Reklama

eBOK – bo nie wszystko trzeba załatwiać osobiście

AWAP
15/05/2018 16:35
Nie ze wszystkimi sprawami i formalnościami musimy osobiście zgłaszać się w urzędach. W dobie cyfryzacji i wszechobecnego internetu, część spraw możemy załatwić elektronicznie

Podobnie wygląda to w jaworznickiej SM Górnik, która od pewnego czasu również umożliwia korzystanie swoim mieszkańcom z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta – eBOK`a. 

 

Jak mówi Piotr Dygoń, kierownik IT w SM Górnik w Jaworznie -elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK ) oraz elektroniczna Korespondencja (e-Korespondencja ) to współczesne rozwiązania, które w dobie informatyzacji, umożliwiają internetowy dostęp do stanu kartoteki oraz informacji w zakresie rozliczeń z tytułu lokali mieszkalnych i użytkowych, jak również dają możliwość przesyłania i odbioru korespondencji pomiędzy Spółdzielnią a ,mieszkańcem, najemcą czy właścicielem, która nie wymaga własnoręcznych podpisów i pisemnego potwierdzania jej odbioru. 

Stosownie do obowiązujących przepisów, aby Spółdzielnia mogła przydzielić login i pierwsze hasło do indywidualnego elektronicznego dostępu dla danego zainteresowanego spółdzielcy, właściciela lub najemcy winien on zgłosić swój akces poprzez złożenie w Spółdzielni wypełnionyego i podpisanego Formularza Zgłoszeniowego E-BOK, który jest dostępny na stronie internetowej oraz w biurach zarządu i poszczególnych administracjach osiedlowych.



Formularz należy złożyć osobiście w biurach ADS-ów lub w biurze Zarządu w celu weryfikacji zawartych w nim danych oraz potwierdzenia tytułu prawnego do lokalu.

Potwierdzenie tożsamości przez pracownika Spółdzielni jest niezbędne do nadania indywidualnego loginu oraz pierwszego hasła do uruchomienia dostępu do systemu e-BOK.



Login i hasło zostanie przesłane na podany na formularzu adres e-mail w ciągu 2 tygodniu od złożenia formularza.

W przypadku osób, które wyrażą również pisemną zgodę na korzystanie z usługi „e-Korespondencja” poprzez akceptację stosownego oświadczenia umieszczonego na Formularz Zgłoszeniowym E-BOK, Spółdzielnia uruchomi tę usługę, celem dostarczania i odbioru pism w formie elektronicznej niewymagających pisemnego potwierdzenia odbioru. Są to dokumenty takie jak: aneksy czynszowe, rozliczenia wody czy zawiadomienia na Walne Zgromadzenia.

Nie da się ukryć - w wielu przypadkach ułatwia to bieżący kontakt ze Spółdzielnią.

Aplikacja jaw.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama
Reklama
Wróć do