Reklama

Czy urzędnicy zamkną ogródek na rynku?

AWAP
05/08/2015 15:03
Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć do prezydenta miasta wpłynęło pismo od 22 przedsiębiorców i mieszkańców, którzy są zaniepokojeni jednym z ogródków piwnych na rynku.

Mieszkańcom i przedsiębiorcom nie podoba się to, że młodzież która przychodzi się bawić pozostawia mnóstwo śmieci i zanieczyszcza rynek. Czyżby ogródek miał zostać zamknięty? Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w związku z tą sytuacją na rynku ma pojawić się więcej patroli policyjnych. Czy to pomoże, czy jednak ogródek zostanie zamknięty? Przekonamy się wkrótce. Jakie są Państwa opinie na temat ogródków na rynku?

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    henryczek - niezalogowany 2015-08-14 09:24:08

    Woda w tych fontannach jest czystsza niż woda na sosinie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    henryczek - niezalogowany 2015-08-14 09:23:12

    Dzieci się nie kąpią w fontannie tylko się bawią. Widziałaś dziecko z mydełkiem myjące się w fontannie? A poza tym to czy jakieś dziecko umarło od pluskania w fontannie? Moim zdaniem to rodzic decyduje na ile może dziecku pozwolić. Jak komuś przeszkadza że woda w fontannie nie jest filtrowana i uzdatniana to niech zabrania dziecku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga Agula na Facebooku - niezalogowany 2015-08-08 11:12:30

    Czyli do morza też nie wchodzisz,bo tam też" srają" ptaku,ryby itp.Skoro do żadnej zanieczyszczonej wody palca nie włożysz.A tak na poważnie, skoro jest opływ tej samej wody w fontannie czy jakim innym "zbiorniku" wodnym to logiczne być powinno,że są tam różnego rodzaju zanieczyszczenia.No,ale jak widać wyobraźnia ludzka jest ograniczona.Niech włażą złapią grzyba i będą zarażać innych,to typowa odpowiedzialność polaków.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rajmund Piegza na Facebooku - niezalogowany 2015-08-08 11:00:46

    Rozmowe zaczeliśmy na temat jednego z ogródków piwnych a wałkujemy do znudzenia temat naszych niby fontann miejskich!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    p-jamroz@portal - niezalogowany 2015-08-08 10:54:32

    Gmina zakazując wchodzenia do fontann kieruje się między innymi oficjalnymi stanowiskami takich instytucji jak Państwowa Inspekcja Sanitarna i Narodowy Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny. Zapewniam Cię, że jeśli tego typu specjaliści stwierdzą, że na Sosinie też nie jest bezpiecznie, to tamtejsze kąpielisko zostanie zamknięte. Już tak bywało z tego co pamiętam.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-07 13:50:58

    Na temat możliwości zanieczyszczeń w fontannach tak wiele powiedziano, zakazano wchodzenia, że jeśli rodzicom nie przeszkadza, iż ich pociechy brodzą w potencjalnie zanieczyszczonej wodzie (czyt fekaliach) to hmmm... ludzie na poważnie, jeśli nie potraficie zapewnić swoim dzieciom przyzwoitych warunków zabawy, to nie powinniście się tym chwalić. Są opiekunowie dzieci którzy wpuszczają maleństwa do zabawy w piaskownicy, która śmierdzi odchodami kocimi czy psimi... dziecku to nie przeszkadza, a opiekun okazuje w ten sposób brak szacunku dla dziecka nieświadomego ohydy tej sytuacji. Ja nie włożyłabym palca do wody do której mógł narobić gołąb czy inne zwierzę. Sosina też nie wydaje mi się super higienicznym doznaniem. Ja wierzę, że jeżeli ktoś zaleca by nie korzystać z fontanny inaczej niż jej przeznaczenie, to wierzę, że robi to w trosce o moje zdrowie i w dobrej wierze.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-07 12:43:36

    może prostolinijne, ale jak się kąpiesz w tłumie to woda nie zdąży się wymienić w ciągu paru chwil, ludzie wchodzą zaraz po nasmarowaniu różnymi olejkami, a to chemia, dzieci sikają, do fontann raczej nie. Objętość do czystości nie ma nic do rzeczy, ostatnio na basenie w Katowicach dzieciak zrobił kupę, a potem wpadł do wody. Cały basen zamknięto, masz pewność, że na Sosinie tak nie jest i jak częste są kontrole Sanepidu?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    p-jamroz@portal - niezalogowany 2015-08-07 09:10:45

