
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Oczywiście, że to efekt obwodnicy. Rondo nie było tam przebudowane "byle zlikwidować rondo", tylko to wszystko było podporządkowane temu, żeby obwodnica jak najlepiej działała. Niestety np. p. Kornaś patrzy tylko na rondo i cała reszta go nie obchodzi, nie myśli całościowo. Po co likwidować to przejście? Jak już, to konsekwentnie zlikwidować wszystkie przejścia na Grunwaldzkiej w okolicach Galeny, żeby piesi mogli legalnie przechodzić w dowolnym miejscu. No ale to raczej dopiero po skameralizowaniu tego odcinka.
Nasza władza po prostu jest najlepsza - rondo przebuduje tak że komunikacja miejska tkwi w korkach, - sprawozdanie z działalności spółki napisze niekoniecznie o tym co trzeba, ale napisze, - konkurs przeprowadzi tak że mamy dyrektora który nie musi mieć wykształcenia kierunkowego i nie ma doświadczenia w zarządzaniu zespołami ludzkimi, - i zarządza tak spółką że po paru latach orientuje się że ich główna działalność jest nieprawidłowo opodatkowana, Po prostu debeściaki. Pop prosu
User1 a nie przyszło ci na myśl, że to efekt wybudowania obwodnicy i ludzie po części jadą dalej i dopiero wyjeżdżają od strony basenu. Poza tym jak już same władze zauważyły zakorkowały same os. Stałe i trzeba budować łącznik by je odkorkować... Ach te komputerowe symulacje... Pod Galeną cisza spokój, nie ma wypadków, może trudniej przejechać, ale może teraz wystarczy zlikwidować to przejście na rogu Mickiewicza i Grunwaldzkiej w kierunku bankomatu?
Właściwie to nawet brak dodatkowego pasa niekoniecznie był błędem, bo całkiem możliwe, że po dobudowaniu nowego wyjazdu z osiedla przestanie on już być potrzebny. Może trochę szkoda, że miasto tak pospieszyło się z jego budową, dając malkontentom do ręki argumenty o "ciągłych przeróbkach skrzyżowania".
Zmieniło się, bo: 1) "korki" są o wiele mniejsze, 2) problem dotyczy praktycznie tylko KM, 3) do jego rozwiązania (przynajmniej przy obecnym ruchu) wystarczy niewielka korekta skrzyżowania i dobudowanie kawałka drogi w śladzie byłych torów. Wielomilionowe inwestycje, jakie przeprowadzono, znacznie przybliżyły nas do rozwiązania problemu, pomimo drobnego błędu, który akurat przy tak niedużej odległości między skrzyżowaniami ma takie pechowe skutki. Nie wiem, co masz na myśli mówiąc o OPn (ta droga to trochę w innym rejonie będzie poprowadzona). Jakoś nie widzę z tego zdjęcia, że przy zostawionym rondzie można byłoby przejechać szybciej. Problem z p. Kornasiem i im podobnymi jest taki, że udają że się znają ("rondo mogło zostać" itp.) nie wiedząc, że nawet znacznie mniejsze zmiany mogą mieć skutki, których nie są w stanie przewidzieć. Akurat nie mam nic przeciwko cichemu autobusowi elektrycznemu przejeżdżającymi obok rynku raz na kilka minut (ups - z powodu kocich łbów jednak nie cichemu). Co do braku ograniczeń dla samochodów w górnej części Mickiewicza - pełna zgoda.
User1 a teraz korków od Łubowca nie ma? Nic się nie zmieniło w godzinach szczytu, zauważ kiedyś jak busy zjeżdżają na Correfoura by potem z niego wyjechać i ominąć dzięki temu parę samochodów i przez to stać krócej na światłach. Rondo mogło sobie spokojnie zostać aż do kompleksowego rozwiązania tamtego rejonu z obwodnicą północną. Nawet na zdjęciu z artykułu widać, że rondo mogłoby spokojnie sobie istnieć nawet z częściowym przebiegiem obecnych dróg. Niekoniecznie w tym rozmiarze. Co do rynku w Jaworznie to przystanek na rynku i puszczenie ruchu Mickiewicza to po prostu bubel.
gdyby w Jaworznie przy wladzy byli ludzie o pogladach w/w jegomoscia, to byloby tutaj jak za Tarabuly i Weglorza
"Okazuje się, że rondo mogło zostać"? A któż to takich bzdur panu Kornasiowi naopowiadał? Panie Kornaś, czy Pan w ogóle czyta, co się Panu ludzie "natłumaczą"? Było już n razy mówione, że na Os. Stałym nie mogło być ronda na Grunwaldzkiej (w przeciwieństwie do np. ul. Kolejowej czy Matejki) z powodu 2 zasadniczych różnic: 1) bo tam droga ma min. 2 pasy w każdą stronę, 2) bo główny potok ruchu skręca zamiast iść na wprost. "Rondo po poprawkach było dobre"? Może dla pana Kornasia, który mógł sobie łatwo z osiedla wyjechać, a tych co stali w korku od Łubowca miał gdzieś. Właśnie m.in na Os. Stałym miasto teraz będzie przeprowadzać inwestycje. Choć nie należy zapominać, że o własny teren powinny zadbać wspólnoty mieszkaniowe. Przez inne miasta można wygodnie przejechać bez konieczności pchania się do centrum? No to zupełnie jak u nas. A co do dojazdu samochodem do samego rynku... fakt.że np. w Olkuszu na rynku zrobiono piękny parking w granicie itp., no ale to już trzeba pogratulować myślenia tamtejszej władzy. Wyobraża sobie Pan, żeby np. rynek w Krakowie był zawalony samochodami?
Ponadto popatrzcie na wyniki wyborów samorządowych. Silbert nie miał zbyt dużego poparcia w tej dzielicy i dlatego była i jest ona traktowana po macoszemu
Rondo było za blisko posiadłości Lendy i jemu ono przeszkadzałol. A kto decyduje w tym mieście jak nie klechy? Trzeba spłacać poparcie z ambony.