Na stronie PKM z sylwestrowym rozkładem jazdy znalazł się błąd. Spowodowało to że pan Robert z żoną i przyjaciółmi nerwowo spędził ostanie godziny mijającego roku.
Wybierając się na sylwestra do znajomych w Sosnowcu, sprawdził rozkład jazdy i punktualnie stawił się na przystanku w oczekiwaniu na autobus linii „S”. Doczekał się, ale zaniepokoiła go tabliczka na autobusie, że kurs został ograniczony i autobus pojedzie tylko do Łubowca.
Poddenerwowany zapytał kierowcy o przyczyny zmiany kursu, ten jednak stwierdził że jedzie zgodnie z instrukcjami i wszystko jest w porządku.
Pan Robert zdenerwował się i zadzwonił na dyspozytornie, gdzie dyspozytor poinformował go że doszło do nieporozumienia i autobus faktycznie pojedzie do Sosnowca, a przez pomyłkę, kierowcy dostali inne instrukcje. Wszystko to było już za późno, autobus odjechał z przystanku i aby dotrzeć na imprezę sylwestrową jaworznianie zamówili taxi.
Teraz Pan Robert domaga się odszkodowania od PKM-u, to jednak nie jest właściwy adres. PKM jest ubezpieczony i wszelkie roszczenia należy kierować do firmy ubezpieczającej.
To nie pierwszy i nie ostatni przypadek kiedy pasażerowie narzekają na PKM, rzecznik prasowy prosi o wyrozumiałość i przeprasza za trudności.
UWAGA: Archiwum dyskusji na forum znajdziesz tutaj.[hana-flv-player video="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/15/72.flv" height="auto" description="" player="2" autoload="true" autoplay="false" loop="false" autorewind="true" splashimage="http://www.jaw.pl/wp-content/uploads/archive/video/15/72.jpg" /]
Aplikacja jaw.pl
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Obserwuj nas na Google News
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!