    Bardzo prostolinijne myślenie. Przeprowadzę podobny wywód. Pozwalasz dzieciom kąpać się w fontannie – pozwalasz również kąpać się w kałużach, przydrożnych rowach, innych bajorach... Oczywiście porównanie fontanny z kałużą jest równie niedorzeczne jak porównanie fontanny z Sosiną. Nasuwa mi się kilka różnic między tymi dwoma obiektami: - Na Sosinie wyznaczone jest kąpielisko, które jak sama nazwa wskazuje jest przystosowane do kąpieli: ma zbadane dno, jest oznakowane, ma zapewnionego ratownika i najważniejsze – jest tu badana jakość wody. W fontannach sanepid nie ma obowiązku badania wody bo... nie służą one do kąpieli. - W Sosinie woda wymienia się na bieżąco. W fontannach jest obwód zamknięty. - Sosina ma o wiele większą objętość niż fontanny. Na chłopski rozum – jest mniejsze prawdopodobieństwo zetknięcia się ze szkodliwymi drobnoustrojami itp.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 21:26:27

    Panie Rajmundzie... a wie Pan, że gdy wykończą naszych, to u wielkich obcych nie będzie już tak tanio? Oni mają tanio, bo stoją za nimi potentaci dopłacają by mogli dolowac ceny... gdy wykończa naszych, ceny będą wysoki, europejskie.... a wtedy? Trudna będzie reanimacja naszego handlu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rajmund Piegza na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 20:06:14

    Co prawda to prawda! ???? każde z nas ma swoje racje!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-06 19:16:10

    Panie Rajmundzie ja wolę dać parę złotych więcej i mieć warzywa i owoce świeże, które niedawno były zebrane bo u rolnika, który nie ma chłodni nie poleżały długo. Podobnie z chlebem z piekarni. W święta dziwnym trafem markety są zamknięte i tylko rodzinne sklepy mogą być otwarte, jak zostaną same to gdzie będziemy kupować w razie wypadku losowego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rajmund Piegza na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 15:26:07

    To mi dopłaćcie różnice to będe kupował u malutkich! Gdyby nie duzi to ci wasi malutcy nie wiedzieli ile by ile krzyczeć za swój towar tak kiedyś było jak nie było molochów! Ps.pokreciliscie moje nazwisko! ???? Pozdrawiam!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 13:31:05

    Popieram, ludzie nie wiedzą co czeka w takiej fontannie, jeśli już zostali uswiadomieni, i nadal nie widzą problemu... zakazy są po to by je łamać, może akurat ich dzieci nie poniosą konsekwencji zdrowotnych. Można też pozwolić dziecku wsadzić rękę w ogień, pomimo tego że zdrowy rozsądek mówi inaczej. Jeśli, ktoś mówi mi, że jakieś działanie może zaszkodzić moim dzieciom, trudno mi o więcej luzu, serio.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 13:18:04

    Panie RajmundziePiezga Konkurencja z założenia jest między porównywalnym podmiotami, w przypadku sieci handlowych w Polsce mowa o kartelu, w który obce instytucje finansowe pompuja miliony by opanować rynek i nas od siebie uzaleznic. Panie Rajmundzie Pana egoistyczne podejscie nie naprawi świata. To tak już musi być że trzeba równać w dół, że jeśli Panu zle to niech inni mają źle? Ją nie mam poczucia, że mną się nikt nie przejmuje, współczuję jeśli Pan tak się czuje. Ma Pan rację konkurencja musi być, ale nie taka jaka w Pana osobistym słowniku, nierowna.Generalny gubernator Hans Frank wypowiedział prorocze słowa w okresie okupacji naszego kraju. Stwierdził, że Polacy muszą być tak biedni, by sami chcieli dobrowolnie jechać na roboty do Niemiec, bez łapanek. A teraz jeszcze chcemy kosztem naszego handlu kupować u obcych, bo tanio.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Zając na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 12:21:49

