Do naszej redakcji zwrócił się mieszkaniec Jaworzna z prośbą o wyjaśnienie sytuacji związanej ze zwrotami listów źle zaadresowanych. Według niego listonosze nie wykonują rzetelnie swoich obowiązków służbowych.
Mieszkaniec dzielnicy Podłęże zauważył, że listy źle zaadresowane wrzucane są do skrzynek ze zwrotami i leżą tam bardzo długo. Listonosze nie opróżniają skrzynek tak często, jakby tego sobie życzyli mieszkańcy. Za opróżnianie tych skrzynek odpowiedzialny jest administrator bloku. W tym przypadku administrator przekazał klucze do skrzynki ze zwrotami listonoszowi, który obsługuje ul. Piłsudskiego. Podjął się on tego zadania. Skrzynki na zwroty opróżniane powinny być regularnie, czyli co najmniej raz w tygodniu. Zostaliśmy zapewnieni przez Ewę Rudnicką, naczelniczkę Poczty Polskiej w Jaworznie, że w to miejsce został wysłany kurier i miał on dostarczyć list adresatowi do rąk własnych.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/04/2a.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/04/2a.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!