Reklama

Almatur rusza z wyjątkowym konkursem wakacyjnym skierowanym do dzieci i młodzieży

AWAP
05/04/2016 08:13
Tegoroczna akcja będzie realizowana pod hasłem „Zapracuj na swoje wakacje”. Celem konkursu jest zaangażowanie jak największej grupy dzieci i młodzieży do pożytecznych działań oraz pochwalenia się swoimi talentami i osiągnięciami. Akcja potrwa do 31 maja bieżącego roku, a skierowana jest do dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia.



Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest nakręcenie krótkiego filmu lub zrobienie zdjęcia pokazującego jak uczestnicy pomagają w codziennych czynnościach domowych, zaprezentowanie przed obiektywem kamery lub aparatu swoich zdolności sportowych lub pochwalenie się osiągnięciami w nauce. 


Następnym krokiem jest zalogowanie się na stronie mojewakacje.almatur.pl poprzez portal społecznościowy Facebook lub poprzez podanie adresu email i umieszczenie linka do filmu lub zdjęcia dokumentującego wykonanego zadania. Publikacje dzieci i młodzieży, powinny być opatrzone hashtagami #Almatur oraz #zapracujnawakacje. Moderatorzy ze strony organizatora, będą na bieżąco oceniać i przyznawać punkty, które będzie można potem wymienić na zniżki na obozach Almatur w sezonie letnim 2016. Każdy z użytkowników wykonując różne zadania może uzbierać nawet do 500 zł zniżki. Dodatkowo szczególne  osiągnięcia maja szansę  być docenione specjalną nagrodą Prezesa Almatur w wysokości 60%, ufundowaną z okazji 60-lecia istnienia marki.


Almatur w swojej akcji promocyjnej stawia sobie za cel wyciągnąć dzieci sprzed telewizorów, ekranów komputerów, tabletów i skłonić do zaprezentowania swoich talentów, pracowitości, do pochwalenia się osiągnięciami w nauce. Te tematy i wartości korespondują z marką Almatur i usługami, które świadczy.


Zarówno na stronie internetowej, kanale Youtube https://www.youtube.com/user/almatur jak i na profilu Facebook  https://www.facebook.com/almatur/, będzie można znaleźć kilka krótkich filmów wyjaśniających zasady konkursu. Akcja potrwa 2 miesiące lub do wyczerpania puli zniżek, która wynosi  150 000 zł.


Tytuł partnera akcji objęło Cinema City, a oprócz tego udało się również pozyskać licznych patronów, wspierających konkurs Almaturu. Patronat nad akcją objęli: dwutygodnik edukacyjny dla młodzieży Cogito, czasopismo Victor Gimnazjalista, edukacyjny serwis internetowy fiszkoteka.pl oraz platforma social learningowa zadane.pl.


Almatur to najdłużej działające biuro podróży w Polsce, które już od 60 lat pokazuje świat turystyki w niebanalny sposób. Biuro jest największym w kraju organizatorem wypoczynku dzieci i młodzieży, corocznie z jego oferty korzysta blisko 25 tysięcy młodych ludzi.


Na lato 2016 r. Almatur przygotował ponad 400 obozów tematycznych w 58 miejscowościach na terenie całego kraju. W ofercie znajdują się również zagraniczne obozy młodzieżowe i kursy językowe w kilkudziesięciu państwach świata.


Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do