    Oczywiście, że nie należy dzieciom wszystkiego zakazywać. Jednak rodzic po to jest rodzicem aby wskazać rzeczy właściwe i niewłaściwe. Dziecko musi znać granice. Nad wodę można z dzieckiem jechać. Przypominam, że fontanny mają obieg wody zamknięty i wszystko co złe w tej wodzie się kisi i rozmnaża.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rajmund Piegza na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 12:14:21

    A mi to lata kto komu nie zapłacił patrze aby mi było dobrze bo nami się nikt nie przejmuje! A wrecz jak by mogli to by nam jeszcze zabrali! A konkurencja musi być!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 11:32:33

    Art, Galena w centrum miasta, stadion na peryferiach (w innych krajach na odwrót)... lidl przy lokalnych kupcach manhattanie.... planowanie miasta jak w "Filipie z konopi" zupełnie jakby pani sprzątaczka na makiecie generalne porządki robiła. Tak, sam widzisz jak daleko Jaworznickemu zarządowi PiS i rządzącym daleko do standartow tej partii. Jestem sercem i rozumem za PiS ale toto co jest w Jaworznie.... to nie jest PiS. Popieram walkę o naszych praedsiebiorcow. Jaworznickie władze w tym temacie idą w odwrotnym kierunku. Oni tylko podpinaja się pod tych co na fali.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Raingod - niezalogowany 2015-08-06 11:30:44

    Za darmo bym tych szczyn nie chciał :))))

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nem - niezalogowany 2015-08-06 11:26:07

    Wreszcie się coś dzieje w mieście, powinno być więcej takich stanowisk, żeby można było gdzieś wyjść wieczorem - zamiast jechać do K-wic albo Krk...Przez bardzo długi czas Jaworzno było szare, nudne i ponure...warto to zmienić, aby faktycznie było miastem "energii". A jeżeli jest problem z syfem, jaki zostawiają mieszkańcy (bo raczej nie turyści;)...to może Jaworzno powinno zerknąć jak z tym problemem radzą sobie inne miasta, bo na to, że bydło się opamięta to nie ma co liczyć..

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga Agula na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 10:41:43

    Tak brońmy małych przedsiębiorców.O klienta trzeba zadbać,w dzisiejszych czasach i ceną i jakością.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-06 10:55:44

    politycy są nieprzewidywalni, opozycja nawołuje znowu do pomocy dla małych sklepów, potępia Lidla, a jak widzimy po Jaworznie dzieje się wręcz odwrotnie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-06 10:38:12

    trzeba apelować by miasto zamknęło Sosinę, pełno kąpiących się psów i ptaków, woda niedezynfekowana, czasami nawet sikają do niej ludzie. O pływających śmieciach nie wspomnę. Tu nie chodzi by dziecko pływało we fontannie. Niektórzy jeszcze pamiętają czasy, że na Zielonej Świetlicy był betonowy basen z fontannami. O takich cudach jak dezynfekcja nikt nie mówił, a w lecie był pełny dzieci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Małgorzata Tukaj na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 10:23:39

    Zamknąć! Ogrodzic! Podpiąć pod prąd!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 10:31:50

    Trzeba wiedzieć dlaczego i skąd wielcy mają kasę, żeby obniżać ceny.... to nie tak, że mali są pazerni. Nasza Pani premier namawiała do zakupów u wielkich zapomniała wspomnieć wiele milionów wielcy są winni Polakom za niewypłacone wynagrodzenia. I za to że Pani Asia czy Basia nie dostała wynagrodzenia, Pani Zosia kupuje jabłuszka o 20 groszy taniej u Wielkiego.. i z gazetką wędruje po sklepie w poszukiwaniu "okazji cenowych". ehhhh...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga Agula na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 10:00:03

