobaczycie jak te 150 metrów drogi zrobi zamieszanie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 12:41:29

    Kto mowi ze ludzie chodzacy przejsciamy podziemnymi to szczury

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:41:24

    Dokładnie!!! To piesi powinni robić awanturę - jak to jaw.pl nazywa! O przejścia podziemne! Tak jak Przemek Fudała napisał na Leo i Ost są a w Centrum było i niema mimo tego iż było wiadomo, że będzie duża inwestycja!!! A drogę zostawić tak jak jej założenie i rzeznaczenie było od samego poczatku!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wojtek Korduszewski na Faceboo - niezalogowany 2015-10-15 12:38:26

    Pomijając fakt, że wszyscy bd jeździć przez Gwarków( gdzie już przejazd graniczy z cudem ), żeby dojechać do Rzemieślniczej... ulica Matejki też będzie zatłoczona- nikt nie pomyślał, że przez Matejki przechodzi sporo dzieci do szkoły...to bd to bezpieczeństwo?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Majcherczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:36:25

    W Warszawie są tylko przejścia podziemne i to nikomu nic nie przeszkadza. W centrum jest zbyt mało parkingów trzeba niekiedy szukać żeby zaparkowac. A autobusem nie opłaca się jechać, wolę autem bo w każdą ulicę się dostane.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi Smoleń na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:34:02

    Skoro twierdzisz że z parkingiem nie ma problemu to proszę powiedz gdzie mogę zaparkować w okolicy baku PKO przy grunwaldzkiej tak aby moja babcia która ma problemy z poruszaniem się mogła załatwić sprawę ok godziny 9 :-)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 12:29:50

    Rynek jest centrum miasta nasza wizytowka a nie galena....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 12:22:39

    Niech teraz spowrotem je zrobia a nie zamukac droge

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łucja Gliniecka na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:22:27

    zgadzam się :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemek Madej na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:21:44

    jeżdżę rowerem siura mnie to

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina Chołodowska na Facebo - niezalogowany 2015-10-15 12:19:24

    Kolejną głupote robią tak jak zrobili na OSiedlu stałym, było rondo to zlikfidowali a teraz wyjechać stamtąd graniczy z cudem :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Żyła na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:19:14

    Oni tam nie mieszkaja to w du...e to mają

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemek Fudała na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:15:50

    afera o to, że aby przeturlać się przez centrum skręcić będzie trzeba będzie jechać przez OTK albo Mickiewicza nad kościoł i w dół. Dlaczego nie wybudowano przejść podziemnych w centrum skoro wiadomo było, że bedzie tam potężna inwestycja? Na Leo i Os się dało...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 12:14:15

    Ale nie bierzecie pod uwage dostawcow

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    goda@jawnet - niezalogowany 2015-10-15 12:25:46

    Wreszcie! Jasne, wyrzućcie pieszych na kładki i do podziemi jak szczury. Pieszych już jest tam więcej niż przejeżdżających samochodów, więc dla mnie naturalne, że ogranicza się tam ruch. TO JEST CENTRUM MIASTA. Chcecie, by Jaworzno dalej było zapyziałą dziurą czy stworzyć choć kawałek przyjemnego miasta? Nie ma sensu pchać się samochodem do centrum, a parkingów do zostawienia samochodu i przejścia pieszo jest i tak pod dostatkiem. Żadna tragedia, nie róbmy z igły wideł. Nie wiem z jakiej racji uważacie, że kierowcy są najważniejsi (szczególnie w takim miejscu). Ruszcie leniwe tyłki i przejdźcie się kawałek. Większość kierowców chciałoby wjechać pod same drzwi celu. Zastawiacie w centrum chodniki, skwerki, zieleńce, przejścia dla pieszych, deptaki. Brudzicie olejami nowy granit, przestawiacie słupki, jeździcie po płycie rynku. Przecież to my za to zapłaciliśmy i jest przyjemnie i ładnie. Dlaczego to niszczymy? Odrobinę kultury. Ludzie, pojeździjcie trochę po świecie (a nawet Polsce) i zobaczcie jak wyglądają miasta. P.S. Przed zamknięciem rynku też było wielkie poruszenie, że zabierają drogi i co? Nic, jest ładnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz Szczypuła na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:10:25

    Żenada...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 12:10:23

    Dokladnie zamiast zajac nam to10min to bedziemy stac

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemek Fudała na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 12:09:57

    Zamknijcie całe centrum, po ciul te remonty, koszta i cała reszta? Żeby teraz pozamykać drogi? P. Silbert - weź strzel 3 ostrzegawcze w tył głowy swoim ludziom bo to się dzieje w tym mieście to kurwa padaka. Jak byłem zadowolony z inwestycji i pomysłów tak teraz pluje na to miasto za debilne pomysły i budowy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    kafar - niezalogowany 2015-10-15 12:13:20

