
Prywatny inwestor po kilku latach ponownie stara się o zmianę przeznaczenia dawnej Szkoły Podstawowej nr 6 w Jaworznie na blok mieszkalny. W ostatnim czasie zmodyfikował projekt i rozpoczął prace budowlane na tym terenie.
Prywatny inwestor z Zawiercia próbował sprzedać budynek dawnej Szkoły Podstawowej wraz z działką. Mimo że kilka lat temu nieruchomość została wystawiona na sprzedaż, to do transakcji nie doszło, a jej wartość z roku na rok malała.
W 2021 roku inwestor wystawił budynek za 2 650 000,00 zł netto. Dwa lata później ponownie trafił on na rynek, ale już w cenie niższej o 100 tysięcy złotych. W ogłoszeniu podano, że nieruchomość sprzedawana jest wraz z pozwoleniem na przebudowę i zmianę sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z infrastrukturą techniczną. Wówczas projekt zakładał możliwość stworzenia w nim 24 mieszkań o łącznej powierzchni 1112 m².
Temat dawnego budynku szkoły powrócił w lutym tego roku, kiedy mieszkańcy zauważyli, że na terenie dawnej szkoły rozpoczęły się prace budowlane. Pojawiła się także tablica informująca o terenie budowy.
Pomimo wcześniejszych planów sprzedaży nieruchomości, inwestor ponownie złożył wniosek o zmianę sposobu użytkowania budynku.
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły na budynek mieszkalny wielorodzinny wraz z infrastrukturą techniczną na dz. 61/39 w obr. 0189 położonej w Jaworznie przy ulicy Grunwaldzkiej 182 - czytamy w wniosku.
W nowym wniosku zmieniono nieco wielkość budynku. Nowy projekt zakłada mniejszą kubaturę. W 2021 roku kubatura budynku, czyli jego pojemność podawana w metrach sześciennych, wynosiła 7948 m³, natomiast w najnowszym wniosku z 16 kwietnia – 7484 m³.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.