    A psiaki to częsty widok :( tylko gdzie służby porządkowe w tym czasie? Po coś istnieje twór zwany Strażą Miejską.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Brutalna Prawda o Jaworznie na - niezalogowany 2015-08-06 09:57:07

    Miasto pobiera opłaty za dzierżawę ogródków? To na co idą te pieniądze? Nie pochwalam zachowania niektórych osobników ale miasto z zysku powinno utrzymać ekipę porządkową na rynku bądź dodatkowe patrole. Ostatnio byłem świadkiem jak Pan "narobił" swoim psem pod bankiem (pies czekał jak Pan wybierze pieniądze z bankomatu). Czy w związku z zaistniałą sytuacją bank Raiffaisen dostanie wypowiedzenie?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga Agula na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 09:56:41

    Małych wykańcza pazerność z cenami z kosmosu.Nie wszyscy lubią wielkie markety,pełne bubli.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wioleta Piętak na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 09:54:14

    chyba po to władze wyremontowały rynek żeby go ożywić? a teraz co jednak zmienią zdanie bo konkurencja nie może sobie poradzić? Rynek ma być dla mieszkańców, a nie na ozdobę. Jak zamkną kawiarnię to niech ogrodzą rynek i zrobią z niego eksponat muzealny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 09:53:14

    Wielki biznes wykańcza małych... to nie powód do radości chyba...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 09:50:29

    No tak wiemy a Rydzyk jeździ maybachem... wow...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    AsiaN. - niezalogowany 2015-08-06 09:49:31

    W Jaworznie ludzie lubią tanio, kiedyś usłyszałam jak kobieta narzekała, że wybrała się na szklankę coli na rynek... a tam szok! Szklanka tego napoju bogów w cenie 2 litrów w biedronce... no i ona woli tam kupić i wypić. Ot cała mentalność... stąd ruch w ogródku z tanim piwem. Ludzie nie szukają na rynku klimatu, bo i tak go nie znajdą. Brak przyłączy kanalizacyjnych, brak podestów (równych, a nie ukośnych jak płyta rynku - śmieszne te szklanki zjeżdżające ze stolików, no nic może jak w Filipie z konopi czekają aż płyta rynku "siądzie" z drugiej strony), nie ułatwiają przedsiębiorcom zaoferować coś więcej.. Jeśli pomyślę i lodach i deserze... wolę pojechać do Krakowa... A to tanie piwo kojarzy mi się z jednym jak "szlachta rozpijała pańszczyźnianych chłopów"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga Agula na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 09:08:39

    Już niedługo Galena zweryfujuje żywotność przedsiębiorców z rynku.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Roman Chodacki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 08:55:41

    wystarczy drobne porównanie, Kraków rynek Jaworzno rynek. Kraków spokój, radość, uśmiech, bezpieczeństwo (od kiedy angole zostali "spacyfikowani" zakazem pokazywania gołych części ciała), muzyka, czystość, kolorowe parasole, uśmiechnięte kelnerki, choć praca nielekka ale dobrze płatna, dobre jedzenie, dzieci w dzień biegają pomiędzy rodzicami dostając w nagrodę dobre lody, ruchome figury, tańczący break dance chłopcy, a wieczorem do późnych godzin oświetlone i pełne gości ogródki, nikt tutaj nie idzie po tanie piwo, idzie po klimat. Cóż w Jaworznie zostaje tanie piwo i woda w fontannie pomimo zakazu kąpieli pełna dzieci dla których to jedyna atrakcja w tym rynku. Żaden urzędnik ze swoją procedurą tego nie zrobi, trzeba było zaprosić, podkreślam zaprosić przedsiębiorców do inwestycji i być gotowym podporządkować się ich wymaganiom, wystarczy dwa lata i miejski rynek nie będzie pustynią. To się da zrobić ale nie w ten sposób jak to jest robione.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aga Agula na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 08:54:28

    Straż miejska niech wyjdzie czasem w teren. A brudasów i awanturników karać, choć kultury ciężko nauczyć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Konrad Palka-Piernicki na Face - niezalogowany 2015-08-06 08:43:11