    Ludzie nauczyli się wszędzie jeździć samochodem , teraz będzie awantura o 150m drogi . Komunikacja miejska będzie jeździć. po co ta afera?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Majcherczyk na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:58:55

    W urzędzie pracują sami idioci jak zamknął drogę to centrum będzie zakorkowane. Na Ost zlikwidowali rondo i żaden się nie przyznał do błędu tylko wziął kasę i cicho siedzi. Powinni to rondo od nowa przywrócić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gabi Smoleń na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:58:48

    Pora się przesiąść na rower chyba bo juz parkować nie ma gdzie, a za niedługo nie będzie którędy przejechać ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bożena Kalinowska na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:56:30

    to po było wypieprzenie tylu pieniędzy na coś co nie będzie używane

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna Jurgaś na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:55:04

    Po raz któryś napisze to samo... Co z mieszkańcami ul. Krasickiego etc.? Jedna droga wlotowa i wylotowa o znamionach drogi o ruchu wahadlowym gdzie jest wieczny korek... GRATULUJE TO SIE NAZYWA IMBECYLIZM!!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mateusz Trela na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:49:25

    Glupota totalna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bartek Zarzycki na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:49:15

    Bardzo kiepski pomysł, już sobie wyobrażam te korki przy wyjeździe z Rzemieślniczej na Matejki. A jak ktoś chciał "kameralizacje centrum" to budowanie Galerii w centrum miasta było kiepskim posunięciem zważywszy na ilość dostępnych lepszych komunikacyjnie lokazliacji.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karol Gędłek na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:41:15

    Niech urzędasy wezmą łopaty i odkopia podziemne co zasypali :) korków nie bedzie i każdy bedzie zadowolony :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 11:41:04

    Wygodnie zamknac utrudnic zycie kierowcom

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Alicja Figura na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:38:35

    Zróbmy w Jaworznie METRO i zamknijmy wszystkie ulice dla samochodów ..! Masakra

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:33:31

    A My Daniel aby przejechać 100 metrów będziemy musieli objechac połowę miasta w czym 30 minut stać w korku a na koniec przez jakiegoś buraka, który zajmie miejsce dla Nas wyznaczone dostaniesz czek kredytowany do Urzędu Skarbowego :/..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Grześkowiak na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 11:28:34

    Po co likwidowali przejscie podziemne to bylo znakomite rozwiazanie a nie nagle zamykac droge

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wojtek Korduszewski na Faceboo - niezalogowany 2015-10-15 11:25:54

    Korki i niebezpieczeństwo to dopiero będzie po wyłączeniu tego odcinka... Nikt oczywiście z rządzących nie przeprowadził żadnych konsultacji społecznych ani nic... Choć w sumie nie ma czemu się dziwić to w Jaworznie jest normalne- zdanie ludzi się nie liczy...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Jablonski na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:24:53

    Piotr Maksymowicz kiedyś było przejście podziemne przy tych "frytkach", to je zasypali, a teraz by się ono zdało, nawet drugie gdyby wykopali przy rondzie ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ania Koperniak na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:18:37

    A jak będzie zamknięte to korków nie będzie.?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Adek Knapik na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:16:49

    I ciekawe którędy będzie przebiegać w takim razie główna "trasa"? Przez Rzemieslnicza? ???? Zrobić kładkę nad ulicą i zlikwidować te przejścia dla pieszych co 10 metrów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aleksandra Aleksandra na Faceb - niezalogowany 2015-10-15 11:16:05

    Bzdury totalne !!!! Po co w takim razie galeria w centrum??? Zaslaniaja sie symulacja ruchu i bog wie czym a do centrum bedzieny jezdzic niewiem ktoredy !!! Jasne bo przeciez ludzie na oczy nie widzieli galerii jestesmy normalnke fenomenem w skali swiatowej zeby ludzie sie toczyli tam!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Błażej Kuśnierczyk na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 11:13:51

    Jestem za choć często tamtędy jeżdżę ale jak będzie Galena otwarta to ruch pieszy sie zwiększy i tak już jest duży

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Pławecka na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 11:13:33

    Dziękuję :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr Maksymowicz na Facebooku - niezalogowany 2015-10-15 11:12:58

    Kameralizacja ruchu w śródmieściu. Zamykają końcem roku na okres próbny, a potem, w zależności od opinii ludzi, zamkną na stałe albo otworzą. Chodzi o to, że jak ruszy Galena to będzie tam mnóstwo pieszych, będą tworzyć się gigantyczne korki w związku z tym, że są przejścia naziemne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Pławecka na Facebook - niezalogowany 2015-10-15 11:10:05

    Może nie doczytałam, w jakim celu to zamykają? Źle jest teraz?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do