    Niech żyje Kononowicz!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    p-jamroz@portal - niezalogowany 2015-08-06 07:33:14

    To ja może zamknę temat fontann i obalę tezę mówiącą, że zakaz kąpieli w fontannach jest tylko w Jaworznie. Art pisze: "Zakaz kąpieli w fontannach ze względu na bakterie to jakiś wyjątek na skalę kraju" To nie jest prawda. Proszę zapoznać się ze stanowiskiem Państwowej Inspekcji Sanitarnej, która we wszystkich województwach i miastach publikuje informacje i ostrzeżenia dotyczące niebezpieczeństwa związanego z kąpielą w fontannach. Wystarczy w wyszukiwarce wpisać słowa kluczowe "fontanny" i "inspekcja sanitarna". A poniżej fragmenty stanowiska Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny na ten temat: "...Woda w fontannach charakteryzuje się niską barwą i mętnością, w związku z czym mylnie i bezzasadnie uważana jest potocznie za wodę czystą, o jakości bezpiecznej dla zdrowia, podczas gdy w rzeczywistości nie jest ona intencjonalnie przeznaczona do spożycia ani do kąpieli. Wykorzystywanie fontann z otwartymi zbiornikami jako basenów czy brodzików nie powinno mieć miejsca, ponieważ woda w tego typu urządzeniach nie jest uzdatniania i dezynfekowania analogicznie jak w przypadku pływalni, a jakość jej nie podlega systematycznej kontroli." i "Zagrożenia dla zdrowia mogą wiązać się przede wszystkim z piciem wody z fontanny/zbiornika, ale także z kąpielą lub zabawą w wodzie i zakażeniem drogą doustną poprzez przeniesienie mikroorganizmów chorobotwórczych z powłok ciała poprzez ręce lub trzymane w nich przedmioty do jamy ustnej..." i "Istotną rolę w zanieczyszczaniu wody w fontannach odgrywają również źródła zewnętrzne, takie jak: zanieczyszczenia mikrobiologiczne pochodzą ce od zwierząt (ptaki , psy, koty, itp.) oraz ludzi."

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-06 06:04:01

    zamknąć rynek i otwierać go tylko w święta i to tylko te "jedyne słuszne"... Nie będą się psuły skoczki, dzieci nie będą się pluskały w zakazanych fontannach, będzie czysto i cicho.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Malwina Olszewska na Facebooku - niezalogowany 2015-08-06 02:36:58

    pewnie zamknijcie wszystko i nic sie nie bedzie dzialo

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-05 23:08:47

    Panie Aneto a jak mi się nie podobają biegające i wrzeszczące dzieci to też zakażemy im wchodzenia na Kocią? Na brak kultury ludzi nic nie poradzisz, takie wychowanie. Ci ludzie wcale nie muszą iść z ogródka, ale właśnie z odpowiedniego lokalu. Niektórzy po prostu nie potrafią pić, a Policja też wszędzie być nie może.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Art - niezalogowany 2015-08-05 23:02:51

    Zakaz kąpieli w fontannach ze względu na bakterie to jakiś wyjątek na skalę kraju patrząc na inne miasta jak w fontannach taplają się maluchy. Poza tym za niedługo Galena będzie większym siedliskiem wszelkich bakterii, chociażby takie poręcze schodów, zrobią zakaz dotykania? Jest ogródek piwny, jest monitoring, jest obsługa ogródka i ktoś powinien zwrócić uwagę śmiecącym ludziom. Za czystość wokół ogródka powinien odpowiadać dzierżawca. Straż Miejska jak zwykle do rynku ma daleko, lepiej czekać na Policję, a samemu zająć się babciami handlującymi pietruszką. Dlaczego ma się zamykać coś ze względu na to, że z kilkudziesięciu osób parunastu nie potrafi się zachować?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Sowa na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 22:11:16

    Pani Katarzyno, sa fajne natryski, nie musi to byc typowa fontanna. ;) poza tym, nigdzie pani nie jezdzi z dzieckiem nad wode, bo sa bakterie i inne zarazki? :) wszystko zakazmy dzieciom, bo jest niezdrowe itd. moze wiecej luzu. !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Sowa na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 22:08:11

    nie musi, ale jak dziecko widzi inne dzieci kapiace sie w fontannie, to jest ciezko wytlumsczyc takiemu smykowi,czemu oni moga, a on nie. powinno byc cos zrobione dla naszych malych pociech

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieczysław Halwa na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 21:30:10

    Bart napisał prawdę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł Pacuła na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 20:52:35

    Straszne rzeczy sie dzieja :-P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damian Aquilla na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 20:44:19

    Widze ze ktos nie rozumie jaka funkcje spelniac ma rynek a nawet samo centrum miasta. Nie ma sie co kopac z koniem, jak poleci zakaz z ambony to bedzie koniec. Bylo by "spokojniej" gdyby wlokalu zwracano uwage na pelnoletnosc kupujacych. Niech zostawiaja pijmy po parkach i zostawiajamy swoje pieniadze u firmz innych miast

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Grzegorz Piętak na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 20:24:54

    Proponuję sprzedać mieszkanie/kamienicę w rynku. Zrobi Pani interes życia i spokoju zazna :-) Dla porównania proszę wybrać się na weekend do innego większego miasta i wynająć apartament w rynku. Może to da do myślenia czym jest rynek i jaką ma pełnić funkcję.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dariusz Kowalczuk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 19:42:01

    W dzielnicach gdzie są podobne lokale jest podobnie. Bo również słychac osoby które z nich wychodzą, i to nawet na sporą odległość, więc wszystkie lokale musiały by być zamkniete. To nie wina lokalu a człowieka jak sie zachowuje po wyjściu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ewelina Mielcarek na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 19:39:38

    Drodzy Państwo. Tym charakteryzują się rynki w dużych miastach, ogródkami piwnymi i życiem nocnym. Jaworzno sie rozwija, powinniśmy się cieszyć. A mieszkańcy rynku dla których jest to uciążliwe, mogą sprzedać kamiennice w świetnej cenie (raj dla inwestorów) i kupić domek z ogródkiem na obrzeżach miasta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aneta Sławomir Szałaśny na Fac - niezalogowany 2015-08-05 19:05:00

    Można wszystkie jestem za i podejrzewam że większość moich sąsiadów też.Od imprezowania są odpowiednie lokale.Zrozumcie ludzie WY się bawicie a inni tu muszą Żyć!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr Pierwszy Drugi na Facebo - niezalogowany 2015-08-05 18:56:10

    Piwa się nie rusza! Można zrobić wszystko, ale piwa się nie rusza. Odjebać się od PIWA!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Daniel Balinski na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 18:47:42

    Jak dziecko widzi fontannę to wejść musi? Później to dziecko zrobi awanturę na cały sklep bo widzi lizaka i musi go dostać...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aneta Sławomir Szałaśny na Fac - niezalogowany 2015-08-05 18:41:09

    Jak ktoś nie mieszka w rynku to nie wie jakie atrakcje to daje np.muzyka do 4 tej rano,rozmowy słyszysz jakbyś siedział za stolikiem,wrzaski,kłótnie,śmiechy itd.Ale najgorsze wita NAS rano i to wszystkich tych za i przeciw.Wchodzisz na Kocią a tu butelka ,a tam wymiociny,a kiedy indziej jakiś koleś albo koleżanka załatwiła potrzeby fizjologiczne centralnie na środku wejścia na Sienkiewicza,no super.A gdzie patrole policyjne,które sąsiadują z ciudnym rynkiem,może się zamienimy koledzy chociaż na jeden piątek lub sobotę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dawid Rykaczewski FlashCar na - niezalogowany 2015-08-05 18:14:56

    Najlepiej niech apteka albo bank powstanie w miejscu ogródka!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ania Lower na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 17:41:01

    Jaki TVN ... TRWAM!!! TVN jest zabroniony przez PiS :/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tomek ES na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 17:09:59

    Zamykać? Nie, ale obarczyć finansowo właścicieli lokalu. Może wtedy by zaczęli pilnować

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Przemek Madej na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:50:43

    Mnie to siuro

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zofia Pycia na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:45:53

    Ogródki piwne są o.k , ale kultury niektórych ludzi się nie nauczy, żeby śmieci wrzucać do kosza . Najlepiej powiedzieć przyjdzie sprzątaczka to posprząta !!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dawid Zarzycki na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:38:39

    Nic sie nie da postawić w tym jaworznie bo zawsze są problemy -.-

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Joanna Słowińska na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:30:51

    Nie wierzę w ten komentarz -.-

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Katarzyna Zając na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:20:28

    A jak ustrzec taka fontannę "tylko dla dzieci" przed niepożądanymi gośćmi? Typu bezdomny, pies... Bakterie ecoli... Chciałby Pani aby jej dzieci moczyły się w takiej wodzie? Jak słusznie zauważyła Pani Agnieszka Słaby od kąpieli dzieci są wanny. A rodzice powinni dzieci nauczyć, że na miejskie fontanny się patrzy a nie w nich kąpie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dariusz Kowalczuk na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:15:22

    Po sezonie i tak zamkną, chyba ze zrobia ogrodek caroroczny. za niedlugo bedzie mozna przytoczyc slowa klasyka ze nie bedzie niczego ;) z drugiej strony to jeszcze nie widzialem aby rynek byl zasmiecony, a jesli tak jest to od tego sa sluzby porzadkowe. Szkoda ze tylko o rynek tak dbaja, bo w niektorych dzielnicach tez by sie przydal porzadek.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Paweł Pacuła na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:08:11

    I co z tego ze smieci? Chyba sa odpowiednie sluzby by posprzatac

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil Grzybowski na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:08:04

    Ten rząd jest oszokowany jakiś...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysztof Wilczek na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 16:05:14

    niby demokracja a mamy wiecej zakazów jak za komuny. to ma byc rynek dla ludzi czy ludzie dla rynku

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamila Wiśniewska na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:55:48

    Co za idiotyzm :-/. Nareszcie nasze miasto żyje.Miło wyjść popołudniu czy wieczorem na rynek pod parasole ze znajomymi a nie kisić się jak dawniej w lokalach czy domach :-/

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Sowa na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:54:22

    Nie tylko wanna. :) i oczywiscie bez przesady, nie chodzi o taka forme kapania, ale z recznikami i okularami to nikogo nie widzialam. Zreszta wiadomo jest, ze jak dziecko widzi fontanne, to chce do niej wejsc, wiec mogli pomyslec tez, o najmniejszych mieszkancach. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Słaby na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:49:44

    Bo od kąpieli dzieci jest wanna. Nie fontanny. Zakaz jest dla ich zdrowia i bezpieczeństwa. I nie mam tu na mysli moczenia nóżek a sytuacje gdzie zabiera sie ze soba ręcznik i okulary do nurkowania.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agnieszka Sowa na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:46:00

    Pewnie, niech wszystko zamkna. :) po co ten rynek, jak same zakazy. Fontanny do bani, dzieci nie moga kapac sie, nawet piwa nie ma gdzie sie napic... masakra...! I to ma byc rynek dla mieszkancow? Raczej dla moherowych beretow... :-]

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Bart Bart na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:40:54

    Zamknijcie wszystko !!! I chdzmy razem za rece do kosciola !!! A polpoludniami niech pilnuje nas policja zebysmy w ciszy ogladali tvn.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rajmund Piegza na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:36:31

    Za tanie piwo tam mają i konkurencji żal d..e sciska że ludzie tam mogą napić się dobrego browca za 4 zł a obok chytrusy mają po 5-6 zł!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Rajmund Piegza na Facebooku - niezalogowany 2015-08-05 15:29:41

    Cały ten rynek niech zamkną w pi..u!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Michał Rudolf Grëco na Faceboo - niezalogowany 2015-08-05 15:23:04

    wszystko niech zamkną a tylko banki niech będą otwarte

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Krzysztof Jędrzejek na Faceboo - niezalogowany 2015-08-05 15:09:43

    Naprawdę chodzi o śmieci czy o konkurencję??

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo jaw.pl




Reklama
Wróć do